globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Záruka na motocykly Triumph
 
5.4.2011 v 15:58
Ahoj. Kamarád má novou motorku Triumph, dovezenou z UK. Objevil se technický problém a autorizovaný dealer Triumphu (DK Moto Praha) ho poslali někam, že si záruční servis má dělat tam kde to koupil a že mu záruční servis neprovedou.
Poraďte, jak na to a co s tím. Žil v názoru že Triumph má na své motorky mezinárodní záruku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 08:12 | Nahoru | #1

Repulsion píše: Což dokazuje, že u nás asi stále není nasycen trh a obchodníci s motorovými vozidly se mají více než dobře. Ano, jak už jsem napsal z kraje, existují i zákazníci s nulovou hodnotou, kterých je třeba se zbavit, ale těch není nikdy mnoho. Existuje známé pořekadlo „Náš zákazník - náš pán“ - z tónu Tvého, Hortenova a dalších příspěvků je patrné, že takto neuvažujete, protože asi nemusíte. Já bych to, kdybych chtěl podnikat v této oblasti, bral jako signál, že zde je pro mě pořád dost velká tržní příležitost.
Kdybych třeba já měl poslat do prdele každého klienta, který si „postaví hlavu“, tak si za chvíli budu hledat jinou práci...



Hyene Ti už za mne odpovědel ....až přestaneš uvažovat ve smyslu "kdybych", a vyzkoušíš si to dva roky v reálu, tak má s Tebou o tomhle debatovat dál

(reakce na) Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 11:21 | Nahoru | #2

Cooker píše: Hyene Ti už za mne odpovědel ....až přestaneš uvažovat ve smyslu "kdybych", a vyzkoušíš si to dva roky v reálu, tak má s Tebou o tomhle debatovat dál



A já jsem zas odpověděl Hyenemu Takže Ti mohou říci, že se s Tebou budu bavit, až si vyzkoušíš podnikání třeba v těch oblastech, o kterých píšu. Zkus třeba prodávat počítače. TO je dnes vážně neskutečný vejvar Prostě všude je něco. Jenže lidi v některých odvětvích si zvykli, že jim pomalu lítají pečení holubi sami do úst, protože tady holt bylo řadu let pole neorané, tak se podnikalo jedna báseň. Včil se to tu začíná podobat světové realitě, už to nejde všechno tak snadno, a samozřejmě za to může ta sviňa zákazník, který neví roupama, co by chtěl.

Edit: Mě třeba strašně serou študáci, kteří mi konkurujou o polovinu nizšími cenami, protože si na rozdíl ode mě jen přivydělávají, tak jim to stačí. A navíc používají všichni kradený software, tak mají i nižší náklady. A co s tím mohu dělat? Jedině přesvědčit klienta, že díky tomu, že mám 20 let praxi a dělám to full time, tak nabízím vyšší kvalitu a spolehlivost. Ale když klient slyší pouze na cenu, nenadělám nic.

Naposledy editováno 09.04.2011 11:24:43
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist