http://www.okoil.cz...____________1_l.html
je to mogul 2t nebo nějakej jinej ale zas aby nestál majlant najezdim toho spoustu tak aby byl taky cenově dostupnej a kvalitnější než to običejný m2t díky moc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej do benzinu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej do benzinu
MILOS61 píše: 350.632> TSF je kvalitnější olej než M2T ale že při poměru 1:15 jen mírně kouřila to nedokáže ani olejem nejvyšší kvality.
no tak mě jen mírně kouřila správně seřízená, správně předstih... čadila jen studená a když jsem jí nechal chvíli navolnověh i teplou tak se trochu rozhulila ale nic hroznýho nemusíte mi to věřit... mě je to jedno... jen říkám zkušenost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej do benzinu
Za mě tam lej v podstatě cokoliv, co má rozumnou cenu a má to aspoň api tc, jaso fc.. např:
m2t super
ts ko
eurol
valvoline
orlen
sám sem jezdil na valvoline, ale když zdražil, tak sem přešel na m2t super.
1 reakcí na tento příspěvek olej do benzinu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej do benzinu
mi-psi píše: 350.632> Když si přečteš nový návod tak zjistíš, že když nemáš čerpadlo, tak mažeš 1:60 po záběhu, akorát ne m2t, to by to asi nezvládlo. Takže 1:50 je naprosto normální poměr.
Za mě tam lej v podstatě cokoliv, co má rozumnou cenu a má to aspoň api tc, jaso fc.. např:
m2t super
ts ko
eurol
valvoline
orlen
sám sem jezdil na valvoline, ale když zdražil, tak sem přešel na m2t super.
nikdy jsem neslyšel ani že by se tam dávalo 1:50 natož už 1:60 1:60 odporuje zdravýmu rozumu protože to rozhodně nemůže tak malý množstvý umazat do všech dvouválcovejch se dávalo 1:40 nikdy míň a kde se píše míň je to blbost taky jsem jezdil na 1: 50 a zadřela septal jsem se na technika co dělá výbrusy ... řikal že je to jasný i správně zajetej motor ale na míň jak 1: 40 se zadže že to má odzkoušený a já už taky spoleh jsem se na pár blbečků na týhle diskuzi na toto téma že se nechá dát 1:50 a "vpohodě" a pak jsem jí v létě hnal 100 asi 10 km a zadřela se a už měla 5000po záběhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej do benzinu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej do benzinu
1 reakcí na tento příspěvek olej do benzinu
1:50 je prostě doporučenej poměr výrobce a tak to prostě je, s tim nic neuděláš.
2 reakcí na tento příspěvek olej do benzinu
uvědomte si že ten motor je konstrukčně z druhé světové války kdy bylo divokým snem aji m6a který se používalo ještě dávno než někdo uvařil m2t
ale jak tak vidím tak se fakt vždycky nande někdo kdo si myslí že je chytřejší než ten co ten motor vyrobil a má vlastní zaručený a ještě lepší než výrobcovy řešení
jo, dá se místo 1:40 s výrazně lepším olejem nalit 1:50, ale 1:100 je debilita
poměr udává zásadně výrobce, ne internetovej hrdina se zaručenou pravdou
m2t má pro třipade předepsaný 1:40, teoreticky se dá 1:50 ale to pouze s čerpadlem, v nádrži to může byt nedokonale promíšený takže proto ta rezerva.
já mám rád jistotu takže dávám trošku víc a v konečnům důsledku tam může byt tak těch 1:33, někdy možná aji víc většinou když beru 12 litrů tak dám těch 1:40 třeba na 15-15,5
akorát furt nevim proč mě někteří blázni chcou předjíždět za jakoukoliv cenu, jsou to bezmozci....
kubig79 píše: no neřek bych že sem s tim agresivní myslim že to urcitě bude lepší než M2T a je jen o pár korun dražší než m2t tak si myslim že to pujde a tady každej ezdí na něco jinýho někdo na tsf jinej na m2t a podobně tak je potom těžký si nechat radit.Byl mi doporučenej a servisu ještě z mnoha dalšíma olejema tak sem si vybral tuten
Však já jsem taky s tou agresivitou nereagoval na Tebe, ale na 350.632, je to na začátku řádky!
1 reakcí na tento příspěvek olej do benzinu
jo, dá se místo 1:40 s výrazně lepším olejem nalit 1:50, ale 1:100 je debilita
poměr udává zásadně výrobce, ne internetovej hrdina se zaručenou pravdou
Oni když psali ty návody tenkrát, tak taky neměli takové kvalitní oleje jako teď. A nejde tam jenom o konstrukci motoru, ale i o materiály používané při výrobě.
memphis.unv píše: je v podstatě jedno na co to jezdí, aji to m2t je v pohodě takže pokud to neudělá neplechu tim že to rozpustí nějakej bordel tak by to nemělo byt horší než m2t který bohatě stačí.
uvědomte si že ten motor je konstrukčně z druhé světové války kdy bylo divokým snem aji m6a který se používalo ještě dávno než někdo uvařil m2t
ale jak tak vidím tak se fakt vždycky nande někdo kdo si myslí že je chytřejší než ten co ten motor vyrobil a má vlastní zaručený a ještě lepší než výrobcovy řešení
jo, dá se místo 1:40 s výrazně lepším olejem nalit 1:50, ale 1:100 je debilita
poměr udává zásadně výrobce, ne internetovej hrdina se zaručenou pravdou
m2t má pro třipade předepsaný 1:40, teoreticky se dá 1:50 ale to pouze s čerpadlem, v nádrži to může byt nedokonale promíšený takže proto ta rezerva.
já mám rád jistotu takže dávám trošku víc a v konečnům důsledku tam může byt tak těch 1:33, někdy možná aji víc většinou když beru 12 litrů tak dám těch 1:40 třeba na 15-15,5
akorát furt nevim proč mě někteří blázni chcou předjíždět za jakoukoliv cenu, jsou to bezmozci....
sice nejsem zastáncem oleje m2t a to už z několika důvodů... že to koří to se mi na jawě líbí to má pak ten zprávnej efekt jakej jawa má mít ale bohužel to má jiné důsledky a to že se silně zanáší vejfuky až to z nich někdy i teče, zadalší zanášení výfukových kanálů ve válcích a teď něco z praxe: dělal jsem motor asi po 60 000 km - jezdil jen na m2t jedná se o 632 ve stranových ložiskách bylo spousta karbonu byla vidět jen dráha kde běželi kuličky, celý prostoch klikového hřídele byl úplně zalepený karbonem včetně vyústění přepouštěcích kanálů mazací kanálky středového ložiska taky silně zalepené karbonem vživotě jsem tohle nikde neviděl... na pístech byla vrstva asi 1mm zespoda byli písty napálené jen na dnu, což znamená že se stim jezdilo jen "ta,ta ta" a motor se asi spíš víc podtáčel než vytáčel byla to hrůza jinak motor po oleji tsf vypadá naprosto vpohodě, po 5000 je na hlavách jen slabá vrstva karbonu která jde celkem snadno setřít hadrem na pístech to samí a vejfuky se nezanáší, a nějaká drahá syntetika je zase pro jawu zbytečná protože na životnosti tomu moc nepřidá tsf rozhodně životnost prodlouží než m2t ale něco sintetickýho než tsf je naprosto zbytečný mazat to 1:40, 1:100 je nesmysl aď už jde o jakýkoliv olej rozhodně by se neumazalo středové ložisko na klice takže za mě tsf, nebo ts, ten trošku čoudí a karbonuje ale neni špatnej syntetiky do javy jsou naprosto zbytečný a jsou to vyhozený peníze. jen tak bych se ještě zeptal jeden mamlas u nás dával do 250kejvačky něco z nějaký tuby nevim co to bylo ale ředilo se to snad řádově v 1000 skřípalo mu ve válci
Fakt je ten že 1: 33 (M2T) nebo 1: 40 (jakýkoli jiný) by měl zaručit dostatečné mazání za všech podmínek. Všechny systémy na přimazávání (oilmaster, posilube...) Dokáží výrazně ubrat oleje v závislosti na otáčkách a zatížení a to až k poměrům 1:70 a snad i 1:100 (asi na volnoběh na stojanu).
TSF je slušnej olej za rozumnou cenu, 1:40 je bezpečná dávka, a komu se to nelíbí, a't si tam leje čehokoliv jakékoliv množství - buďto to pojede, nebo na to dojede.
1 reakcí na tento příspěvek olej do benzinu
Naposledy editováno 17.02.2011 17:10:33
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |