globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Záruka na motocykly Triumph
 
5.4.2011 v 15:58
Ahoj. Kamarád má novou motorku Triumph, dovezenou z UK. Objevil se technický problém a autorizovaný dealer Triumphu (DK Moto Praha) ho poslali někam, že si záruční servis má dělat tam kde to koupil a že mu záruční servis neprovedou.
Poraďte, jak na to a co s tím. Žil v názoru že Triumph má na své motorky mezinárodní záruku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph

8.4.2011 v 16:24 | Nahoru | #91

Repulsion píše: Podnikal jsem a podnikám v jiných oborech, kde se vyskytují naprosto stejní zákazníci nebo i horší - ale ty si ten přístup prostě dovolit nemůžeš, protože ani zákazníky si vybírat nemůžeš. Jsi vděčný za každého a uděláš všechno proto, aby sis ho udržel. Prodejci a servisy motorových vozidel jsou stále ještě zhýčkaní z toho boomu, který tady nastal po převratu. Včil začíná přituhovat. A jestli se na to prodejci a servisy neadaptují, bude stále víc lidí nakupovat a opravovat venku. Je naprosto standardní, že si zákazník vybírá, kde si co koupí. A samozřejmě se v prvé řadě orientuje podle ceny. Je na obchodníkovi či poskytovateli služeb, aby zákazníka přesvědčil, že cena není to nejdůležitější, a že existuje také něco jako TCO - celkové náklady na vlastnictví, které, přestože bude pořizovací cena vyšší, mohou být ve středně či dlouhodobém horizontu nižší. Jinými slovy - neuč kachnu plavat a příště si odpusť ten arogantní tón. Protože také dokážu flejmovat, když se mi chce. A ano - "všemu" sice rozhodně nerozumím, ale mám poměrně rozsáhlé znalosti a široký přehled. Zvykni si na to. Mimochodem - kdyby si četl mé příspěvky v jiných vláknech, tak bys věděl, že mi vůbec nedělá problém napsat: na to nemám názor, protože nemám dostatek informací.



Ja souhlasim tomu, co jsi tady OBECNE napsal, proti tomu nic.

Mas pravdu zakaznik si vybere servis, kde si necha udelat opravu, zakaznik si vybere, kde si co koupi.
Vis ona dneska je doba internetu . To jsi jiste vysledoval.
Tak to neni jako kdysi, kdy pokdu jsi neco chtel musel jsi to min obvolat nebo objezdit.
Dneska kliknes objednas veskere dily se slevou a dovezes je milemu servisu pod nos s tim, ze chces udelat pouze opravu treba motorky. Samo za standartni taxu hodinovou, prece nemuzes chtit aby ty jako opravar a prodejci sis uctoval nejakou minimalni marzi za ND, to je totiz kradez na nebohem chudem zakaznikovi. Takze na cem jsi mohl mit aspon nejakou marzi nemas nic. Samo, pak se neco muze zkurvit a ten samy zakaznik za tebou dojde a to a to a to....Ty jsi na tom mel nula nic, nikoho nezajima, ze platis, energie, topeni a dalsi, tobe urcite , kdyz podnikas nemusim vysvetlovat co jsou rezijni naklady.
Ja bych takove posilal rovnou do prdele a to rikam, ze tohle neni muj obor cinnosti.
Jenom nemam rad vymrdavace. A tohle je me dleho vymrd.
Mohu, se te zeptat v cem podnikas, dam ti kupu prikladu, jak s tebou vymrdat, ale verim tomu, ze ty jsi pan cestyn a budes si hajit sveho zakaznika na kterem nemas skoro nic.
Treba v tvem oboru je to jine.

Dneska ma kazdy fuckbook, seznamky, ICQ, vsechno virtualne, chces neco koupti posles mail, vsechno neosobni jednani.
Tahle doba jde timhle do prdele, kde je nejake osobni, fgereve jednani z oci do oci, at uz v servisech, nebo si rypnu, nez se nekde internetove seznamkove ...... prezentovat, protoze je to jednodussi, tak na misto toho nekoho oslovit, kdekoliv kdykoliv, chapu, ze tady clovek riskuje , ze mu nekdo muze rict......
Nemam rad, tenhle Vas virtualni zivot.

(reakce na) Záruka na motocykly Triumph

8.4.2011 v 16:28 | Nahoru | #92

Ejs píše: takže pro shrnutí: nespokojenému zákazníkovi říkáte vychcánek?

a kdo že se to má probrat?

asi sním... nebo to bude spíš noční můra, ale dokud se z ní neproberu do krásného slunečného dne tak si svoje služby nechte, naštětstí vás nepotřebuju



Nereagoval jsem momentalne na prispevek Seikose. Sundej rude bryle a precti si souvislosti, pokud ti chybi orientace, rad ti poradim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph

8.4.2011 v 16:41 | Nahoru | #93
Hyene> Popravdě, dnes tomu, co dělám, neříkám podnikání, říkám tomu živnost. Ale byly doby, kdy jsem měl i s.r.o. A nikoliv neúspěšné. Ale bylo to moc náročné na čas a stres. A já chtěl rodinu... (no, nakonec nemám ani jedno, ale to jiný příběh).

Každopádně Tě mohu ujistit, že problémy, které popisuješ, mají dopad skoro na všechno. Je to prostě současná realita. Také už jsem musel pustit pár klientů k vodě, protože začali příliš tlačit na cenu a pro mě přestali být rentabilní. Trh se prostě vyvíjí určitým způsobem a je třeba umět se adaptovat.

Uvedu Ti pár příkladů: Po revoluci investovala spousta polygrafických firem do nákupu nových drahých ofsetových strojů. Dnes jsou mnoha z nich na hovno, přestože se třeba ani ještě nezaplatily. A to proto, že objem tisků všeho - reklamních letáků, novin, časopisů, knih, příruček - rapidně poklesl a nadále klesá a ofset se už nevyplatí. Takže nezbývá, než investovat znovu do digitálních a hybridních technologií, nebo to zabalit.

Podobně nakladatelství a vydavatelství - náklady (tady mluvím a počtu vydaných publikací) se snižují, takže je třeba zvyšovat počet vydávaných titulů. To představuje obrovské problémy a musí se šetřit kde se dá, aby byl titul třeba jen nepatrně ziskový.

Takové IT, to je kapitola sama o sobě - v podstatě rok od roku je všechno jinak. Nový spotřebitelský hardware se prodává za tak směšné ceny, že si snad dovedeš představit, jaké tam jsou marže. Tiskárny jsou v mnoha případech vyloženě dotované výrobcem, protože ten počítá s tím, že vydělá na prodeji spotřebního materiálu (inkousty, tonery, papíry) - jenže český škudlil si raději zaplatí nekvalitní refilaci nebo koupí padělanou kazetu...

Software - rozhodnout se pro dráhu nezávislého vývojáře je skutečně skoro sebevražda. Protože i když najdeš díru na trhu a vytvoříš opravdu dobrý produkt, který nabídneš za opravdu směšnou cenu 500,- kč za kopii, stejně si to 90 % kokotů raději stáhne z warezu... takže co? Pořád je v tom automative tak zlé?

Naposledy editováno 08.04.2011 16:43:41

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph

8.4.2011 v 17:30 | Nahoru | #94

Repulsion píše: Hyene> Popravdě, dnes tomu, co dělám, neříkám podnikání, říkám tomu živnost. Ale byly doby, kdy jsem měl i s.r.o. A nikoliv neúspěšné. Ale bylo to moc náročné na čas a stres. A já chtěl rodinu... (no, nakonec nemám ani jedno, ale to jiný příběh).

Každopádně Tě mohu ujistit, že problémy, které popisuješ, mají dopad skoro na všechno. Je to prostě současná realita. Také už jsem musel pustit pár klientů k vodě, protože začali příliš tlačit na cenu a pro mě přestali být rentabilní. Trh se prostě vyvíjí určitým způsobem a je třeba umět se adaptovat.

Uvedu Ti pár příkladů: Po revoluci investovala spousta polygrafických firem do nákupu nových drahých ofsetových strojů. Dnes jsou mnoha z nich na hovno, přestože se třeba ani ještě nezaplatily. A to proto, že objem tisků všeho - reklamních letáků, novin, časopisů, knih, příruček - rapidně poklesl a nadále klesá a ofset se už nevyplatí. Takže nezbývá, než investovat znovu do digitálních a hybridních technologií, nebo to zabalit.

Podobně nakladatelství a vydavatelství - náklady (tady mluvím a počtu vydaných publikací) se snižují, takže je třeba zvyšovat počet vydávaných titulů. To představuje obrovské problémy a musí se šetřit kde se dá, aby byl titul třeba jen nepatrně ziskový.

Takové IT, to je kapitola sama o sobě - v podstatě rok od roku je všechno jinak. Nový spotřebitelský hardware se prodává za tak směšné ceny, že si snad dovedeš představit, jaké tam jsou marže. Tiskárny jsou v mnoha případech vyloženě dotované výrobcem, protože ten počítá s tím, že vydělá na prodeji spotřebního materiálu (inkousty, tonery, papíry) - jenže český škudlil si raději zaplatí nekvalitní refilaci nebo koupí padělanou kazetu...

Software - rozhodnout se pro dráhu nezávislého vývojáře je skutečně skoro sebevražda. Protože i když najdeš díru na trhu a vytvoříš opravdu dobrý produkt, který nabídneš za opravdu směšnou cenu 500,- kč za kopii, stejně si to 90 % kokotů raději stáhne z warezu... takže co? Pořád je v tom automative tak zlé?



Vidis to, ze jsme se nakonec setkali.
Pises to same co ja. A proc to tak tedkom kurwa je. Proteze zakaznik kazdy, je rozezrany. Chce slevu ze slevy, zadarmo vsechno. V kazdem oboru, je to dneska hodne slozite, clovek aby prezil musi bojovat, pokud nejsi soucasti nejakeho nadnarodniho molochu.
Ja ze sve zkusenosti obcas nejakeho zakaznika slusne do prdele poslu, protoze nemam rad vyjebavani. Nez neco udelat zadarma, nebo pod naklady tak jebat. Nerikam vzdycky, ale muj obor je taky specificky.
Ale uvedu ti jedne priklad, kdy jsem mel radost, ze jsem zakaznika jeho vychcanosti nadherne povodil.
Delam do kovo stroju, prodaval jsem jeden. Byl za velmi dobrou cenu.
Kolegovi vola borec, ze videl cenu 22 tis a ze by hned dojel a da 20.
Povidam prodej mu to.
Ten kokot vola druhy den, ze na internetu videl stroj za 15 a ze ode me ho za 17 koupi. Povidam kupte si teda ten levnejsi.
To byla . Nedele pul devate vecer telefon kolegy, ze mu volal opet ten zakaznik a ze by v pondeli dojel pro ten stroj za 20. Ja povidam, ze takovy uz nemame, ze za 20 byl ve stredu v pondeli je za 22.
Nakonec ho koupil za tech 22. Proste borec zkousel. Nesnasim, kdyz dam slevu a borec pak chce jeste slevu ze slevy.
A vis co je pak nejhorsi, ze ti co chcou ty nejvice nejvetsi slevy, nejvice breci, pak kdyz ty chces neco od nich, tak beze slevy, ale s brekem. To jsou u me profi placky.

Moje porekadlo v podnikani je:

Spokejene musi byt obe strany. Daji se delat ustupky, ale ne hranicni.
Asi delas neco v tiskarine, ci reklame a nelibilo by se ti kdych dosel mam rpo tebe lukrativni kseft, potrebuju vytisknout 10 000 ks nejakych plagatu, ale papir a barvy do tiskarny se donesu sam, ty udelas jenom praci, vsak to nic neni jenom to das do stroje to udela samo.
Pokud bude nase mentalita takova, tak to pujde za chvili do prdele.

Nebylo to nic proti tve osobne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph

8.4.2011 v 17:51 | Nahoru | #95
Hyene> To jsem rád, že jsme se sešli. Fakt. Jenom k tomu mám přece jen trošku jiný přístup. Podle mého názoru má zákazník právo být rozežraný. A to náš zákazník není ještě pořád tak rozežraný jako třeba zákazník americký. Já myslím, že vždycky platilo, platí a bude platit (kromě toho "náš zákazník - náš pán") ještě to: Tam, kde vidí jeden problémy, vidí druhý příležitost. Nároky a požadavky zákazníků se prostě mění. Je třeba s tím počítat a mít takový obchodní model, který se dokáže přizpůsobit.

Jedna taková zásada: vždy se snažit vést obchodní konverzaci takovým způsobem, aby cena produktu ustoupila do pozadí. Toho dosáhneme tak, že se budeme aktivně zajímat o požadavky a potřeby zákazníka a nabídneme mu optimální řešení. V takovém případě si spousta lidí ráda připlatí. Zní to sice jako poučka z učebnice (což je ), ale ono to tak doopravdy funguje. Ale někdy je to fuška a někdy je to úplně beznadějné, to je fakt.
Druhá věc, kterou spousta našich obchodníků pořád absolutně nezvládá, je cross-selling a up-selling.
Třeba tam, kde jsem kupoval motorku, jsou hrozně fajn. Ale tohle také neumějí. Když jsem motorku kupoval, tak ještě, než jsem ji závazně objednal, jsem se ptal, co k tomu mají za doplňky - zajímaly mě především kufry, padáky atd. No a přímo pan majitel, jinak velmi ochotný, byl najednou poněkud nesvůj, hned nevěděl, co nabídnout, a dokonce vyslovil zajímavou větu, že "motorka se nekupuje kvůli doplňkům". Snad není třeba dodávat, že správný přístup by měl být naprosto opačný: "Když si u nás koupíme, dáme vám x slevu na padáky, kufry a další příslušenství" - čímž okamžitě předcházím tomu, aby si to někdo koupil na internetu a mě to pak donesl... (zase, abych byl fér - dal mi slevu na hadry - a to sám od sebe. Ale o ty doplňky jsem si musel říct - a to jsem na ně ani žádnou slevu nechtěl)

Ještě jeden podotek: třeba v IT pro podnikové zákazníky už skoro vůbec neprodávají "produkty". Prodávají se "řešení", kde nezřídka tvoří značnou část zakázky dohody o poskytování služeb. To je prostě trend - od zboží ke službám.

Naposledy editováno 08.04.2011 17:56:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph

8.4.2011 v 17:58 | Nahoru | #96

Repulsion píše: Hyene> To jsem rád, že jsme se sešli. Fakt. Jenom k tomu mám přece jen trošku jiný přístup. Podle mého názoru má zákazník právo být rozežraný. A to náš zákazník není ještě pořád tak rozežraný jako třeba zákazník americký. Já myslím, že vždycky platilo, platí a bude platit (kromě toho "náš zákazník - náš pán") ještě to: Tam, kde vidí jeden problémy, vidí druhý příležitost. Nároky a požadavky zákazníků se prostě mění. Je třeba s tím počítat a mít takový obchodní model, který se dokáže přizpůsobit.

Jedna taková zásada: vždy se snažit vést obchodní konverzaci takovým způsobem, aby cena produktu ustoupila do pozadí. Toho dosáhneme tak, že se budeme aktivně zajímat o požadavky a potřeby zákazníka a nabídneme mu optimální řešení. V takovém případě si spousta lidí ráda připlatí. Zní to sice jako poučka z učebnice (což je ), ale ono to tak doopravdy funguje. Ale někdy je to fuška a někdy je to úplně beznadějné, to je fakt.
Druhá věc, kterou spousta našich obchodníků pořád absolutně nezvládá, je cross-selling a up-selling.
Třeba tam, kde jsem kupoval motorku, jsou hrozně fajn. Ale tohle také neumějí. Když jsem motorku kupoval, tak ještě, než jsem ji závazně objednal, jsem se ptal, co k tomu mají za doplňky - zajímaly mě především kufry, padáky atd. No a přímo pan majitel, jinak velmi ochotný, byl najednou poněkud nesvůj, hned nevěděl, co nabídnout, a dokonce vyslovil zajímavou větu, že "motorka se nekupuje kvůli doplňkům". Snad není třeba dodávat, že správný přístup by měl být naprosto opačný: "Když si u nás koupíme, dáme vám x slevu na padáky, kufry a další příslušenství" - čímž okamžitě předcházím tomu, aby si to někdo koupil na internetu a mě to pak donesl... (zase, abych byl fér - dal mi slevu na hadry - a to sám od sebe. Ale o ty doplňky jsem si musel říct - a to jsem na ně ani žádnou slevu nechtěl)



Vidis to a to jsi spatny typ zakaznika, mel jsi chtit slevu na motku, na hadry na doplnky a pak jeste chtit plnou nadrz benzinu a nejlepe osukat majiteli sektretarku.
Veskery pristup je o lidech.

(reakce na) Záruka na motocykly Triumph

8.4.2011 v 18:08 | Nahoru | #97

Hyene píše: Vidis to a to jsi spatny typ zakaznika, mel jsi chtit slevu na motku, na hadry na doplnky a pak jeste chtit plnou nadrz benzinu a nejlepe osukat majiteli sektretarku.
Veskery pristup je o lidech.



Vidíš, a šikovný obchodník by si se vším poradil: místo 10 % na hadry by dal po 3 procentech na všechno, tím by 1 % ušetřil, to by dal na ten benál, a na to šukání by řek: no, se sekretářkou to bohužel nepůjde, její manžel je hrozný vazoun a pruďas, ale mohu vám zprosředkovat za velmi výhodnou cenu špičkové erotické služby v tom a v tom podniku.

A zákazník by byl v sedmém nebi. Kromě prodejce by byl spokojený i majitel bordelu, od kterého by navíc prodejce inkasoval provizi za každého nového zákazníka.

Naposledy editováno 08.04.2011 18:09:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph

8.4.2011 v 18:23 | Nahoru | #98

seikos píše: servis smí dělat pouze autorizovaný servis Triumph, jinak Triumph zneplatní záruku. Je to psáno v jejich záručních podmínkách. Autorizovaný servis v ČR je pouze DK Auto moto Praha a Angels Racing Olomouc


Ano to se nehádám on ale psal že mu prozatím stačí udělat diagnostiku tudíž tam zavolá domluvíse na určitý den udělá si výlet do Adršpachu a hurá domů a ví na čem je.

(reakce na) Záruka na motocykly Triumph

8.4.2011 v 19:46 | Nahoru | #99

Pegos píše: Ano to se nehádám on ale psal že mu prozatím stačí udělat diagnostiku tudíž tam zavolá domluvíse na určitý den udělá si výlet do Adršpachu a hurá domů a ví na čem je.



Tak to jo

(reakce na) Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 08:10 | Nahoru | #100

Hyene píše: Pokud jsi tady v tom oboru nedelal, tak chapu, ze jsi napsal tady tu snusku nesmyslu.
Kdysi jsem delal u velkeho prodejce VW, je to presne jak pisou kluci. Ale chapu, ze ty vidis uplne do vseho. Kdyz je to tak snadne, proc nezacnes v motorkach nebo autech. Urcite se na tvuj kouzelny usmev, chyti sami solventni a spokojeni zakaznici.



Dík za odpověď, aspoň to nemusím už rozepisovat já

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 08:12 | Nahoru | #101

Repulsion píše: Což dokazuje, že u nás asi stále není nasycen trh a obchodníci s motorovými vozidly se mají více než dobře. Ano, jak už jsem napsal z kraje, existují i zákazníci s nulovou hodnotou, kterých je třeba se zbavit, ale těch není nikdy mnoho. Existuje známé pořekadlo „Náš zákazník - náš pán“ - z tónu Tvého, Hortenova a dalších příspěvků je patrné, že takto neuvažujete, protože asi nemusíte. Já bych to, kdybych chtěl podnikat v této oblasti, bral jako signál, že zde je pro mě pořád dost velká tržní příležitost.
Kdybych třeba já měl poslat do prdele každého klienta, který si „postaví hlavu“, tak si za chvíli budu hledat jinou práci...



Hyene Ti už za mne odpovědel ....až přestaneš uvažovat ve smyslu "kdybych", a vyzkoušíš si to dva roky v reálu, tak má s Tebou o tomhle debatovat dál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 08:38 | Nahoru | #102

Horten píše: Repulsion>

Hele, nechci se rozčilovat. Jsme nejstarší autorizovaný prodejce BMW v ČR, takže jisté zkušenosti máme. A zcela běžně pošlu zákazníka pro náhradní díl ke konkurenci, když ho nemáme skladem. Ale věř mi, že tyhle lidi jsou opravdu jiná sorta. Jezdí ke mně na servis lidé, kteří si koupili auto v Německu a nebo ve státech, protože tam pracovali. Nemáme s tím sebemenší problém. Ale když měsíc řešíš zákazníka, děláš mu kalkulace, půjčuješ mu auto zadarmo na vyzkoušení a on to pak koupí v Německu, ale očekává stejně prémiové služby jako ostatní, tak to se na mě nezlob, to ho pošlu do prdele.

)
akurát nechápu jednu věc jak ty tvrdíš tak vyděláváš na autech , ale asi sem hloupej , ja celou dobu myslel, že prodejci se servisem žijou hlavně ze servisu poněvač auto prodáš jednou ale olej, čepy, rozvody , atd. se dělaj pořád.... a to že si auto koupil jinde a reklamuje u mne je uplně jedno stejně se zúčtuju s výrobcem protože výrobek je jeho a né prodejce..
Spíš si myslím že de o vnitřní ego a chlapskou nabubřelost protože si to nekoupil tady tak táhni ...ale že může vydělávat pořád je asi druhotné... no nic jen můj pohled

Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 08:42 | Nahoru | #103
jo a mám novou oktavku koupenou jinde a servis na záruku mi taky řeší jinde ... to platí i o moto ... zatím sem se nepotkal s tím že by mě poslali do řiti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 09:10 | Nahoru | #104

marekparek píše: )
akurát nechápu jednu věc jak ty tvrdíš tak vyděláváš na autech , ale asi sem hloupej , ja celou dobu myslel, že prodejci se servisem žijou hlavně ze servisu poněvač auto prodáš jednou ale olej, čepy, rozvody , atd. se dělaj pořád.... a to že si auto koupil jinde a reklamuje u mne je uplně jedno stejně se zúčtuju s výrobcem protože výrobek je jeho a né prodejce..
Spíš si myslím že de o vnitřní ego a chlapskou nabubřelost protože si to nekoupil tady tak táhni ...ale že může vydělávat pořád je asi druhotné... no nic jen můj pohled



asi tak...mám morku a jezdím servisovat do polska...koupená švýcarsko,servis polsko..ale já jsem ten kdo utrácí peníze a já si budu vybýrat kde je utratím...a můžu říct že poláci jsou rádi že čas od času jdu něco koupit nebo jen na diagostiku...a nikdy se nechovali že nekoupil u nás jdi někam ,právě naopk...a tím to asi bude,neb žijí z toho co servisují a co prodají v dílech a doplňcích né z motorky co prodají,neb na těch mají tak maličko že je opravdu drží servis a jiné věci....a to víme všichni co trošku alepsoň do aut dělali a dělají...

Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 10:15 | Nahoru | #105
V týhle zemi je asi špatně úplně všechno ... hlavně, zdá se, mají všichni málo peněz ... doktoři nebudou operovat, učitelky nebudou učit, chudáci poslanci mají taky málo, domky stavět taky nebudem, bo jsou moc drahé, servisovat motorku taky nebudu, protože se to nevyplatí a stejně to je nějak vejmrd, jak tady kdekdo píše ... Tak co se to sakra děje?

Jinak, zpátky k věci. V Great Britain kroutí hlavou jak je to možné a v pobočce Triumph v Dražďanech mají náruč otevřenou, dokonce si na jejich stránkách zabukuješ den a hodinu, kdy s motkou přijedeš, napíšeš, že jde o diagnostiku a cajk, ten den taky jedeš domů ... fuck of DK Auto - Moto, už mě neuviděj. Čus, toto téma můžeme klidně uzavřít, vše je vyřešeno, vše je beze změn a s trhovcema ze Sudánu si tady ani psát nechci, je to zbytečný, nikdy nepochopí o co tady vlastně jde a proto jsme tam kde jsme, v prdeli a pěkně se v tom rochňáme a náramně se litujeme ... tak čus, a kolama vždy dolů.

(reakce na) Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 10:51 | Nahoru | #106
Hyene> Já s Tebou souhlasím. Zjednodušeně se dá říci toto: Pokud budeme chtít všichni všechno zadarmo, tak budeme mít všichni hovno. Od pekaře rohlíků až po prodejce motorek...

(reakce na) Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 11:21 | Nahoru | #107

Cooker píše: Hyene Ti už za mne odpovědel ....až přestaneš uvažovat ve smyslu "kdybych", a vyzkoušíš si to dva roky v reálu, tak má s Tebou o tomhle debatovat dál



A já jsem zas odpověděl Hyenemu Takže Ti mohou říci, že se s Tebou budu bavit, až si vyzkoušíš podnikání třeba v těch oblastech, o kterých píšu. Zkus třeba prodávat počítače. TO je dnes vážně neskutečný vejvar Prostě všude je něco. Jenže lidi v některých odvětvích si zvykli, že jim pomalu lítají pečení holubi sami do úst, protože tady holt bylo řadu let pole neorané, tak se podnikalo jedna báseň. Včil se to tu začíná podobat světové realitě, už to nejde všechno tak snadno, a samozřejmě za to může ta sviňa zákazník, který neví roupama, co by chtěl.

Edit: Mě třeba strašně serou študáci, kteří mi konkurujou o polovinu nizšími cenami, protože si na rozdíl ode mě jen přivydělávají, tak jim to stačí. A navíc používají všichni kradený software, tak mají i nižší náklady. A co s tím mohu dělat? Jedině přesvědčit klienta, že díky tomu, že mám 20 let praxi a dělám to full time, tak nabízím vyšší kvalitu a spolehlivost. Ale když klient slyší pouze na cenu, nenadělám nic.

Naposledy editováno 09.04.2011 11:24:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 12:03 | Nahoru | #108

czunici píše: asi tak...mám morku a jezdím servisovat do polska...koupená švýcarsko,servis polsko..ale já jsem ten kdo utrácí peníze a já si budu vybýrat kde je utratím...a můžu říct že poláci jsou rádi že čas od času jdu něco koupit nebo jen na diagostiku...a nikdy se nechovali že nekoupil u nás jdi někam ,právě naopk...a tím to asi bude,neb žijí z toho co servisují a co prodají v dílech a doplňcích né z motorky co prodají,neb na těch mají tak maličko že je opravdu drží servis a jiné věci....a to víme všichni co trošku alepsoň do aut dělali a dělají...



Ale ty za nima nejezdis na servis s plnym batuzkem vyhodne na netu nakoupenych dilu. Nebo se snad mylim? Nejsi typicky prototyp vymrdavace, jestli chapes co jsem chtel napsat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 12:30 | Nahoru | #109
Hyene> Jen taková kontrolní otázka: Kde kupuješ gumy? Na netu nebo v pneuservisu? Já většinou v pneuservisu. Jenže ten kluk na ně umí udělat dobrou cenu. A když u něj ty gumy koupíš, ještě udělá dobrou cenu za práci... takže mě zajímá, proč, když jde udělat dobrá cena na gumy, nejde udělat dobrá cena na díly?

(reakce na) Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 12:42 | Nahoru | #110

Repulsion píše: Hyene> Jen taková kontrolní otázka: Kde kupuješ gumy? Na netu nebo v pneuservisu? Já většinou v pneuservisu. Jenže ten kluk na ně umí udělat dobrou cenu. A když u něj ty gumy koupíš, ještě udělá dobrou cenu za práci... takže mě zajímá, proč, když jde udělat dobrá cena na gumy, nejde udělat dobrá cena na díly?



U toho kdo me dela cely servis. Tak koupim gumy i u neho.
Jinak gumy je jina kapitola.
Jiste chapes, ze kazdy neni specialka na gumy, myslim tim jakykoliv servis, aby placnu udelal nakup gumy za jednicku u vyrobce nebo dovozce, tam se potom dostavas na uplne jine ceny, samo ty marze na gumach nejsou nejake giganticke.
Dily je to podobne, pravdu rikam ani v jednom oboru bych delat nechtel.

Dle meho to nakonec dopadne tak. Ze prijdes jako zakaznik na servis a budes mit standartni hodinovou sazbu s dilama, vetsinou ti kazdy neco spusti.
Druhy pripad, ze dorazis s batuzkem svych nakoupenych dily za nizke ceny , ale servis ti nebude uctovat standartni hodinovou sazbu, ale s nejakou prirazkou.
Kazdy pracujem, abychom za to meli nejaky vydelek ci plat. Vybiram si sve obchodni partnery, necham ja vydelavat je a oni me. Je to v mezich slusnosti a korektnosti.
Nemuzu rict kamosovi, ktereho znam deset let a jzedime spolu na motka a ma servis, aby me vse delal zadarmo, to proste nejde. On taky plati najem, zivi rodinu, chce si zajit na pivo.

1 reakcí na tento příspěvek Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 12:46 | Nahoru | #111
Dobrý počtení tady

Teda myslím že lidi jako Hyene nemůžou být v retailu dlouhodobě úspěšný
Repulsion má pravdu, zákazník má vždycky pravdu, on má právo zkoušet dostat slevu, atd.
Firma se musí přizpůsobit trhu, naopak to nepůjde, pokud nejste Gazprom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 12:50 | Nahoru | #112

Repulsion píše: Podnikal jsem a podnikám v jiných oborech, kde se vyskytují naprosto stejní zákazníci nebo i horší - ale ty si ten přístup prostě dovolit nemůžeš, protože ani zákazníky si vybírat nemůžeš. Jsi vděčný za každého a uděláš všechno proto, aby sis ho udržel. Prodejci a servisy motorových vozidel jsou stále ještě zhýčkaní z toho boomu, který tady nastal po převratu. Včil začíná přituhovat. A jestli se na to prodejci a servisy neadaptují, bude stále víc lidí nakupovat a opravovat venku. Je naprosto standardní, že si zákazník vybírá, kde si co koupí. A samozřejmě se v prvé řadě orientuje podle ceny. Je na obchodníkovi či poskytovateli služeb, aby zákazníka přesvědčil, že cena není to nejdůležitější, a že existuje také něco jako TCO - celkové náklady na vlastnictví, které, přestože bude pořizovací cena vyšší, mohou být ve středně či dlouhodobém horizontu nižší. Jinými slovy - neuč kachnu plavat a příště si odpusť ten arogantní tón. Protože také dokážu flejmovat, když se mi chce. A ano - "všemu" sice rozhodně nerozumím, ale mám poměrně rozsáhlé znalosti a široký přehled. Zvykni si na to. Mimochodem - kdyby si četl mé příspěvky v jiných vláknech, tak bys věděl, že mi vůbec nedělá problém napsat: na to nemám názor, protože nemám dostatek informací.



Aneb rikejte mi Brouk Pytlik, vsechno vim, vsechno znam a o vsem mam prehled

Neber si to zle ale to co tu pises je opravdu trochu mimo.

1 reakcí na tento příspěvek Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 12:53 | Nahoru | #113
zkus kontaktovat CHARLIE MOTO teplice (google:) ) ten má kontakty na německé zastoupení Triumphu a mohl by s tím leccos udělat. Mám s ním velmi dobré zkušenosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 12:54 | Nahoru | #114

vonZahn píše: Dobrý počtení tady

Teda myslím že lidi jako Hyene nemůžou být v retailu dlouhodobě úspěšný
Repulsion má pravdu, zákazník má vždycky pravdu, on má právo zkoušet dostat slevu, atd.
Firma se musí přizpůsobit trhu, naopak to nepůjde, pokud nejste Gazprom



V cem delas?

(reakce na) Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 13:43 | Nahoru | #115

Hyene píše: V cem delas?


IT-projekty. Ale je to víceméně mimo trh, jedna divize pro druhou.

Spíš to tady beru z pohledu zákazníka a trhu. Je mi jansý že zákazníci jsou někdy voser, votravný, debilové, atd. Ale obecně se to nedá řešit, že jim budu oplácet stejně podle mě. Samozřejmě když přijde nějakej speciální "případ", tak je to těžký.

Ten případ s Triumphem je tristní. Na těch doplňcích co od nich autor vlákna koupil maj marži jako hovado a pak mu dělaj problémy se servisem.

Naposledy editováno 09.04.2011 13:44:12

3 reakcí na tento příspěvek Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 13:49 | Nahoru | #116
Tak, puvodne jsem myslel, ze sem do tohoto vlakna uz nebudu nic psat, nicemene mi to nedalo...

Vsichni se tu cilite, ze jak Tomm, tak Ozzy_ chteli motorku „jen napichnout na diagnostiku“, samozrejme na pockani... K tomu mam par nazoru a pripominek:
1) diagnostika v autech, natoz v motorkach rozhodne neni vsemocna a neznamena to, ze Ti napise „levou rukou uchop, pravou rukou povol“, v mnoha pripadech Ti nenapise nic (coz by takhle dopadlo u Ozzyho, u Tomma by to v lepsim pripade hodilo chybu pristroju), cili nic, co by oni sami (zakaznici) nevedeli
2) pokud volam do servisu, tak proto, ze chci motorku opravit! Nikoliv proto, ze chci zjistit zavadu, abych si pak na E-Bay koupil dil za par supu a servis z toho mel prd. Neco podobnyho jak tu uz zaznelo od Kamikadzeho – casto lidi jednaji stylem, ze si auto, motorku, helmu nekde zkusej, ale pak si danou vec koupej jinde (internet, konkurence)
3) mam asi stesti a moc veci jsem v zivote reklamovat nemusel, nebo jezdit s necim do servisu, ale par prikladu mam – vypinajici se telefon, reklamace probihala stylem „Doneste to kdy chcete, my jakmile Vam to opravime, dame vedet, bude to cca 2-3dny“. Stejnym zpusobem probihala vymena vyfuku na aute, stejnym zpusobem - dovezte nam to kdy chcete, do tydne to bude hotove, vymena rozvodu opet to same – dovezt, za tri dny vyzvednout...
4) dalsi vec je uprednostnovani „svych“ zakazniku na servise, coz je normalni a lidi, kteri si koupej nekde motorku, auto, nebo pocitac si s timto vyrobkem kupuji taky jisty luxus a jista prava, ktera se ostatnim nedostanou, je to smutny rict, ale je to tak. Kdyz si nekde koupim auto, tak predpokladam, ze se mnou budou jednat trosku jinak, nez s clovekem, kterej si to auto koupil jinde... Na zakazniky od jinech prodejcu pak proste neni tolik REZERVOVATELNYHO casu a dostane se na ne mechanik prave v prostojich mezi „svymi“ zakazniky – praxe celkem casta a celkem logicka

Holt kdyz jsme u motorek – kdyz nekde usetrim, tak jsem usetril z nejakeho duvodu, a kdyz koupim motorku draz, tak chci vedet proc ji kupuji draz a prednostni pravo na servis beru v tom pripade rekneme jako samozrejmost...
Sak i v hospode kdyz dam vetsi dysko, tak na me koukaji uplne jinak a vitaji me uplne jinym stylem, nez kdyz jim nedma nic, nebo jen par kacek... Proste si za svoje penize kupuju i nejakej pristup, nejake sluzby ...

Tak, ted jsem zvedavej, jak hodne jsou moje nazory zvraceny... jen do me :D

Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 13:52 | Nahoru | #117
No já bych to už nerozebíral - kdo někdy něco kupoval v cizině tak jistě cítil odlišný přístup tamních obchodníků. Myslím že se v přístupu k zákazníkovy máme stále hodně co učit...

Naposledy editováno 09.04.2011 13:54:29

(reakce na) Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 14:58 | Nahoru | #118

Black píše: Neber si to zle ale to co tu pises je opravdu trochu mimo.



A v čem je to mimo? Zatím mi to nikdo nevyvrátil.

(reakce na) Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 17:15 | Nahoru | #119
mateSAS>
Vsichni se tu cilite, ze jak Tomm, tak Ozzy_ chteli motorku „jen napichnout na diagnostiku“, samozrejme na pockani..

je to kurva možný? víš co znamená na počkání??? to znamená že přijedeš a ono ti to hned napíchnou

v jejich případě byl problém, aby jim řekli datum, kdy mají přijet a udělat diagnostiku, nezlob se na mě, ale NECHAT NĚKDE SVŮJ MAJETEK (u firmy která ti tohle tvrdí a nejen tohle) 14 DNÍ ŽE TO SNAD UDĚLAJÍ, není vůbec normální, zbytek tvého románu sem radši vůbec nečetl

Naposledy editováno 09.04.2011 18:14:08

(reakce na) Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 18:41 | Nahoru | #120

RUTAN píše: zkus kontaktovat CHARLIE MOTO teplice (google:) ) ten má kontakty na německé zastoupení Triumphu a mohl by s tím leccos udělat. Mám s ním velmi dobré zkušenosti.



Díky, konečně něco k věci ... kouknu na to, díky za tip.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist