kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
tak je jasný že předohrab s krouťákem jak Porsche, ale těžkej jak tank...s motorem kterej váží 150kg nebude na sněhu v zatáčkách žádnej šlágr.
Jediný co vím, že stabilizaci má Volvo fakt povedenou...na to jakej je to mastodont. Nikdy jsem netvrdil, že je to bohvie jakej zatáčkovej sporťák ...jen, že na svou váhu a koncepci s tím jde jet překvapivě svižně.
Krom toho mi příjde jak podle tebe i Assasina, že ty modely 2006-2009 co nastoupily po mým, jsou poměrně nepovedený. A i Formánek co mi to prodával říkal, že kdyby měl dvě kila a mohl koupit 2008 za 190 a nebo 2005 za 130 ....tak raději koupí to starší, který ještě nebylo napadený Fordem
Naposledy editováno 22.03.2016 09:19:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Před koncem roku 2014 jsme si plácli v sázce. Kámoš pak asi od vánoc nemohl pořádně mluvit, protože měl v puse nějakej ošklivej aft. No...a v září minulýho roku už bohužel nebyl s námi. Od března už tu nebyl v práci a od dubna jsme ho nikdo, kromě jednoho z naší skupiny, neviděli.
Nic víc co dodat ... ale tohle je prostě realita. Bylo mu necelých 48let ...
Naposledy editováno 22.03.2016 09:56:54
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP: jistejsi prujezd zatackou - to je u modernich a drazsich aut uz takovej styl, ze to hodne smrdi pruserem... nepotkavam na silnici moc aut co by se mnou drzelo krok (nechci rict ze kvuli tomu ze to neumi, spis ze jsem schopnej vic riskovat) a i tak zrovna s timhle u volva problem nemam, dost se naklani ale ta nedotacivost neni tak drasticka, tezko soudit uplne presne protoze ESP nejde vypnout, ale prijde mi ze nez do toho zacne hrabat tak ze dokonce se zadek snazi utect pretacive do boku, ESP se to snazi dorovnat a je z toho takova "neutralne" dosiroka projeta zatacka...
jollyjoker: posledni generace haldexu a xdrive (coz je dost podobny) na suchu od quattra poznas tak ze to funguje lip :) zaprve uz maj pripojenej zadek v podstate trvale, ale hlavne jsou schopny na kola posilat moment (vektorovani tahu) tak jak jim kompjutr poruci, narozdil od torsenu, kterej proste ma jen nejakou mechanickou svornost. kdyz je ten aktivni system dobre vyladenej je to uplne jinej sport nez mechanicky systemy.... asi si videl na rally jak funguji "seriova" ala N trida vs WRC ktery maj aktivni diffy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: To je hovno,poďte se hádat
zmrde...
Forester XT byl zatím nejlepší SUV za rozumný prachy ve kterým sem jel a s kterým se dá zatáčet svižně.
Oproti tomu třeba v Peci nechávali týpci radši čtyřkolky dole a pak jezdili tim skibusem Transit se zadokolkou na celoročkách.
Tim nechci říct,že třeba pro geodeta,hajnýho,nebo člověka často jezdícího na hory neni 4x4 super věc
Nedávno jsem jel do 90°zatáčky - zlom (kdy ví, u nás v DC kolem autobusáku Hypernova)
Bylo tak 2°C a na předku mám dvě fungl nový Bridge ... zadek tak 4mm, starý... a hle....najednou bylo Volvo BMW a já začal kontrovat ... byl jsem překvapenej kam tu prdel nechala elektonika jít a jak dlouho jsem měl plyn na kolech. Potom co mi zadek ujel tak o půl metru teprve zaúřadoval ele-mozek a auto se v mžiku srovnalo...
Bylo to poměrně dost v porovnání jak přeaktivně fungujou tyhle věci v koncernu ... Eli, která je zvyklá se mnou na rychlejší manévry a blbnutí na sněhu až vyjekla ...takže to bylo docela dost, už
Dál jezdím rád autem,je to pohodlný,rychlý a vezmu si sebou plno blbostí a třeba i rodinku,o zimě ani nemluvím....
Motorku mám na spálení adrenalinu,vyčištění hlavy,na okruh a na vyjížďku na kafe či jídlo s manželkou,nebo kámošema...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: To je hovno,poďte se hádat
ku.va ja to tady uhasim a ty to zase zapalis1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jistě že je to kravina, to je právě největší omyl, kvůli kterýmu hodně těch lidí co se cítí s 4x4 neohrožených bouraj. Kažádá 4x4 se rovná váha navíc a 90% 4x4 je nedotáčivejch... dá se řící 100% běžnejch sériovejch aut. Já jsem jezdil po okruhu a taky po ledový dráze s novejma 4x4 AMGčkama.... kde je nastaveno 33% předek a 66% zadek pevně, tudíž by to auto mělo být maximálne neutrální a hle...... NENÍ........ resp. JE.... ale do té tenké hrany adheze.... pak už lup a není cesta zpět. jediná výhoda 4x4 v BĚŽNEJCH auto je TRAKCE. Jen a jen trakce.... řeči, že tě to vytáhne ze zatáčky je blbost... přidání plynu u 4x4 se rovná natahování oblouku, přidání plynu u RWD utahuje oblouk (jasně i zde je převážná většina aut nastavená na nedotáčivost kvůli deformačním zónám). Prostě a jednoduše běžnej zákazník je masírovanej marketingovejma odděleníma že tu 4x4 potřebuje..... a právě AUDI si na tom postavila PR, přitom jejich technologie Quattro už taky není co bývala... no a xDrive je vlastně obrácenej haldex, takže taky žádnej zázrak. Faktem je, že u ultra silnejch aut už to dává smysl.... protože od určitého výkonu ta jedna náprava není schopna ten výkon přenést... ale myslet si že mě běžná 4x4 zrychlí je omyl.......... ano ty auta jsou pro valnou většinu lidí blbuvzdornější.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Kucííííííí A tak co je tedy nejlepčí a jak to je s těma 4x4???
...u Vita ?... nejlepší prodat
Nehledě na to,že denně je v TV reklama na různé SUV a MPV,kde na asfaltu přepínají z 2WD na 4WD.....jak říkáš,jen masírka na lidi!!