jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Poggy píše: Je celkem zvláštní, že motory v motorkách s kompresním poměrem cca 13:1 dávají tlak někde 10 - 11 bar. Není to první graf co s tímto výsledkem vidím. Přitom automobilové motory s kompresním poměrem cca 11:1 dávají běžně cca 12 - 12,5 bar.
Nezdá se mi, že by motory v motorkách měly o tolik větší vůle. Teoreticky by měly dávat tlak cca 14 bar. Spíš jsi myslím, ale je to jen moje domněnka, že dávají tak malý tlak proto, protože mají druhou sadu škrtících klapek. Tahle restrikce v sání dle mého názoru tento kompresní tlak při měření značně snižují. Tedy za předpokladu, že je řídící jednotka neotevře naplno i při startu s plným plynem. To ovšem nevím. Pokud to někdo ví, rád se poučím.
edit: Nebo by bylo zajímavé provést druhé měření s demontovanýma škrtícíma klapkama. Jestli by výsledek nebyl jiný.
Hele FZS600 daval po 50 tisicich pres 13bar az na prvni valec s podpalenym ventilem ktery daval stejne pres deset .... takze by to melo byt jak rikas ...
Ozzy_ píše: Hele FZS600 daval po 50 tisicich pres 13bar az na prvni valec s podpalenym ventilem ktery daval stejne pres deset .... takze by to melo byt jak rikas ...
Je to jen moke domněnka. Nevím jak moc inteligentně jsou sekundární klapky řízeny. Tohle je třetí graf nějaké "stříkačky" co vidím který dává cca 10. Je tu ovšem možnost, že ten kdo to měřil startoval bez plynu. U žádného z těch měření jsem samozřejmě nebyl. Takže defakto vařím "z vody". U aut to dělám běžně, ale na motorkách dělám spíš jen prkotiny.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |