globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: šílenství:)
27.1.2011 v 19:23
já vím že su magor ale tíží mě to....
....je možný dostat se s něčim jako mám já na nějakej menší, pomalejší, vhodnější okruh?
dváce který jsou srovnatelný jezdí, sestřičky té mé zase mají socialistik dragster ale to je rovina. já už mám na té své ohoblovaný stupačky, výfukový kolena a mitasky vzitý až do kraju a jak každej pochopí, chtěl bych víc než mně může poskytnout silnica, žádnej strach o štěrk nebo co pojede za zatáčkou, prostě čistý nasazení
a jak jsem říkal mnohokrát, na té mé mně to strašně baví

jenomže si su vědomej toho že by mě každej poslal do prdele kdybych za nim přišel ať mě někam pustí ale stejně mě to nedá abych se nezeptal, naděje umírá poslední

joa ještě jedna věc: Nesmějte se

Naposledy editováno 27.01.2011 19:27:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šílenství:)

31.1.2011 v 19:16 | Nahoru | #1

memphis.unv píše: ono je hlavně potřeba mít vypilovanej specifickej způsob jízdy, třeba rychlý překlápění z jedné strany na druhou nejde jinak než té mašině dat highsiderovskej kopanec energie, což je taky veselý

prosimte, co znamena "highsiderovskej kopanec energie" to si nak nedovedu predstavit co tim myslis highsider na Jawe to uz by se clovek musel kurva snazit, dyk tam se to kolo neurve ani pri rozjezdu kor pri vyjezdu z vinglu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šílenství:)

31.1.2011 v 21:22 | Nahoru | #2
Uvalak> však ne že ho to udělalo, ale že se to musí zachovat podobně
to znamená nejenom že řiditkama zmenším z ničeho nic poloměr zatáčení nakolik že mě to samo přehodí na druhou stranu, ale navíc se hodí tomu sám pomoct tak že se rukama opřeš do řiditek aby tě ty měkký šavle navíc ještě vypružily
samozřejmě tomu dopomůžu kotníkama.
výsledek je takovej že sice při překlápění z jedné strany na druhou přední kolo ztrácí kontakt se silnicou a na zadku se to pořádně zvrtne, je to ale nejrychlejší způsob jak to dostat z jednoho náklonu do druhýho akorát to chce naučit reflexy že tohle je v pořádku

já vím že to s highsiderem nemá moc společnýho, ale je tam podobný to že jdeš z náklonu a ono to vyhazuje nahoru
to že zadní kolo v žádným smyku neni vím

vlastně se nejdřív opřu do těch řiditek a až když začnou pružit zpátky a chcou to vypružit tak teprv to utáhnu ten oblouk aby mě to vyhodilo musí to vypadat zajimavě hlevně když citím jak přední kolo letí nad asfaltem a najednou se chtne v úplně jiným směru natočení a zaškube to s řiditkama, stejně jako ta vlna co udělá zadek, ale je to fakt nejrychlejší

Naposledy editováno 31.01.2011 21:27:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 Johny_Servis 27 16.12.2023 v 09:43 JMan
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 Weret 4 26.9.2023 v 21:24 Weret
Plechový držák světla na Jawu Bizon... Jawa 350/632 Weret 1 27.5.2023 v 09:07 2stroke
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy


TOPlist