globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Záruka na motocykly Triumph
 
5.4.2011 v 15:58
Ahoj. Kamarád má novou motorku Triumph, dovezenou z UK. Objevil se technický problém a autorizovaný dealer Triumphu (DK Moto Praha) ho poslali někam, že si záruční servis má dělat tam kde to koupil a že mu záruční servis neprovedou.
Poraďte, jak na to a co s tím. Žil v názoru že Triumph má na své motorky mezinárodní záruku

3 reakcí na tento příspěvek Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 13:49 | Nahoru | #1
Tak, puvodne jsem myslel, ze sem do tohoto vlakna uz nebudu nic psat, nicemene mi to nedalo...

Vsichni se tu cilite, ze jak Tomm, tak Ozzy_ chteli motorku „jen napichnout na diagnostiku“, samozrejme na pockani... K tomu mam par nazoru a pripominek:
1) diagnostika v autech, natoz v motorkach rozhodne neni vsemocna a neznamena to, ze Ti napise „levou rukou uchop, pravou rukou povol“, v mnoha pripadech Ti nenapise nic (coz by takhle dopadlo u Ozzyho, u Tomma by to v lepsim pripade hodilo chybu pristroju), cili nic, co by oni sami (zakaznici) nevedeli
2) pokud volam do servisu, tak proto, ze chci motorku opravit! Nikoliv proto, ze chci zjistit zavadu, abych si pak na E-Bay koupil dil za par supu a servis z toho mel prd. Neco podobnyho jak tu uz zaznelo od Kamikadzeho – casto lidi jednaji stylem, ze si auto, motorku, helmu nekde zkusej, ale pak si danou vec koupej jinde (internet, konkurence)
3) mam asi stesti a moc veci jsem v zivote reklamovat nemusel, nebo jezdit s necim do servisu, ale par prikladu mam – vypinajici se telefon, reklamace probihala stylem „Doneste to kdy chcete, my jakmile Vam to opravime, dame vedet, bude to cca 2-3dny“. Stejnym zpusobem probihala vymena vyfuku na aute, stejnym zpusobem - dovezte nam to kdy chcete, do tydne to bude hotove, vymena rozvodu opet to same – dovezt, za tri dny vyzvednout...
4) dalsi vec je uprednostnovani „svych“ zakazniku na servise, coz je normalni a lidi, kteri si koupej nekde motorku, auto, nebo pocitac si s timto vyrobkem kupuji taky jisty luxus a jista prava, ktera se ostatnim nedostanou, je to smutny rict, ale je to tak. Kdyz si nekde koupim auto, tak predpokladam, ze se mnou budou jednat trosku jinak, nez s clovekem, kterej si to auto koupil jinde... Na zakazniky od jinech prodejcu pak proste neni tolik REZERVOVATELNYHO casu a dostane se na ne mechanik prave v prostojich mezi „svymi“ zakazniky – praxe celkem casta a celkem logicka

Holt kdyz jsme u motorek – kdyz nekde usetrim, tak jsem usetril z nejakeho duvodu, a kdyz koupim motorku draz, tak chci vedet proc ji kupuji draz a prednostni pravo na servis beru v tom pripade rekneme jako samozrejmost...
Sak i v hospode kdyz dam vetsi dysko, tak na me koukaji uplne jinak a vitaji me uplne jinym stylem, nez kdyz jim nedma nic, nebo jen par kacek... Proste si za svoje penize kupuju i nejakej pristup, nejake sluzby ...

Tak, ted jsem zvedavej, jak hodne jsou moje nazory zvraceny... jen do me :D

(reakce na) Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 17:15 | Nahoru | #2
mateSAS>
Vsichni se tu cilite, ze jak Tomm, tak Ozzy_ chteli motorku „jen napichnout na diagnostiku“, samozrejme na pockani..

je to kurva možný? víš co znamená na počkání??? to znamená že přijedeš a ono ti to hned napíchnou

v jejich případě byl problém, aby jim řekli datum, kdy mají přijet a udělat diagnostiku, nezlob se na mě, ale NECHAT NĚKDE SVŮJ MAJETEK (u firmy která ti tohle tvrdí a nejen tohle) 14 DNÍ ŽE TO SNAD UDĚLAJÍ, není vůbec normální, zbytek tvého románu sem radši vůbec nečetl

Naposledy editováno 09.04.2011 18:14:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 18:45 | Nahoru | #3

mateSAS píše: Tak, puvodne jsem myslel, ze sem do tohoto vlakna uz nebudu nic psat, nicemene mi to nedalo...

Vsichni se tu cilite, ze jak Tomm, tak Ozzy_ chteli motorku „jen napichnout na diagnostiku“, samozrejme na pockani... K tomu mam par nazoru a pripominek:
1) diagnostika v autech, natoz v motorkach rozhodne neni vsemocna a neznamena to, ze Ti napise „levou rukou uchop, pravou rukou povol“, v mnoha pripadech Ti nenapise nic (coz by takhle dopadlo u Ozzyho, u Tomma by to v lepsim pripade hodilo chybu pristroju), cili nic, co by oni sami (zakaznici) nevedeli
2) pokud volam do servisu, tak proto, ze chci motorku opravit! Nikoliv proto, ze chci zjistit zavadu, abych si pak na E-Bay koupil dil za par supu a servis z toho mel prd. Neco podobnyho jak tu uz zaznelo od Kamikadzeho – casto lidi jednaji stylem, ze si auto, motorku, helmu nekde zkusej, ale pak si danou vec koupej jinde (internet, konkurence)
3) mam asi stesti a moc veci jsem v zivote reklamovat nemusel, nebo jezdit s necim do servisu, ale par prikladu mam – vypinajici se telefon, reklamace probihala stylem „Doneste to kdy chcete, my jakmile Vam to opravime, dame vedet, bude to cca 2-3dny“. Stejnym zpusobem probihala vymena vyfuku na aute, stejnym zpusobem - dovezte nam to kdy chcete, do tydne to bude hotove, vymena rozvodu opet to same – dovezt, za tri dny vyzvednout...
4) dalsi vec je uprednostnovani „svych“ zakazniku na servise, coz je normalni a lidi, kteri si koupej nekde motorku, auto, nebo pocitac si s timto vyrobkem kupuji taky jisty luxus a jista prava, ktera se ostatnim nedostanou, je to smutny rict, ale je to tak. Kdyz si nekde koupim auto, tak predpokladam, ze se mnou budou jednat trosku jinak, nez s clovekem, kterej si to auto koupil jinde... Na zakazniky od jinech prodejcu pak proste neni tolik REZERVOVATELNYHO casu a dostane se na ne mechanik prave v prostojich mezi „svymi“ zakazniky – praxe celkem casta a celkem logicka

Holt kdyz jsme u motorek – kdyz nekde usetrim, tak jsem usetril z nejakeho duvodu, a kdyz koupim motorku draz, tak chci vedet proc ji kupuji draz a prednostni pravo na servis beru v tom pripade rekneme jako samozrejmost...
Sak i v hospode kdyz dam vetsi dysko, tak na me koukaji uplne jinak a vitaji me uplne jinym stylem, nez kdyz jim nedma nic, nebo jen par kacek... Proste si za svoje penize kupuju i nejakej pristup, nejake sluzby ...

Tak, ted jsem zvedavej, jak hodne jsou moje nazory zvraceny... jen do me :D



Tý vole, ty seš fakt úplně mimo ... pořád si plácaš nějaký svoje názory a nejsou spojené s realitou, jak píše Seikos, prostě si vše nejdřív pořádně přečti, než začneš psát tyhle svoje moudrosti ... mimo jiné, ty v DK Auto - Moto děláš, viď.

(reakce na) Záruka na motocykly Triumph

11.4.2011 v 22:57 | Nahoru | #4
mateSAS>já mám teda úplně jiný zkušenosti ze servisem- domluvím kdy přijedu opraví a odjíždím, nebo ráno předám odpo. vyzvednu. Pokud se jedná o diagnostiku a načtení závad tak to zabere max 5 minut. Docela mě mrzí že slyším něco takovýho na svou oblíbenou značku TRIUMPH. V DK se mi zdáli všichni docela fajn, jenže jsem nic nepotřeboval, takže nemůžu soudit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist