....je možný dostat se s něčim jako mám já na nějakej menší, pomalejší, vhodnější okruh?
dváce který jsou srovnatelný jezdí, sestřičky té mé zase mají socialistik dragster ale to je rovina. já už mám na té své ohoblovaný stupačky, výfukový kolena a mitasky vzitý až do kraju a jak každej pochopí, chtěl bych víc než mně může poskytnout silnica, žádnej strach o štěrk nebo co pojede za zatáčkou, prostě čistý nasazení
a jak jsem říkal mnohokrát, na té mé mně to strašně baví
jenomže si su vědomej toho že by mě každej poslal do prdele kdybych za nim přišel ať mě někam pustí ale stejně mě to nedá abych se nezeptal, naděje umírá poslední
joa ještě jedna věc: Nesmějte se
Naposledy editováno 27.01.2011 19:27:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šílenství:)
to znamená nejenom že řiditkama zmenším z ničeho nic poloměr zatáčení nakolik že mě to samo přehodí na druhou stranu, ale navíc se hodí tomu sám pomoct tak že se rukama opřeš do řiditek aby tě ty měkký šavle navíc ještě vypružily
samozřejmě tomu dopomůžu kotníkama.
výsledek je takovej že sice při překlápění z jedné strany na druhou přední kolo ztrácí kontakt se silnicou a na zadku se to pořádně zvrtne, je to ale nejrychlejší způsob jak to dostat z jednoho náklonu do druhýho akorát to chce naučit reflexy že tohle je v pořádku
já vím že to s highsiderem nemá moc společnýho, ale je tam podobný to že jdeš z náklonu a ono to vyhazuje nahoru
to že zadní kolo v žádným smyku neni vím
vlastně se nejdřív opřu do těch řiditek a až když začnou pružit zpátky a chcou to vypružit tak teprv to utáhnu ten oblouk aby mě to vyhodilo musí to vypadat zajimavě hlevně když citím jak přední kolo letí nad asfaltem a najednou se chtne v úplně jiným směru natočení a zaškube to s řiditkama, stejně jako ta vlna co udělá zadek, ale je to fakt nejrychlejší
Naposledy editováno 31.01.2011 21:27:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šílenství:)
memphis.unv píše: Uvalak> však ne že ho to udělalo, ale že se to musí zachovat podobně
to znamená nejenom že řiditkama zmenším z ničeho nic poloměr zatáčení nakolik že mě to samo přehodí na druhou stranu, ale navíc se hodí tomu sám pomoct tak že se rukama opřeš do řiditek aby tě ty měkký šavle navíc ještě vypružily
samozřejmě tomu dopomůžu kotníkama.
výsledek je takovej že sice při překlápění z jedné strany na druhou přední kolo ztrácí kontakt se silnicou a na zadku se to pořádně zvrtne, je to ale nejrychlejší způsob jak to dostat z jednoho náklonu do druhýho akorát to chce naučit reflexy že tohle je v pořádku
já vím že to s highsiderem nemá moc společnýho, ale je tam podobný to že jdeš z náklonu a ono to vyhazuje nahoru
to že zadní kolo v žádným smyku neni vím
vlastně se nejdřív opřu do těch řiditek a až když začnou pružit zpátky a chcou to vypružit tak teprv to utáhnu ten oblouk aby mě to vyhodilo musí to vypadat zajimavě hlevně když citím jak přední kolo letí nad asfaltem a najednou se chtne v úplně jiným směru natočení a zaškube to s řiditkama, stejně jako ta vlna co udělá zadek, ale je to fakt nejrychlejší
Timhle stylem jsem na Mitasech jezdil taky, pak jsem přezul na Micheliny a Continentaly a najednou se to dalo překlápět. Akorát nájezd na Michelinu byl cca 5000 km.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 | Johny_Servis | 27 | 16.12.2023 v 09:43 JMan |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 | Weret | 4 | 26.9.2023 v 21:24 Weret |
Plechový držák světla na Jawu Bizon... Jawa 350/632 | Weret | 1 | 27.5.2023 v 09:07 2stroke |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |