globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

28.12.2011 v 15:50 | Nahoru | #2101

Bubrak ZX10R píše: 276 na Pankraci? to sem tam mel pred 5 lety v kratasech, tricku a sandalich, to fakt nedokumentuj dneska uz


- a pak tě na podmínku pustili jo

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

28.12.2011 v 15:53 | Nahoru | #2102

oxygen píše: takže já rozhodně nepřekračoval a nejspíš ani nejel
(bo tacho mi bere impulsy z předního kola a to se dycky zastaví)


- mě se vždycky líbí když je někdo trotl a ještě to o sobě napíše

ZX10R je masakr nejvetsi!

28.12.2011 v 15:57 | Nahoru | #2103
RIKORR: diky za Tve pripominky, vezmem si je k srdci

ZX10R je masakr nejvetsi!

29.12.2011 v 02:31 | Nahoru | #2104
jede to jako vino s tou 180kou vzadu dobra motorka to je, resp. primo masakr nejvetsi!!!!

ZX10R je masakr nejvetsi!

29.12.2011 v 12:45 | Nahoru | #2105

ta tvoje osoba blízká to teda drtí - asi že na to má do konce roku už jen dva dny
já si youth spoyku dal tu noc taky, semtam semtam, ale s Mercedesem automatem, piánko na co nejnižší průměrnou spotřebu
a to byl čéče adrenalin, dostat ji na 5,1 !!! (220 CDI)

... jinak si musíme cinknout a prověřit stroje: já mám teď nově to menší kolečko i rychloplyn - a v tom sněžení před tejdnem se mi to s nohama stále na zemi nepodařilo řádně prověřit

ZX10R je masakr nejvetsi!

29.12.2011 v 13:09 | Nahoru | #2106
oxy: nojo te tam moje osoba blizka treba predjela, mozna i o 400kmh rychles neco spachame, ale pristi tejden asi, nebo dneska vecer se ozvu, esli bude cas, ale ted mam moc prace v praci do konce roku

ZX10R je masakr nejvetsi!

30.12.2011 v 01:19 | Nahoru | #2107
sakra musim z okruhovky vyndat baterku.. RSV je uz nabita, stara kawa taky.. tak jeste tuhle..

letos se mi sakra vubec nechtelo od podzima na to sedat, az ted zase pomalu uz prestavam mmit odpor.. ale spis se svezu az v unoru.. pokud sezenu vyhrejvany hefty..

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

30.12.2011 v 01:45 | Nahoru | #2108
hefty sem mel, ale musely pryc

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

30.12.2011 v 02:40 | Nahoru | #2109

Bubrak ZX10R píše: hefty sem mel, ale musely pryc



proc?

..ja bych to tam nevchal jen na ten unor.. jinak si myslim ze to smysl nema..

ZX10R je masakr nejvetsi!

17.1.2012 v 21:32 | Nahoru | #2110
tak mi dneska merili tlaky ve valcich a prej 9.5, 9.55, 9.75, 9.75 baru, a neklesa to, takze asi valce a krouzky ok, jen je to uz dost nizky, tak nevim

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

17.1.2012 v 21:34 | Nahoru | #2111
Tak zkus nalejt RVS at rozseknes jestli to teda funguje nebo nefunguje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.1.2012 v 21:50 | Nahoru | #2112

pylot píše: Tak zkus nalejt RVS at rozseknes jestli to teda funguje nebo nefunguje.



coze?

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.1.2012 v 22:01 | Nahoru | #2113

ZX10R je masakr nejvetsi!

17.1.2012 v 23:28 | Nahoru | #2114
diky za tip, je to porad ale dost penez, i kdyz to asi funguje, uvidim casem a jeste esli ty tlaky zmerili dobre

ZX10R je masakr nejvetsi!

18.1.2012 v 10:12 | Nahoru | #2115
nic takovýho tam nelej, tomu snad nevěříš. Benzin se má měřit ohřátej a s plně otevřenýma klapkama, a určo to ohřátý nebylo protože než shodíš bandu, filtrbox, vyndáš svíčky tak když tak budeš na pokojovce, takže ber to s rezervou, bylo druhý měření s přidaným olejem abys věděl zda to "utíká" horem nebo spodem? Já bych neřešil a jezdil, až nebude za chladného rána chytat na všechny 4 to už bych hledal řešení, ale to by to muselo slízt tak na 6 bar.
Takže v klidu jezdi.

Můj stařičký Fireblade když jsem ho prodával šel z rána jen na 3 válce, po ca 30sec se chytl čtvrtej, neřešilo se a jezdilo, dnes po letech stále jezdí jen už zrána naskočí jen na 2 a po ca 30sec postupně chytnou i ostatní.

ZX10R je masakr nejvetsi!

18.1.2012 v 12:53 | Nahoru | #2116
Vidis to. Me obcas SVcko chyta dokonce jen na jeden...

ZX10R je masakr nejvetsi!

18.1.2012 v 13:18 | Nahoru | #2117
Fugo: jo asi to nebudu hrotit, motka jede jako vino, i kdyz v 70tis nemuzu chtit aby jela jako nova, ale jak jede jako nova si stejne nepamatuju holt letos musim zas zkusit maximalku, abych mel jistotu psal sem assassinovi PM a taky mi napsal, ze muzou mit tydle motorky i horsi tlaky v nizkych otackach a vyladi se to az ve vysokych, ze maji vetsi vule z vyroby

navic mam zanovni hlavu co ma tak 25tis km ted, takze vrchem to asi nebude a pokud ten tlak neklesa, tak spodem si taky netipnu, ale druhy mereni s olejem se jeste asi necha udelat

motka chyta hned na 4, bez sebemensiho problemu

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

9.2.2012 v 19:50 | Nahoru | #2118
tak tady mam ty tlaky, vypada to , ze servisak to spatne precetl a tlaky sou vyssi
tedy 10 az 10.5

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

9.2.2012 v 20:15 | Nahoru | #2119
Nemela by desitka mit tak neco pres 11 spis 12?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

9.2.2012 v 20:19 | Nahoru | #2120

pylot píše: Nemela by desitka mit tak neco pres 11 spis 12?



to si mozna pletes s kompresi, ta je tusim 12,8
ale tlaky sou u novy motorky pry kolem 17, a nad 11 je to OK, no ale kdovi jak to merili, jak uz tu bylo receno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

9.2.2012 v 20:21 | Nahoru | #2121

Bubrak ZX10R píše: tak tady mam ty tlaky, vypada to , ze servisak to spatne precetl a tlaky sou vyssi
tedy 10 az 10.5


Je celkem zvláštní, že motory v motorkách s kompresním poměrem cca 13:1 dávají tlak někde 10 - 11 bar. Není to první graf co s tímto výsledkem vidím. Přitom automobilové motory s kompresním poměrem cca 11:1 dávají běžně cca 12 - 12,5 bar.
Nezdá se mi, že by motory v motorkách měly o tolik větší vůle. Teoreticky by měly dávat tlak cca 14 bar. Spíš jsi myslím, ale je to jen moje domněnka, že dávají tak malý tlak proto, protože mají druhou sadu škrtících klapek. Tahle restrikce v sání dle mého názoru tento kompresní tlak při měření značně snižují. Tedy za předpokladu, že je řídící jednotka neotevře naplno i při startu s plným plynem. To ovšem nevím. Pokud to někdo ví, rád se poučím.

edit: Nebo by bylo zajímavé provést druhé měření s demontovanýma škrtícíma klapkama. Jestli by výsledek nebyl jiný.

Naposledy editováno 09.02.2012 20:23:10

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

9.2.2012 v 20:27 | Nahoru | #2122

Bubrak ZX10R píše: to si mozna pletes s kompresi, ta je tusim 12,8
ale tlaky sou u novy motorky pry kolem 17, a nad 11 je to OK, no ale kdovi jak to merili, jak uz tu bylo receno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

9.2.2012 v 20:36 | Nahoru | #2123

Poggy píše: Je celkem zvláštní, že motory v motorkách s kompresním poměrem cca 13:1 dávají tlak někde 10 - 11 bar. Není to první graf co s tímto výsledkem vidím. Přitom automobilové motory s kompresním poměrem cca 11:1 dávají běžně cca 12 - 12,5 bar.
Nezdá se mi, že by motory v motorkách měly o tolik větší vůle. Teoreticky by měly dávat tlak cca 14 bar. Spíš jsi myslím, ale je to jen moje domněnka, že dávají tak malý tlak proto, protože mají druhou sadu škrtících klapek. Tahle restrikce v sání dle mého názoru tento kompresní tlak při měření značně snižují. Tedy za předpokladu, že je řídící jednotka neotevře naplno i při startu s plným plynem. To ovšem nevím. Pokud to někdo ví, rád se poučím.

edit: Nebo by bylo zajímavé provést druhé měření s demontovanýma škrtícíma klapkama. Jestli by výsledek nebyl jiný.



Hele FZS600 daval po 50 tisicich pres 13bar az na prvni valec s podpalenym ventilem ktery daval stejne pres deset .... takze by to melo byt jak rikas ...

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

9.2.2012 v 20:43 | Nahoru | #2124

Ozzy_ píše: Hele FZS600 daval po 50 tisicich pres 13bar az na prvni valec s podpalenym ventilem ktery daval stejne pres deset .... takze by to melo byt jak rikas ...


Je to jen moke domněnka. Nevím jak moc inteligentně jsou sekundární klapky řízeny. Tohle je třetí graf nějaké "stříkačky" co vidím který dává cca 10. Je tu ovšem možnost, že ten kdo to měřil startoval bez plynu. U žádného z těch měření jsem samozřejmě nebyl. Takže defakto vařím "z vody". U aut to dělám běžně, ale na motorkách dělám spíš jen prkotiny.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

9.2.2012 v 20:50 | Nahoru | #2125
bubraku hod sem video z dneska urcite jsi byl jezdit ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

9.2.2012 v 21:16 | Nahoru | #2126

WHTRDR píše: bubraku hod sem video z dneska urcite jsi byl jezdit ne?



nemam motorku, jinak bych jel, mel bych to misto Elefantu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.2.2012 v 09:55 | Nahoru | #2127

Bubrak ZX10R píše: nemam motorku, jinak bych jel, mel bych to misto Elefantu



Nemáš motorku? Tak zmiz z motorkářů jooo :))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.2.2012 v 13:31 | Nahoru | #2128

Sefo píše: Nemáš motorku? Tak zmiz z motorkářů jooo :))



nemam ji po ruce, v garazi mam 2 ktery nejsou moje, jednu mam v servisu (ZX) a druhou (Jawu) mam nekde na nejakym statku za Kladnem

ZX10R je masakr nejvetsi!

10.2.2012 v 17:00 | Nahoru | #2129
taky sem mel komprese neco malo vic jak 10 meřeno v 24000km... moje byvaly cbr 600 melo v minimalne 80000km komprese 11 a vic na všech valcich.. ale taky startuju v pohode na všechny 4 valce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

11.2.2012 v 12:04 | Nahoru | #2130
Bubrak ZX10R> chjo ta kawa zase v servisu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist