globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Zdravím,
dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.

Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?

Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.

Díky




Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.

Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy

Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.1.2013 v 13:51 | Nahoru | #1

Hellborn píše: A přitom je na tom se Slivencem stejně..

Je to tak - pokud mu někdo poradil"Pokud se Ti potkal motor a máš ohnutý ventil,tak dej nový.", tak Hippe začal polemizovat ve stylu "Proč bych vyhazoval peníze za nový, když tak ohlý není a ještě jsem ho srovnal kombinačkama...".

E: Písmenka...



Řekni mi jednu věc, kde jsi přišel na to, že jsem rovnal ohnutej ventil kombinačkama? Nic podobnýho jsem nikdy neudělal a nikam jsem to nepsal. Chápu, že jsi to psal jako příklad něčeho, co by si očekával, že udělám, ale ted se toho chytlo dalších několik lidí a už to všichni berou jako fakt.
To je stejnej případ jako ta oprava rámu trubkou ze smetáku. Neopravoval jsem tim rám motorky, jen ozdobnej nosič vzadu. Ale to už pochopitelně nikoho nezajímá.

A opět tu máme dobrou radu hod to ze skály. TO neni dobrá rada. Dobrá rada je jak něco opravit a ne od toho zbaběle utíkat. Krom toho jsem do toho těch 9 tisíc necpal najednou. Postupně vycházely najevo další vady a další díly, který se musejí dát nový a začalo to narůstat.

Původně jse to zadřelo. Našel jsem za dvojku novej motor. Pak přišla na řadu doprava, která stála 1200kč. Tak dobrý, to za to dám. Pak se objevil problém s STK. Takže cajk, přehodí se zadřená klika a čerpadlo do starýho motoru, bude to stát pár korun. Aha, takže potřebuju nový ložiska. No dobře, to do toho ještě dám. Pak zase ventily, kroužky, spojka. Furt to vypadalo, že každá investice bude poslední a pak to bude jezdit. Bohužel stále vyvstávají další a další problémy.
V momentě, kdy už v tom mam tolik peněz to prostě nemůžu odepsat. Furt je mi milejší do toho dát opravdu poslední investici a mít konečně funkční motorku. I kdyby to mělo stát další 3-4 tisíce, skousnu to a dám je do toho. Budu mít na sezonu na čem jezdit a během toho budu vydělávat na novou mašinu, kterou si kopim třeba za rok.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.1.2013 v 14:39 | Nahoru | #2

Hippieguy píše: Řekni mi jednu věc, kde jsi přišel na to, že jsem rovnal ohnutej ventil kombinačkama? Nic podobnýho jsem nikdy neudělal a nikam jsem to nepsal. Chápu, že jsi to psal jako příklad něčeho, co by si očekával, že udělám, ale ted se toho chytlo dalších několik lidí a už to všichni berou jako fakt.



No číst umíš. Ale evidentně je to u Tebe zas tak nepřekvapuje.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.1.2013 v 14:49 | Nahoru | #3
Hippie :Původně jse to zadřelo. Našel jsem za dvojku novej motor. Pak přišla na řadu doprava, která stála 1200kč. Tak dobrý, to za to dám. Pak se objevil problém s STK. Takže cajk, přehodí se zadřená klika a čerpadlo do starýho motoru, bude to stát pár korun. Aha, takže potřebuju nový ložiska. No dobře, to do toho ještě dám. Pak zase ventily, kroužky, spojka. Furt to vypadalo, že každá investice bude poslední a pak to bude jezdit. Bohužel stále vyvstávají další a další problémy.
V momentě, kdy už v tom mam tolik peněz to prostě nemůžu odepsat. Furt je mi milejší do toho dát opravdu poslední investici a mít konečně funkční motorku. I kdyby to mělo stát další 3-4 tisíce, skousnu to a dám je do toho. Budu mít na sezonu na čem jezdit a během toho budu vydělávat na novou mašinu, kterou si kopim třeba za rok. [/quote]

Myslím že celou sezonu ne

Naposledy editováno 27.01.2013 14:51:04

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.1.2013 v 14:54 | Nahoru | #4

Hippieguy píše: ...Budu mít na sezonu na čem jezdit a během toho budu vydělávat na novou mašinu, kterou si kopim třeba za rok.



Nebo budou vycházet na světlo další a další závady a ty budeš platit a platit.... A vše co vyděláš na to padne, místo abys to pošetřil na něco lepšího. Ale ty stejně uděláš co uznáš za vhodný, takže je to fuk.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.1.2013 v 19:50 | Nahoru | #5

Hippieguy píše: Řekni mi jednu věc, kde jsi přišel na to, že jsem rovnal ohnutej ventil kombinačkama? Nic podobnýho jsem nikdy neudělal a nikam jsem to nepsal. Chápu, že jsi to psal jako příklad něčeho, co by si očekával, že udělám, ale ted se toho chytlo dalších několik lidí a už to všichni berou jako fakt.
To je stejnej případ jako ta oprava rámu trubkou ze smetáku. Neopravoval jsem tim rám motorky, jen ozdobnej nosič vzadu. Ale to už pochopitelně nikoho nezajímá.

A opět tu máme dobrou radu hod to ze skály. TO neni dobrá rada. Dobrá rada je jak něco opravit a ne od toho zbaběle utíkat. Krom toho jsem do toho těch 9 tisíc necpal najednou. Postupně vycházely najevo další vady a další díly, který se musejí dát nový a začalo to narůstat.

Původně jse to zadřelo. Našel jsem za dvojku novej motor. Pak přišla na řadu doprava, která stála 1200kč. Tak dobrý, to za to dám. Pak se objevil problém s STK. Takže cajk, přehodí se zadřená klika a čerpadlo do starýho motoru, bude to stát pár korun. Aha, takže potřebuju nový ložiska. No dobře, to do toho ještě dám. Pak zase ventily, kroužky, spojka. Furt to vypadalo, že každá investice bude poslední a pak to bude jezdit. Bohužel stále vyvstávají další a další problémy.
V momentě, kdy už v tom mam tolik peněz to prostě nemůžu odepsat. Furt je mi milejší do toho dát opravdu poslední investici a mít konečně funkční motorku. I kdyby to mělo stát další 3-4 tisíce, skousnu to a dám je do toho. Budu mít na sezonu na čem jezdit a během toho budu vydělávat na novou mašinu, kterou si kopim třeba za rok.


Je to s tebou marný, spousta lidí ti tu radila, já ti nabízel že se ti ten motor za pětikilo rozeberu a složím.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 19 16.5.2024 v 19:04 hadra76
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING Zadry 6 20.3.2016 v 16:50 hrochino
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 5 25.7.2014 v 20:40 J.M.K.
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 29 25.7.2014 v 08:39 J.M.K.
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 1 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy


TOPlist