globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Záruka na motocykly Triumph
 
5.4.2011 v 15:58
Ahoj. Kamarád má novou motorku Triumph, dovezenou z UK. Objevil se technický problém a autorizovaný dealer Triumphu (DK Moto Praha) ho poslali někam, že si záruční servis má dělat tam kde to koupil a že mu záruční servis neprovedou.
Poraďte, jak na to a co s tím. Žil v názoru že Triumph má na své motorky mezinárodní záruku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 12:03 | Nahoru | #1

czunici píše: asi tak...mám morku a jezdím servisovat do polska...koupená švýcarsko,servis polsko..ale já jsem ten kdo utrácí peníze a já si budu vybýrat kde je utratím...a můžu říct že poláci jsou rádi že čas od času jdu něco koupit nebo jen na diagostiku...a nikdy se nechovali že nekoupil u nás jdi někam ,právě naopk...a tím to asi bude,neb žijí z toho co servisují a co prodají v dílech a doplňcích né z motorky co prodají,neb na těch mají tak maličko že je opravdu drží servis a jiné věci....a to víme všichni co trošku alepsoň do aut dělali a dělají...



Ale ty za nima nejezdis na servis s plnym batuzkem vyhodne na netu nakoupenych dilu. Nebo se snad mylim? Nejsi typicky prototyp vymrdavace, jestli chapes co jsem chtel napsat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 12:30 | Nahoru | #2
Hyene> Jen taková kontrolní otázka: Kde kupuješ gumy? Na netu nebo v pneuservisu? Já většinou v pneuservisu. Jenže ten kluk na ně umí udělat dobrou cenu. A když u něj ty gumy koupíš, ještě udělá dobrou cenu za práci... takže mě zajímá, proč, když jde udělat dobrá cena na gumy, nejde udělat dobrá cena na díly?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 21:11 | Nahoru | #3

Hyene píše: Ale ty za nima nejezdis na servis s plnym batuzkem vyhodne na netu nakoupenych dilu. Nebo se snad mylim? Nejsi typicky prototyp vymrdavace, jestli chapes co jsem chtel napsat.



ne s dílama tam nejezdím....ale taky jsem tam motku nekoupil..ale nejde vše bagatelizovat,vše má dvě strany mince...ale taky musíš brát v potaz ekonomickou situaci lidí..někdo na to má někdo ne a tak šetří..pro mě je čas strávením po servisech a hledáním dílu stráta,tak to dám tam kde mi vše udělají..aleněkdo na to prostě nemá.tak hledá pro sebe ekonomické řešení
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist