globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RS 125 a NSR 125
Pomalu se začínám rozhodovat co za mašinu do příští sezony a trochu mi vrtá hlavou pár věcí které jsem si pročet na jiných již založených tématech,prosím pište své rady a zkušenosti,budu rád za každou z nich :
1.Nsr je spolehlivější než RS nebo MITO
2.Nsr má menší spotřebu než taliáni
3.Na nsr se líp schání díly a rs je zas na tom lépe než mito
4.Poznám jako normální smrtelník který nehodlá závodit lepší podvozek u rs a mita
5.Jak se chová podvozek na hrbolatých silnicích,kterých u nás až až(který to snáší lépe)
6.Nsr má levnější díly a kratší dobu dodání než IT
7.Koupili by jste NSR z roku dejme tomu 99-02 které je zavřené s málo km a v pěkném stavu,nebo RS z roku 2000-03 která je po go???
Tak doufám,že sem na nic nezapoměl.Jinak mito berte jen tak doplnkově protože nad ním moc neuvažuju hlavně kvůli ceně.Zapoměl jsem na TZR-ta je sice fajn jenže už hodně stará,ale kdyby byl nějaký zachovalý kousek tak proč ne.

2 reakcí na tento příspěvek RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 18:34 | Nahoru | #121
tak ten pretorian je fakt hloupej stejně jako ti frajeři, co mají nsr a píšou, jak moc jsou rsa poruchové stylem "na rs se furt něco sere, elektrika, přívěra, motor.." hoši tak to vám fakt tleskám

pro yama lube...co sem tak pochopil z tvých příspěvků, tak s údržbou budeš na štíru, stejně jako s ježděním(nemyšleno zle, ale když se díváš na kritéria jako je spotřeba a v jednom příspěvku si psal, že by ti 180 kit utrhl ruce, to znamená že nemáš ponetí jak to jezdí), tak závodní motorka převlečená do civilu(rs) není správná volba pro tebe. Kup si cesťáka nsr, kterej s tebou bude ochotně a poslušně hltati kilometry předpisovou rychlostí po českých okreskách. Nebude ti tolik sát peníze z tvé studentské pokladničky, proplujete si ty dva roky a pořídíš si nějakou šesku a budeš hustokrutej letec.

Každopádně kdybys chtěl rs a odrazovala by tě od ní tahle banda, tak mě poslouchej, koupil sem rs od "prasete". Proto mi chvíli trvalo, než jsem ji dal do tohohle stavu. Vrazil sem do ní dost peněz, ale když odmyslím gumy, destičky, řetězovku...tak byla pouze jedna neobvyklá závada. Zprovozňoval jsem nůž přívěry, protože původní majitel ani nepoznal, že mu ta přívěra nejde a jak tak jezdil se zavřeným nožem, tak tam prostě ten nůž zalehl karbonem. Takhle je to se všemi závadami na rs. Ten zadře, protože za vidinou drahého oleje dojíždí nádobku na olej až do úplného sucha, zavzdušní se mu čerpadlo, on sice potom doleje olej, ale ani ho nenapadne, že by se něco takového mohlo stát...bum prásk, mýtus italšrotů je na světě. Druhej zadře, protože chce honit maximální rychlosti, natankuje 98 oktanovej natural, oddělá sání ( v lepším případě jen kryt) aby to mělo zrovna aji lepší zvuk až pojede po náměstí, rozhodí bohatost směsi....dlouhá rovinka šestka plnej, bum prásk, mýtus italšrotů je na světě. A teď jedna z mých nejnovějších zkušeností. Třetí zadře, protože jezdí na rs, která má prasklou expanzní komoru na svodu po celé její délce. Ani nepozná, že moto nemá svůj obvyklý zvuk, do expanzky se dostává prach a jak všichni víme, tak tato komora slouží k vracení nespálené směsi zpátky do válce, ovšem prach se smíchá s onou směsí a ve válci pak působí jako brusná pasta. A to jsem ještě nezmínil totální rozhození bohatosti směsi(dle svědků mu z výfuku létaly dvoumetrové plameny) Jezdil ještě 20 km po té, co jsem ho na to upozornil. Je toho dost, ale není to motorkama. Viva italia!!!

RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 18:43 | Nahoru | #122
svatá pravda

RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 20:02 | Nahoru | #123
Třeba mu to časem dojde...jinak souhlas VRS

1 reakcí na tento příspěvek RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 21:18 | Nahoru | #124
to si piš že posílaj, rotax pošle součástky, italové si to smontujou aby mohli udělat výstupní kontrolu,jinak by nemohli poskytnout záruku protože by to bylo trochu přes ruku, rotax dodává pouze díly, motorový zkoušky dělaj až italové, proto nikdy víc itala, byť by ho vyráběli v německu.

(reakce na) RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 21:22 | Nahoru | #125

PRETORIAN88>to si piš že posílaj, rotax pošle součástky, italové si to smontujou aby mohli udělat výstupní kontrolu,jinak by nemohli poskytnout záruku protože by to bylo trochu přes ruku, rotax dodává pouze díly, motorový zkoušky dělaj až italové, proto nikdy víc itala, byť by ho vyráběli v německu.



Tak ti nevím soudruhu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 21:22 | Nahoru | #126
VRS> sem fakt hloupej že se mi zadřel na RS píst? nebo sem tak hloupej že se mi uklepal vejfuk kterej neměl ani silentblok, nebo že blinkry si blikaly jak chtěly, odpálil se regulátor, měnil se přerušovač, přehřívala se a jiné poruchy které jsem stihnul zažít za pouhých 6000km? a kámoš na NSR jezdil 25000 jenom s výměnama oleje? jedinej kdo je tady hloupej seš ty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 21:25 | Nahoru | #127
VRS> No jo ono se to kecá když tatínek koupí novej motor když se něco utrhne, ale kdo koupí kliku klukovi kterej nemá příjem a nemá tatínka kterej ho sponzoruje a plní si své dětské sny tak se vrať zpátky na trať a zapoj rozum a popřemýšlej proč asi lidi kupujou spolehlivý motorky víc než ty nespolehlivý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 21:29 | Nahoru | #128

PRETORIAN88>VRS> sem fakt hloupej že se mi zadřel na RS píst? nebo sem tak hloupej že se mi uklepal vejfuk kterej neměl ani silentblok, nebo že blinkry si blikaly jak chtěly, odpálil se regulátor, měnil se přerušovač, přehřívala se a jiné poruchy které jsem stihnul zažít za pouhých 6000km? a kámoš na NSR jezdil 25000 jenom s výměnama oleje? jedinej kdo je tady hloupej seš ty



A to se ti po 6000 projevilo to že byl blbě nasazený válec na kartrech? Tady bude asi vhyba jinde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 21:34 | Nahoru | #129
maras> bylo to v servisu kde mi měnily válec i kliku s ložiskama za nový do Sachs a přišlo se na to že jak byl křivě nasazenej tak se nějak jízdou ještě víc zkřivil kůli vůlím mezi karterem, prej kdyby se to nezkřivilo ještě víc tak to ani nepoznám a můžu na ní jezdit dlouho ale teplota zapůsobila a válec se uhnul o kousek a prostě už to bylo příliš a kous, už sem ležel na držce, bez varování že by se třeba chvilu přidírala, nic, prostě během vteřiny se zadřela.

(reakce na) RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 21:36 | Nahoru | #130

PRETORIAN88>maras> bylo to v servisu kde mi měnily válec i kliku s ložiskama za nový do Sachs a přišlo se na to že jak byl křivě nasazenej tak se nějak jízdou ještě víc zkřivil kůli vůlím mezi karterem, prej kdyby se to nezkřivilo ještě víc tak to ani nepoznám a můžu na ní jezdit dlouho ale teplota zapůsobila a válec se uhnul o kousek a prostě už to bylo příliš a kous, už sem ležel na držce, bez varování že by se třeba chvilu přidírala, nic, prostě během vteřiny se zadřela.



Aha a to si tu motorku během 6000km nikdy takhle nezahřál aby se to projevilo? Zajímavé že tenhle problém máš jenom ty.

RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 21:39 | Nahoru | #131
ne, ono se to prej vzepřelo na těch šroubech ale pak najedou válec ujel a kous, v aprilii mi servisáci řikali že se moc závad jako byla tahle nevidí, ale že už asi tři čtyři takový měli a všecky to byly RS125 2004 rok, nevim jestli byla nějaká posraná serie nevim. A s poruchama na RS nejsem rozhodně sám, regulátor se odpálil dvou kámošům s RS, a mohl bych pokračovat.

1 reakcí na tento příspěvek RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 21:42 | Nahoru | #132
Samozřejmě nemůžu říct že RS je špatnej stroj, to ne, když to jelo, jelo to hezky, ale dost času sem strávil opravováním.

RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 21:47 | Nahoru | #133
RS je velmi precizně spracovaná motorka a designově přesahuje unifikovanou NSR ale i tak bych pořád volil spolehlivé NSR.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 21:47 | Nahoru | #134
PRETORIAN88> Trefil jsi špatný kus nebo já neznám nikoho komu by se RS nějakým způsobem podělala....

(reakce na) RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 21:53 | Nahoru | #135
Hajtra> je to možný, servisáci taky čuměli na píst kterej se prostě ulomil a ojnice se zasekla asi půl cenťáku do válce a pak se rozlámala celá ojnice i s klikou. Zážitek jako sviňa. Chápu že řikat vám 17 letejm klůkům který sou unešený z RS že se prostě závady u RS vyskytují nemá cenu.

3 reakcí na tento příspěvek RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 22:00 | Nahoru | #136
Holt když letíte pět metrů vzduchem tak to je i dost času na to pomyslet jestli to za ty stresy stojí

RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 22:09 | Nahoru | #137
VRS-Děkuju,konečně to sem chtěl slyšet,máš pravdu rs pro mě asi není,ale uplně ji nezavrhuji,však uvidíme Ale předpisovou rychlostí zase doslova jezdit nechci

(reakce na) RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 22:10 | Nahoru | #138
PRETORIAN88> No tak to je celkem nebezpečný :\ To takhle kdyby tě to hodilo do protisměru pod auto....no asi příjemný to nebylo

(reakce na) RS 125 a NSR 125

19.10.2009 v 19:10 | Nahoru | #139

PRETORIAN88>Holt když letíte pět metrů vzduchem tak to je i dost času na to pomyslet jestli to za ty stresy stojí


zrejmne si fakt trefil na spatnej kus prvni motorka na kterej sem jel tak to bylo jiz zminovane RS(98-99) ale melo nalitano nejakejch 30tis spotreba neco kolem 7litru(je jeste k tomu zavrena) ten kamarad ji ma doted(asi 3roky co ji ma) zadna zavada nemuze si ji vynachvalit ale je uz znat ze ta motorka ma neco za sebou nedavno sme sehnali nsro se 33tis nalitano(za super cenu) a motor slape krasne(kdyz to porovnam stim RSem)

Naposledy editováno 19.10.2009 19:11:55

(reakce na) RS 125 a NSR 125

19.10.2009 v 19:15 | Nahoru | #140

PRETORIAN88>Holt když letíte pět metrů vzduchem tak to je i dost času na to pomyslet jestli to za ty stresy stojí


A co jsi dělal? Ti píst zasekl přední kolo?

1 reakcí na tento příspěvek RS 125 a NSR 125

19.10.2009 v 20:15 | Nahoru | #141
jak mi mohl píst zaseknout přední kolo? tady o přednim kole nikdo nic neřikal, píst se kousnul, pak se přelomila klika a dostal sem highsider jak sviňa kterej mě vystřelil asi dva metry do vzduchu...

(reakce na) RS 125 a NSR 125

19.10.2009 v 21:08 | Nahoru | #142

PRETORIAN88>jak mi mohl píst zaseknout přední kolo? tady o přednim kole nikdo nic neřikal, píst se kousnul, pak se přelomila klika a dostal sem highsider jak sviňa kterej mě vystřelil asi dva metry do vzduchu...



Spojka asi hadr co?

RS 125 a NSR 125

19.10.2009 v 21:32 | Nahoru | #143
no byla to taková motorová totálka ale spojka kupodivu vydžela, sice lamely byly trochu jetý tak se musely vyměnit ale motor vypadal jak puzzle 10 000 dílků

RS 125 a NSR 125

19.10.2009 v 21:35 | Nahoru | #144
Pořád nechápu že se to zadřelo během pikosekundy že jsi nestihl zareagovat...

RS 125 a NSR 125

19.10.2009 v 22:38 | Nahoru | #145
nestih sem ani sevřít svěrač , prej to drželo nějak na závitu a pak se to cuklo celý,že prej matice byly dotáhlý nějak křivě,prostě prasárna a to to byla motorka kterou vybalili přímo z krabice, nevim, prostě RS ve mě zanechala nezapomenutelný dojmy.

1 reakcí na tento příspěvek RS 125 a NSR 125

19.10.2009 v 22:57 | Nahoru | #146
Sorry, zapomněl jsem dát za to přední kolo smajlík. Ve mně taky zanechala vzpomínky. Věčně v servise nebo rozdělaná.

RS 125 a NSR 125

19.10.2009 v 23:01 | Nahoru | #147
Konečně nějaká spřízněná duše no taky ta moje byla často v servise, ještě předtim než se zadřela tak mi zase blinkry blikaly jak chtěly takže asi tak, chceš li mít zážitek někdy až dost HardCore, tak si pořiď RS.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

19.10.2009 v 23:47 | Nahoru | #148

PRETORIAN88>VRS> sem fakt hloupej že se mi zadřel na RS píst? nebo sem tak hloupej že se mi uklepal vejfuk kterej neměl ani silentblok, nebo že blinkry si blikaly jak chtěly, odpálil se regulátor, měnil se přerušovač, přehřívala se a jiné poruchy které jsem stihnul zažít za pouhých 6000km? a kámoš na NSR jezdil 25000 jenom s výměnama oleje? jedinej kdo je tady hloupej seš ty



No jo ono se to kecá když tatínek koupí novej motor když se něco utrhne, ale kdo koupí kliku klukovi kterej nemá příjem a nemá tatínka kterej ho sponzoruje a plní si své dětské sny tak se vrať zpátky na trať a zapoj rozum a popřemýšlej proč asi lidi kupujou spolehlivý motorky víc než ty nespolehlivý. [/quote]

nevím co sis koupil a kde sis koupil, mám deset let starou motorku a silentblok na vejfuku je...kupodivu ještě docela bytelnej. Ostatní závady...nebudu to znova číst, ale myslím, žes psal, že si měl koupenou novou. Tyhle závady ti nevěřím a jestli opravdu byly, tak to neřeš, měl si přece záruku. Píšeš že se mi to kecá, ale to spíš sedí na tebe. Vysvětli mi, jak si kluk, kterej nemá příjem a nemá tatínka, kterej ho sponzoruje splní svůj dětskej sen a koupí novou RS za 130tis.??

(reakce na) RS 125 a NSR 125

20.10.2009 v 16:16 | Nahoru | #149
RomanSS> Co jsi s ní měl v nepořádku???Co na ní nejvíce odchází???

(reakce na) RS 125 a NSR 125

20.10.2009 v 19:44 | Nahoru | #150
VRS> RS sme koupili v autorizované prodejně Aprilia, záruka sice byla, ale to bylo jediný štěstí, druhá věc je že v rámci té záruky sem třeba měsíc nejezdil než lemry v aprilii objednaly regulátor, než sem tam dotáh motorku, než mi to namontovaly a třeba ten regulátor zabral půlku sezony což už trochu nasere. Já o sobě netvrdim že sem si jí koupil za svý , to bylo myšlený pro Yama Lube, kterej asi nemám tátu kterej mu koupí rovnou dvě RS jako tobě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2890 Včera v 23:20 tomasNJ
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125


TOPlist