Téma: Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Zdravím,
dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.

Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?

Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.

Díky




Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.

Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy

Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.1.2013 v 12:47 | Nahoru | #1
J.M.K.> tak nějak akurát já bych takového masťáka bil od rána do noci

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

27.1.2013 v 12:57 | Nahoru | #2
HornisGSX> Napadá mne snad jen trochu zaparodovat taváryšče Uljanova: "Řezat, řezat,řezat!" . Motorku sebrat a nedat mu do rukou ani kombinačky.

Hellborn píše: Je to tak - pokud mu někdo poradil"Pokud se Ti potkal motor a máš ohnutý ventil,tak dej nový.", tak Hippe začal polemizovat ve stylu "Proč bych vyhazoval peníze za nový, když tak ohlý není a ještě jsem ho srovnal kombinačkama...".



To si úplně protiřečí: Na jednu stranu "Nechce vyhazovat peníze za nový ventil", ale přitom klidně do oprav motorky nacpal několikanásobek její hodnoty a cpe dál? Jako tvrdohlavě furt napouštět vodu do děravého barelu a divit se, proč se jej nedaří naplnit. A rovnat ohnutý ventil kombinačkama... to snad ani nemyslí vážně. Pochopím něco takového někde v zapadlém koutě Ukrajiny, kde může v nouzi ohnutý dřík opatrně vyklepat na kovadlině, ale i tak bych čekal, že ventil přitom praskne. A když ne, stejně nebude pořádně těsnit a motor bude přes vodítko žrát olej. Ale aspoň nějak pojede a má tak šanci dojet někam, kde může opravu provést pořádně. V počátčích motorismu se leckdy opravovalo i náhradou zničených šálů kusem tvrdého dřeva a přeražený čep dokázal vyrobit každý vesnický kovář, ale dnes je zcela jiná doba.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 19 16.5.2024 v 19:04 hadra76
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING Zadry 6 20.3.2016 v 16:50 hrochino
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 5 25.7.2014 v 20:40 J.M.K.
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 29 25.7.2014 v 08:39 J.M.K.
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 1 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy


TOPlist