paolo_novy Přidat reklamu

Téma: RS 125 a NSR 125
Pomalu se začínám rozhodovat co za mašinu do příští sezony a trochu mi vrtá hlavou pár věcí které jsem si pročet na jiných již založených tématech,prosím pište své rady a zkušenosti,budu rád za každou z nich :
1.Nsr je spolehlivější než RS nebo MITO
2.Nsr má menší spotřebu než taliáni
3.Na nsr se líp schání díly a rs je zas na tom lépe než mito
4.Poznám jako normální smrtelník který nehodlá závodit lepší podvozek u rs a mita
5.Jak se chová podvozek na hrbolatých silnicích,kterých u nás až až(který to snáší lépe)
6.Nsr má levnější díly a kratší dobu dodání než IT
7.Koupili by jste NSR z roku dejme tomu 99-02 které je zavřené s málo km a v pěkném stavu,nebo RS z roku 2000-03 která je po go???
Tak doufám,že sem na nic nezapoměl.Jinak mito berte jen tak doplnkově protože nad ním moc neuvažuju hlavně kvůli ceně.Zapoměl jsem na TZR-ta je sice fajn jenže už hodně stará,ale kdyby byl nějaký zachovalý kousek tak proč ne.

2 reakcí na tento příspěvek RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 18:34 | Nahoru | #1
tak ten pretorian je fakt hloupej stejně jako ti frajeři, co mají nsr a píšou, jak moc jsou rsa poruchové stylem "na rs se furt něco sere, elektrika, přívěra, motor.." hoši tak to vám fakt tleskám

pro yama lube...co sem tak pochopil z tvých příspěvků, tak s údržbou budeš na štíru, stejně jako s ježděním(nemyšleno zle, ale když se díváš na kritéria jako je spotřeba a v jednom příspěvku si psal, že by ti 180 kit utrhl ruce, to znamená že nemáš ponetí jak to jezdí), tak závodní motorka převlečená do civilu(rs) není správná volba pro tebe. Kup si cesťáka nsr, kterej s tebou bude ochotně a poslušně hltati kilometry předpisovou rychlostí po českých okreskách. Nebude ti tolik sát peníze z tvé studentské pokladničky, proplujete si ty dva roky a pořídíš si nějakou šesku a budeš hustokrutej letec.

Každopádně kdybys chtěl rs a odrazovala by tě od ní tahle banda, tak mě poslouchej, koupil sem rs od "prasete". Proto mi chvíli trvalo, než jsem ji dal do tohohle stavu. Vrazil sem do ní dost peněz, ale když odmyslím gumy, destičky, řetězovku...tak byla pouze jedna neobvyklá závada. Zprovozňoval jsem nůž přívěry, protože původní majitel ani nepoznal, že mu ta přívěra nejde a jak tak jezdil se zavřeným nožem, tak tam prostě ten nůž zalehl karbonem. Takhle je to se všemi závadami na rs. Ten zadře, protože za vidinou drahého oleje dojíždí nádobku na olej až do úplného sucha, zavzdušní se mu čerpadlo, on sice potom doleje olej, ale ani ho nenapadne, že by se něco takového mohlo stát...bum prásk, mýtus italšrotů je na světě. Druhej zadře, protože chce honit maximální rychlosti, natankuje 98 oktanovej natural, oddělá sání ( v lepším případě jen kryt) aby to mělo zrovna aji lepší zvuk až pojede po náměstí, rozhodí bohatost směsi....dlouhá rovinka šestka plnej, bum prásk, mýtus italšrotů je na světě. A teď jedna z mých nejnovějších zkušeností. Třetí zadře, protože jezdí na rs, která má prasklou expanzní komoru na svodu po celé její délce. Ani nepozná, že moto nemá svůj obvyklý zvuk, do expanzky se dostává prach a jak všichni víme, tak tato komora slouží k vracení nespálené směsi zpátky do válce, ovšem prach se smíchá s onou směsí a ve válci pak působí jako brusná pasta. A to jsem ještě nezmínil totální rozhození bohatosti směsi(dle svědků mu z výfuku létaly dvoumetrové plameny) Jezdil ještě 20 km po té, co jsem ho na to upozornil. Je toho dost, ale není to motorkama. Viva italia!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 21:22 | Nahoru | #2
VRS> sem fakt hloupej že se mi zadřel na RS píst? nebo sem tak hloupej že se mi uklepal vejfuk kterej neměl ani silentblok, nebo že blinkry si blikaly jak chtěly, odpálil se regulátor, měnil se přerušovač, přehřívala se a jiné poruchy které jsem stihnul zažít za pouhých 6000km? a kámoš na NSR jezdil 25000 jenom s výměnama oleje? jedinej kdo je tady hloupej seš ty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 21:25 | Nahoru | #3
VRS> No jo ono se to kecá když tatínek koupí novej motor když se něco utrhne, ale kdo koupí kliku klukovi kterej nemá příjem a nemá tatínka kterej ho sponzoruje a plní si své dětské sny tak se vrať zpátky na trať a zapoj rozum a popřemýšlej proč asi lidi kupujou spolehlivý motorky víc než ty nespolehlivý.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2895 15.6.2024 v 09:50 Beranidlo
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R Vdi 3 6.6.2024 v 15:00 ja1
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 12 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin


TOPlist