3 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa
Někde skusím najít to foto vnitřku továrny.
czechino píše: Do Jawy by mělo přijít pár schopných konstruktérů,kterým by šlo víc o značku než o výplatu např. jako F.Pudil.Pak bych věřil že se to někam dostane.Ikdyž továrna je zastaralá 40 let, v Týnci/Brodcích jsem skoro každý týden a jezdim tam jen do Jawy,když vidim ty staré stroje a dál ty zřícené, posprejované a rozpadlé budovy,tak stejně co by Jawa vydělala,by musela vrazit do továrny a to jsou miliardy ale na dříve to na starých strojích taky šlo,malosérie to asi utáhne.
Někde skusím najít to foto vnitřku továrny.
No...... on zadarmo asi nikdo dělat nebude chtít, že??
pokud jde o konstrukci, dávno se nestaví motory citem, ale ví se, co je dobré, co jde udělat (zkušenosti) a je potřeba mít to na čem udělat. A aby to bylo za přijatelnou cenu. Takže je to de facto vyloučené. Jawa není jawa a už nikdy nebude. Leda... by se někdo našel, kdo by řekl, mám miliardu a nevím co s ní. Žádná malo série není dlouhodobě reálná a většina pokusů zkrachovala. Je potřeba vyrábět a prodávat. Pokud možno v hodně velkých číslech. Prostě dvacet motorek za rok nemůže živit potřebné lidi a vytvářet nějaké kapitálové rezervy. Zvlášť když 1. češi nemají peníze 2. češi jsou škrti :)Když na 100 motorkách vyděláš 50.000 = 5 mega - za rok nic moc. A 100 motorek....hudba budúcnosti :)
czechino píše: Do Jawy by mělo přijít pár schopných konstruktérů,kterým by šlo víc o značku než o výplatu např. jako F.Pudil.Pak bych věřil že se to někam dostane.Ikdyž továrna je zastaralá 40 let, v Týnci/Brodcích jsem skoro každý týden a jezdim tam jen do Jawy,když vidim ty staré stroje a dál ty zřícené, posprejované a rozpadlé budovy,tak stejně co by Jawa vydělala,by musela vrazit do továrny a to jsou miliardy ale na dříve to na starých strojích taky šlo,malosérie to asi utáhne.
Někde skusím najít to foto vnitřku továrny.
No...... on zadarmo asi nikdo dělat nebude chtít, že??
pokud jde o konstrukci, dávno se nestaví motory citem, ale ví se, co je dobré, co jde udělat (zkušenosti) a je potřeba mít to na čem udělat. A aby to bylo za přijatelnou cenu. Takže je to de facto vyloučené. Jawa není jawa a už nikdy nebude. Leda... by se někdo našel, kdo by řekl, mám miliardu a nevím co s ní. Žádná malo série není dlouhodobě reálná a většina pokusů zkrachovala. Je potřeba vyrábět a prodávat. Pokud možno v hodně velkých číslech. Prostě dvacet motorek za rok nemůže živit potřebné lidi a vytvářet nějaké kapitálové rezervy. Zvlášť když 1. češi nemají peníze 2. češi jsou škrti :)Když na 100 motorkách vyděláš 50.000 = 5 mega - za rok nic moc. A 100 motorek....hudba budúcnosti :)
czechino píše: Do Jawy by mělo přijít pár schopných konstruktérů,kterým by šlo víc o značku než o výplatu např. jako F.Pudil.Pak bych věřil že se to někam dostane.Ikdyž továrna je zastaralá 40 let, v Týnci/Brodcích jsem skoro každý týden a jezdim tam jen do Jawy,když vidim ty staré stroje a dál ty zřícené, posprejované a rozpadlé budovy,tak stejně co by Jawa vydělala,by musela vrazit do továrny a to jsou miliardy ale na dříve to na starých strojích taky šlo,malosérie to asi utáhne.
Někde skusím najít to foto vnitřku továrny.
Nezapomeň, že ten konstruktér musí živit rodinu, splácet hypotéku atd...
Já to znám....Jsem konstruktér...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 22 | 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild |
Motor vypíná Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 23 | 5.11.2019 v 17:48 Olísko |
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage | Traktorist12 | 0 | 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12 |
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium | Olísko | 12 | 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny |