Chtel bych se zeptat, jestli s tim ma nekdo nejakou zkusenost, jestli se to vubec da zavrit - pokud jo, tak kde (kdyby mi nekdo doporucil nejakej servis) a jak se pohybuje cena...?
Jde o modelovej rok 98.
Predem dik za odpoved.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx 9r 25kw?
Šadaut píše: No jasny, klasika, sem curomrdan ze chci devitku v osmnacti, jak jinak.
Spis je to tak, ze mam na ni dost dobrou nabidku a nepatrim do ty sorty lidi, ktera by to chtela mit jen v papirech a litat jak king po vesnici se 140 konovou motorkou dve kila - zavreny bych to chtel mit i realne.
Jo a btw., nez sem se vo ty nabidce dozvedel, koukal sem po vsech ER 5 a GS 500 apod., ale tak 25 kW na ER 5 je stejnejch 25 kW jako na zx 9 ne? :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx 9r 25kw?
Uvalak píše: kdyz bych chtel opravdu 25 kW, tak si vemu co je ma opravdu, nebo se jim blizi. na velky motorce mas pak zbytecny kg navic, mnohem drazsi dily i spotrebak, kapoty ktery jsou tam jsou pri 25 kW vicemene zbytecny a taky ten litr bude mit naprosto hroznej prubeh motoru, kterej bude uskrcenej na nakejch 25% svyho puvodniho vykonu. jedina vyhode je, ze to lip vypada.
Vše sedí, až na ty kila navíc.. Např. rozdíl mezi ER-5 a ZX9R (od roku 98) v suché hmotnosti jsou jen 4kg.
A jak se říká - objem ničím nenahradíš, nevím kolik z vás na škrcené motorce jelo, motor se nijak nedusí a hlavně krouťák bude vždy větší než u třeba GS500.
Tady jsem našel přímo video uzavřené ZX9R
Spíše se je třeba zamyslet celkově nad koupi takové motorky. Naháče a klasiky jako GS500,GPZ 500, ER-5, CB500 atd. teď stojí 30-50tis a nebude problém je za 3 roky prodat se ztrátou cca 10tis. Kapotovaný sport stárne morálně velice rychle a při prodeji se prodělá mnohem více. Navíc je mnohem vyšší riziko velkcýh investic do oprav po prvních pádech při seznamování s moto. Na naháči není celkem nic k rozbití, ZX9R spadne jen ze stojánku a oprava kapoty už je klidně za 5tis Kč. Pokud si ale člověk plánuje motorku nechat déle a skutečně se mu ZX9R líbí, tak proč ne, pak se to vyplatí, protože nemusí prodávat se ztrátou a kupovat další, tak za 3 roky si ji jen nechá otevřít na plný výkon a může jezdit dál. Pokud se mu ale motorka za 3 rooky omrzí (což je velice pravděpodobné) tak se bude bít do hlavy, kolik peněz ho to stálo a teď to má poloviční cenu..
Jinak ZX9R jedině až od roku 98 a výše.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | enusim2 | 11 | 22.4.2023 v 21:04 Lech |
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... | jásumotorkář | 28 | 21.4.2023 v 21:47 Phajatos |
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja | Phajatos | 8 | 21.4.2023 v 21:01 Phajatos |
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja | Radovanh1 | 1 | 16.12.2022 v 02:27 hondaman1 |