globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: olej do benzinu
15.2.2011 v 17:18
chci se zeptat mam jawku a nechci do ni moc vražet do ted sem do ni vrazil ažaž a jezdil sem na M2T vim že to nebylo niuc moc ale ještě sem nevidělával byl sem rád aspon že sem nějak jel a ted už z penezi problem neni tak se chci zeptat jaký olej tam mam dávat popřípadě estli

http://www.okoil.cz...____________1_l.html

je to mogul 2t nebo nějakej jinej ale zas aby nestál majlant najezdim toho spoustu tak aby byl taky cenově dostupnej a kvalitnější než to običejný m2t díky moc

2 reakcí na tento příspěvek olej do benzinu

16.2.2011 v 22:48 | Nahoru | #1
je v podstatě jedno na co to jezdí, aji to m2t je v pohodě takže pokud to neudělá neplechu tim že to rozpustí nějakej bordel tak by to nemělo byt horší než m2t který bohatě stačí.
uvědomte si že ten motor je konstrukčně z druhé světové války kdy bylo divokým snem aji m6a který se používalo ještě dávno než někdo uvařil m2t

ale jak tak vidím tak se fakt vždycky nande někdo kdo si myslí že je chytřejší než ten co ten motor vyrobil a má vlastní zaručený a ještě lepší než výrobcovy řešení
jo, dá se místo 1:40 s výrazně lepším olejem nalit 1:50, ale 1:100 je debilita
poměr udává zásadně výrobce, ne internetovej hrdina se zaručenou pravdou

m2t má pro třipade předepsaný 1:40, teoreticky se dá 1:50 ale to pouze s čerpadlem, v nádrži to může byt nedokonale promíšený takže proto ta rezerva.
já mám rád jistotu takže dávám trošku víc a v konečnům důsledku tam může byt tak těch 1:33, někdy možná aji víc většinou když beru 12 litrů tak dám těch 1:40 třeba na 15-15,5
akorát furt nevim proč mě někteří blázni chcou předjíždět za jakoukoliv cenu, jsou to bezmozci....

(reakce na) olej do benzinu

17.2.2011 v 16:11 | Nahoru | #2
memphis.unv> ale jak tak vidím tak se fakt vždycky nande někdo kdo si myslí že je chytřejší než ten co ten motor vyrobil a má vlastní zaručený a ještě lepší než výrobcovy řešení
jo, dá se místo 1:40 s výrazně lepším olejem nalit 1:50, ale 1:100 je debilita
poměr udává zásadně výrobce, ne internetovej hrdina se zaručenou pravdou

Oni když psali ty návody tenkrát, tak taky neměli takové kvalitní oleje jako teď. A nejde tam jenom o konstrukci motoru, ale i o materiály používané při výrobě.

(reakce na) olej do benzinu

17.2.2011 v 16:41 | Nahoru | #3

memphis.unv píše: je v podstatě jedno na co to jezdí, aji to m2t je v pohodě takže pokud to neudělá neplechu tim že to rozpustí nějakej bordel tak by to nemělo byt horší než m2t který bohatě stačí.
uvědomte si že ten motor je konstrukčně z druhé světové války kdy bylo divokým snem aji m6a který se používalo ještě dávno než někdo uvařil m2t

ale jak tak vidím tak se fakt vždycky nande někdo kdo si myslí že je chytřejší než ten co ten motor vyrobil a má vlastní zaručený a ještě lepší než výrobcovy řešení
jo, dá se místo 1:40 s výrazně lepším olejem nalit 1:50, ale 1:100 je debilita
poměr udává zásadně výrobce, ne internetovej hrdina se zaručenou pravdou

m2t má pro třipade předepsaný 1:40, teoreticky se dá 1:50 ale to pouze s čerpadlem, v nádrži to může byt nedokonale promíšený takže proto ta rezerva.
já mám rád jistotu takže dávám trošku víc a v konečnům důsledku tam může byt tak těch 1:33, někdy možná aji víc většinou když beru 12 litrů tak dám těch 1:40 třeba na 15-15,5
akorát furt nevim proč mě někteří blázni chcou předjíždět za jakoukoliv cenu, jsou to bezmozci....



sice nejsem zastáncem oleje m2t a to už z několika důvodů... že to koří to se mi na jawě líbí to má pak ten zprávnej efekt jakej jawa má mít ale bohužel to má jiné důsledky a to že se silně zanáší vejfuky až to z nich někdy i teče, zadalší zanášení výfukových kanálů ve válcích a teď něco z praxe: dělal jsem motor asi po 60 000 km - jezdil jen na m2t jedná se o 632 ve stranových ložiskách bylo spousta karbonu byla vidět jen dráha kde běželi kuličky, celý prostoch klikového hřídele byl úplně zalepený karbonem včetně vyústění přepouštěcích kanálů mazací kanálky středového ložiska taky silně zalepené karbonem vživotě jsem tohle nikde neviděl... na pístech byla vrstva asi 1mm zespoda byli písty napálené jen na dnu, což znamená že se stim jezdilo jen "ta,ta ta" a motor se asi spíš víc podtáčel než vytáčel byla to hrůza jinak motor po oleji tsf vypadá naprosto vpohodě, po 5000 je na hlavách jen slabá vrstva karbonu která jde celkem snadno setřít hadrem na pístech to samí a vejfuky se nezanáší, a nějaká drahá syntetika je zase pro jawu zbytečná protože na životnosti tomu moc nepřidá tsf rozhodně životnost prodlouží než m2t ale něco sintetickýho než tsf je naprosto zbytečný mazat to 1:40, 1:100 je nesmysl aď už jde o jakýkoliv olej rozhodně by se neumazalo středové ložisko na klice takže za mě tsf, nebo ts, ten trošku čoudí a karbonuje ale neni špatnej syntetiky do javy jsou naprosto zbytečný a jsou to vyhozený peníze. jen tak bych se ještě zeptal jeden mamlas u nás dával do 250kejvačky něco z nějaký tuby nevim co to bylo ale ředilo se to snad řádově v 1000 skřípalo mu ve válci
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist