paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol

Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

9.2.2012 v 20:21 | Nahoru | #1

Bubrak ZX10R píše: tak tady mam ty tlaky, vypada to , ze servisak to spatne precetl a tlaky sou vyssi
tedy 10 az 10.5


Je celkem zvláštní, že motory v motorkách s kompresním poměrem cca 13:1 dávají tlak někde 10 - 11 bar. Není to první graf co s tímto výsledkem vidím. Přitom automobilové motory s kompresním poměrem cca 11:1 dávají běžně cca 12 - 12,5 bar.
Nezdá se mi, že by motory v motorkách měly o tolik větší vůle. Teoreticky by měly dávat tlak cca 14 bar. Spíš jsi myslím, ale je to jen moje domněnka, že dávají tak malý tlak proto, protože mají druhou sadu škrtících klapek. Tahle restrikce v sání dle mého názoru tento kompresní tlak při měření značně snižují. Tedy za předpokladu, že je řídící jednotka neotevře naplno i při startu s plným plynem. To ovšem nevím. Pokud to někdo ví, rád se poučím.

edit: Nebo by bylo zajímavé provést druhé měření s demontovanýma škrtícíma klapkama. Jestli by výsledek nebyl jiný.

Naposledy editováno 09.02.2012 20:23:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

9.2.2012 v 20:36 | Nahoru | #2

Poggy píše: Je celkem zvláštní, že motory v motorkách s kompresním poměrem cca 13:1 dávají tlak někde 10 - 11 bar. Není to první graf co s tímto výsledkem vidím. Přitom automobilové motory s kompresním poměrem cca 11:1 dávají běžně cca 12 - 12,5 bar.
Nezdá se mi, že by motory v motorkách měly o tolik větší vůle. Teoreticky by měly dávat tlak cca 14 bar. Spíš jsi myslím, ale je to jen moje domněnka, že dávají tak malý tlak proto, protože mají druhou sadu škrtících klapek. Tahle restrikce v sání dle mého názoru tento kompresní tlak při měření značně snižují. Tedy za předpokladu, že je řídící jednotka neotevře naplno i při startu s plným plynem. To ovšem nevím. Pokud to někdo ví, rád se poučím.

edit: Nebo by bylo zajímavé provést druhé měření s demontovanýma škrtícíma klapkama. Jestli by výsledek nebyl jiný.



Hele FZS600 daval po 50 tisicich pres 13bar az na prvni valec s podpalenym ventilem ktery daval stejne pres deset .... takze by to melo byt jak rikas ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist