paolo_novy Přidat reklamu

Téma: RS 125 a NSR 125
Pomalu se začínám rozhodovat co za mašinu do příští sezony a trochu mi vrtá hlavou pár věcí které jsem si pročet na jiných již založených tématech,prosím pište své rady a zkušenosti,budu rád za každou z nich :
1.Nsr je spolehlivější než RS nebo MITO
2.Nsr má menší spotřebu než taliáni
3.Na nsr se líp schání díly a rs je zas na tom lépe než mito
4.Poznám jako normální smrtelník který nehodlá závodit lepší podvozek u rs a mita
5.Jak se chová podvozek na hrbolatých silnicích,kterých u nás až až(který to snáší lépe)
6.Nsr má levnější díly a kratší dobu dodání než IT
7.Koupili by jste NSR z roku dejme tomu 99-02 které je zavřené s málo km a v pěkném stavu,nebo RS z roku 2000-03 která je po go???
Tak doufám,že sem na nic nezapoměl.Jinak mito berte jen tak doplnkově protože nad ním moc neuvažuju hlavně kvůli ceně.Zapoměl jsem na TZR-ta je sice fajn jenže už hodně stará,ale kdyby byl nějaký zachovalý kousek tak proč ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 21:34 | Nahoru | #1
maras> bylo to v servisu kde mi měnily válec i kliku s ložiskama za nový do Sachs a přišlo se na to že jak byl křivě nasazenej tak se nějak jízdou ještě víc zkřivil kůli vůlím mezi karterem, prej kdyby se to nezkřivilo ještě víc tak to ani nepoznám a můžu na ní jezdit dlouho ale teplota zapůsobila a válec se uhnul o kousek a prostě už to bylo příliš a kous, už sem ležel na držce, bez varování že by se třeba chvilu přidírala, nic, prostě během vteřiny se zadřela.

(reakce na) RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 21:36 | Nahoru | #2

PRETORIAN88>maras> bylo to v servisu kde mi měnily válec i kliku s ložiskama za nový do Sachs a přišlo se na to že jak byl křivě nasazenej tak se nějak jízdou ještě víc zkřivil kůli vůlím mezi karterem, prej kdyby se to nezkřivilo ještě víc tak to ani nepoznám a můžu na ní jezdit dlouho ale teplota zapůsobila a válec se uhnul o kousek a prostě už to bylo příliš a kous, už sem ležel na držce, bez varování že by se třeba chvilu přidírala, nic, prostě během vteřiny se zadřela.



Aha a to si tu motorku během 6000km nikdy takhle nezahřál aby se to projevilo? Zajímavé že tenhle problém máš jenom ty.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2898 6.9.2024 v 19:06 Beranidlo
Honda nsr 125 r rjednotka prívery ... Honda NSR 125R Jawa1967 2 5.9.2024 v 11:51 čeplin
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R Vdi 3 6.6.2024 v 15:00 ja1
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 12 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero


TOPlist