globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Zdravím,
dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.

Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?

Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.

Díky




Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.

Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy


Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

26.1.2013 v 20:53 | Nahoru | #241

wolken píše: Já mu za to nabídl čtyřku a asi je mu to málo. Teda dokonce 4001 kč .


Ty by si nedovedl s patricnou uctou a laskou ocenit praci cinskych inzenyru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

26.1.2013 v 20:54 | Nahoru | #242
wolken> to by mě zajímalo,co by si s tím chtěl dělat.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

26.1.2013 v 20:55 | Nahoru | #243

Starous68 píše: Hlavně to nedávejte do žádného servisu!!!
Tím by tohle krásné vlákno skončilo a já se nebudu mít čím bavit!!!


(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

26.1.2013 v 20:58 | Nahoru | #244

MalTom píše: wolken> to by mě zajímalo,co by si s tím chtěl dělat.



To co s každou čínou co mám doma. Jezdil na ní teda né já,ale brácha si bude dělat papíry. Samozřejmě až po pár hodinách s COčkem,flexou a opravě toho doprasenýho motoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

26.1.2013 v 21:09 | Nahoru | #245

wolken píše: Já mu za to nabídl čtyřku a asi je mu to málo. Teda dokonce 4001 kč .

Zkus 4002 Kč

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

26.1.2013 v 21:12 | Nahoru | #246

hrochino píše: Zkus 4002 Kč



nenenení to trochu moc?

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

26.1.2013 v 21:16 | Nahoru | #247
dave-lister> Menší průměr určitě nemaj. Tahkle fotka je ze září, kdy se ten motor zadřel. A jak je vidět, maj bejt trochu menší. Ještě sundám hlavu a přidám tam tu středící vodítko, Třeba byla chyba ve vyosený hlavě.



Hlasité klepání a rány z motoru po GO

26.1.2013 v 21:17 | Nahoru | #248
Za hliník dávaj dost

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

26.1.2013 v 21:18 | Nahoru | #249
Tykrávo, ty seš tak blbej že by sis z toho mohl postavit barák
...co barák, celý sídliště

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

26.1.2013 v 21:59 | Nahoru | #250
To je komedie tady az je mi ty ciny snad aj lito podle ceho usuzujes, ze by ty ventily mely byt mensi? A ventily se nezaviraj pred horni uvrati, ale za ni, takze odhadovat nastaveni rozvodu podle toho, ze koukas dirou po svicce na ventil a pist, je taky dobrej ulet

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

26.1.2013 v 22:14 | Nahoru | #251
Freeman11> Už jsem psal, že dírou po svíčce jsem se koukal jen na píst. Ventily jsem sledoval díky sundanýmu víku hlavy.

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

26.1.2013 v 22:25 | Nahoru | #252
Chlapče, počkej, až dostanu důchod, pak od Tebe za tři litry tu motorku klidně koupím, alespoň budu mít v čem vrtat a nebudu umírat nudou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

26.1.2013 v 22:29 | Nahoru | #253

J.M.K. píše: Chlapče, počkej, až dostanu důchod, pak od Tebe za tři litry tu motorku klidně koupím, alespoň budu mít v čem vrtat a nebudu umírat nudou.


Neprodá a neprodá nabídl sem víc a nic. Hold je to srdcovka a ta je k nezaplacení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

26.1.2013 v 22:43 | Nahoru | #254
HornisGSX> Nenadavej mu do prazaku ... Slivenec uz je vidlakov

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

26.1.2013 v 23:32 | Nahoru | #255
wolken> Což to chápu, na jednu stranu se na tom leccos naučí a různé improvizace mohou pomoci třeba v zapadlém koutě Ukrajiny, kde těžko bude hledat slušně vybavenou dílnu, ovšem na stranu druhou jen do motorky cpe peníze a uměle drží při životě něco, co jest už dávno po smrti. Coby "učební materiál" jest tato motorka zřejmě dobrým exemplářem, nicnémě už by klučina mohl pochopit, že za to, co do ní už nacpal, by mohl mít podobnou 125ccm japonské provenience... třeba XV125, nebo VT125 jsou v této kategorii nezničitelnými dříči.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.1.2013 v 01:00 | Nahoru | #256

J.M.K. píše: wolken> Což to chápu, na jednu stranu se na tom leccos naučí a různé improvizace mohou pomoci třeba v zapadlém koutě Ukrajiny, kde těžko bude hledat slušně vybavenou dílnu, ovšem na stranu druhou jen do motorky cpe peníze a uměle drží při životě něco, co jest už dávno po smrti. Coby "učební materiál" jest tato motorka zřejmě dobrým exemplářem, nicnémě už by klučina mohl pochopit, že za to, co do ní už nacpal, by mohl mít podobnou 125ccm japonské provenience... třeba XV125, nebo VT125 jsou v této kategorii nezničitelnými dříči.



Souhlasím
Ale nepochopí

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.1.2013 v 01:05 | Nahoru | #257
ale jo , jednou to pochopi, mozna to bude trvat,ale jednou k tomu snad dojde

5 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.1.2013 v 03:23 | Nahoru | #258
Heh Pánové pokud se zamyslíte nad tím, proč se snaží to dát do kupy, tak možná budete trochu jinak nad věcí uvažovat a ne mu radit nesmysly jako vyhoď to, odvez to do šrotu atd....!! a nevím proč se pořád navážíte do čínských moto uvědomte si, že i nové mašiny na kterých jezdíte to Japonsko viděly tak akorád z ponorky a to kdo ví jestli. neřeknu kdyby Vám tady bylo všem 18let, ale jste dospělí chlapi a vysmíváte se mu jako děcka na základce !!!!

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.1.2013 v 09:49 | Nahoru | #259

Pedros1 píše: Heh Pánové pokud se zamyslíte nad tím, proč se snaží to dát do kupy, tak možná budete trochu jinak nad věcí uvažovat a ne mu radit nesmysly jako vyhoď to, odvez to do šrotu atd....!! a nevím proč se pořád navážíte do čínských moto uvědomte si, že i nové mašiny na kterých jezdíte to Japonsko viděly tak akorád z ponorky a to kdo ví jestli. neřeknu kdyby Vám tady bylo všem 18let, ale jste dospělí chlapi a vysmíváte se mu jako děcka na základce !!!!



Taky si myslim, ze ted uz je pozde vycouvat, zbavit se toho mel na podzim, kdyz se to zadrelo, ne potom, co do toho nacpal 9000...

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.1.2013 v 10:16 | Nahoru | #260
Achjoo ..už mi to ani nepřijde vtipný

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.1.2013 v 10:36 | Nahoru | #261

Hippieguy píše: Tak jsem sundal hlavu a zdá se, že je bez následků, ventily se zdaj OK a píst taky, sice v místě, kde do něj narážel ventil je trošku zaoblenej, ale to by nemělo vadit.

Taky jsem mluvil s tim kamarádem, co mi to udělal a prej pro opravu převodovky a nastavení rozvodů neni nutný motor půlit. Převodovka je ok, jen je asi moc utaženej řadící mechanismus. Takže by to ani nemělo stát moc peněz, jen těsnění pod hlavu.

















Dostal jsi ve svých vláknech i pár dobrých rad, ale bylo to stejně k ničemu, protože nakonec vše uděláš podle svého, i když se ti ostatně snažili poradit.

Když se dívám na ty fotky, tak se mi nezdá, že by zaprvé byl píst vyměněný, takhle vypadá nový píst?! Za druhé, píšeš že ventily jsou OK, to jsi poznal takhle pohledem zespod, jo? To klobouk dolů. Pokud ti ventil mlátil o píst, tak rozhodně OK nebude. Třeba to pojede, třeba se dřík srovná, ale taky možná praskne, nebo jeho vodítko. Ventily musí ven a měl by jsi je vyměnit. A zatřetí, když se dívám pořádně na fotku hlavy ze září a teď, tak ventily jsou napohled ne zaklepané, ale doslova zatřískané do hlavy, možná fotka zkresluje, ale okraje ventilů (hlavně u sacího to je vidět) jsou dále od kraje hlavy, možná jsou kraje ventilu už odštípnuté. Což by trochu vysvětlovalo poďobaný píst, pokud byl nový. Takže ventily vyhodit, nechat proměřit dle servisního manuálu, jestli nejsou zkřivené, jestli nejsou natáhlé.. A tohle si doma dokáže zkontrolovat málokdo, já to dávám vždy do servisu, to člověk okem nepozná.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.1.2013 v 10:50 | Nahoru | #262
Pedros1> Všimni si, že to "vysmívání" začalo jako následek jeho ignorace dobře míněných rad. Prostě když ti dojde, že někomu nemá smysl radit, protože podělá na co sáhne, tak už se tomu můžeš jen smát, protože víš, co bude následovat bez ohledu na rady.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.1.2013 v 12:39 | Nahoru | #263
Pedros1> ano vysmívám se mu a vysmívat se mu budu pač ten člověk si nenechá poradit mele si svoje nesmysly absolutně nemá páru co mele a nadává mě do vidláku pražák jedna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.1.2013 v 12:44 | Nahoru | #264
Pedros1> To je pravda, takovou snahu je třeba ocenit, kor dneska v době, když si leckdo pořídí motorku a přitom sám nedokáže ani vyměnit olej (pokud tedy nepočítám případy, kdy prostě na dílnu jet musí, jelikož doma na to nemá technické zázemí). Kluk se sice snaží dát motorku do cajku, ale, jak podotkl PetrL3, jemu je opravdu zbytečné něco radit, jelikož nakonec to stejně udělá podle sebe - a bohužel všechno špatně. Sice se snaží, ale poradit si nenechá a akorát to s prominutím dojebává čím dál víc. A když se mu daří řadit jen hrubou silou přes dlouhou páku, tak asi je správné si říct, že v kvaltkysně nebude něco v pořádku a je třeba ji rozebrat a ne se tam snažit rvát kvalty silou, doufaje, že se to tak srovná a pak se strašně divit, že se to vysypalo ještě víc. Nic ve zlém, ale takového bastlíře bych vzal rákoskou přes pazoury, než bych mu radil. Ale je to jeho problém - když si nedá říct a obrazně řečeno chce klidně dál vyhazovat bankovky z okna jedoucího autobusu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.1.2013 v 12:46 | Nahoru | #265

HornisGSX píše: Pedros1> ano vysmívám se mu a vysmívat se mu budu pač ten člověk si nenechá poradit mele si svoje nesmysly absolutně nemá páru co mele a nadává mě do vidláku pražák jedna



A přitom je na tom se Slivencem stejně..

Je to tak - pokud mu někdo poradil"Pokud se Ti potkal motor a máš ohnutý ventil,tak dej nový.", tak Hippe začal polemizovat ve stylu "Proč bych vyhazoval peníze za nový, když tak ohlý není a ještě jsem ho srovnal kombinačkama...".

E: Písmenka...

Naposledy editováno 27.01.2013 12:47:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.1.2013 v 12:47 | Nahoru | #266
J.M.K.> tak nějak akurát já bych takového masťáka bil od rána do noci

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.1.2013 v 12:57 | Nahoru | #267
HornisGSX> Napadá mne snad jen trochu zaparodovat taváryšče Uljanova: "Řezat, řezat,řezat!" . Motorku sebrat a nedat mu do rukou ani kombinačky.

Hellborn píše: Je to tak - pokud mu někdo poradil"Pokud se Ti potkal motor a máš ohnutý ventil,tak dej nový.", tak Hippe začal polemizovat ve stylu "Proč bych vyhazoval peníze za nový, když tak ohlý není a ještě jsem ho srovnal kombinačkama...".



To si úplně protiřečí: Na jednu stranu "Nechce vyhazovat peníze za nový ventil", ale přitom klidně do oprav motorky nacpal několikanásobek její hodnoty a cpe dál? Jako tvrdohlavě furt napouštět vodu do děravého barelu a divit se, proč se jej nedaří naplnit. A rovnat ohnutý ventil kombinačkama... to snad ani nemyslí vážně. Pochopím něco takového někde v zapadlém koutě Ukrajiny, kde může v nouzi ohnutý dřík opatrně vyklepat na kovadlině, ale i tak bych čekal, že ventil přitom praskne. A když ne, stejně nebude pořádně těsnit a motor bude přes vodítko žrát olej. Ale aspoň nějak pojede a má tak šanci dojet někam, kde může opravu provést pořádně. V počátčích motorismu se leckdy opravovalo i náhradou zničených šálů kusem tvrdého dřeva a přeražený čep dokázal vyrobit každý vesnický kovář, ale dnes je zcela jiná doba.

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.1.2013 v 13:03 | Nahoru | #268
No jo já jsem mu napsal odkaz na koho se má obrátit, kdo dělá vyloženě číny. Jinak je fakt, že pokud by mi někdo dovezl na opravu motor v tomhle stavu po jiném rádoby mechanikovi, tak by ho to vyšlo dost draho né z toho důvodu, že se to rozsypalo původně, ale z toho důvodu, aby si vytáhl prachy z původního rádoby mechanika ikdyby to měl být třeba brácha na tom nezáleží.Kamarád nekamarád prachy jsou prachy. Jestli někomu zaplatí, tak by měla být oprava provedena kvalitně, ale zase po 2 stránce za 1200kč bych zadřený motor a navíc předělávku ani nedával na bank, natož, abych na něm něco začal dělat, když si uvědomíte že třeba značkový servis bere +/- 500kč/h.

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.1.2013 v 13:19 | Nahoru | #269
Takhle to může dopadnout když něco v motoru klepe http://pedros1.rajce.idnes.cz/Hsun700_motor vylámané souklolí na 4kolce a další věci ty střepy břibraly sebou altík atd...oprava jen materiál zhruba 15tis no a pokud bych měl počítat práci, tak to by bylo zhruba dalších 10tis minimalně.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.1.2013 v 13:51 | Nahoru | #270

Hellborn píše: A přitom je na tom se Slivencem stejně..

Je to tak - pokud mu někdo poradil"Pokud se Ti potkal motor a máš ohnutý ventil,tak dej nový.", tak Hippe začal polemizovat ve stylu "Proč bych vyhazoval peníze za nový, když tak ohlý není a ještě jsem ho srovnal kombinačkama...".

E: Písmenka...



Řekni mi jednu věc, kde jsi přišel na to, že jsem rovnal ohnutej ventil kombinačkama? Nic podobnýho jsem nikdy neudělal a nikam jsem to nepsal. Chápu, že jsi to psal jako příklad něčeho, co by si očekával, že udělám, ale ted se toho chytlo dalších několik lidí a už to všichni berou jako fakt.
To je stejnej případ jako ta oprava rámu trubkou ze smetáku. Neopravoval jsem tim rám motorky, jen ozdobnej nosič vzadu. Ale to už pochopitelně nikoho nezajímá.

A opět tu máme dobrou radu hod to ze skály. TO neni dobrá rada. Dobrá rada je jak něco opravit a ne od toho zbaběle utíkat. Krom toho jsem do toho těch 9 tisíc necpal najednou. Postupně vycházely najevo další vady a další díly, který se musejí dát nový a začalo to narůstat.

Původně jse to zadřelo. Našel jsem za dvojku novej motor. Pak přišla na řadu doprava, která stála 1200kč. Tak dobrý, to za to dám. Pak se objevil problém s STK. Takže cajk, přehodí se zadřená klika a čerpadlo do starýho motoru, bude to stát pár korun. Aha, takže potřebuju nový ložiska. No dobře, to do toho ještě dám. Pak zase ventily, kroužky, spojka. Furt to vypadalo, že každá investice bude poslední a pak to bude jezdit. Bohužel stále vyvstávají další a další problémy.
V momentě, kdy už v tom mam tolik peněz to prostě nemůžu odepsat. Furt je mi milejší do toho dát opravdu poslední investici a mít konečně funkční motorku. I kdyby to mělo stát další 3-4 tisíce, skousnu to a dám je do toho. Budu mít na sezonu na čem jezdit a během toho budu vydělávat na novou mašinu, kterou si kopim třeba za rok.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 19 16.5.2024 v 19:04 hadra76
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING Zadry 6 20.3.2016 v 16:50 hrochino
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 5 25.7.2014 v 20:40 J.M.K.
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 29 25.7.2014 v 08:39 J.M.K.
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 1 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy


TOPlist