kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jistě že je to kravina, to je právě největší omyl, kvůli kterýmu hodně těch lidí co se cítí s 4x4 neohrožených bouraj. Kažádá 4x4 se rovná váha navíc a 90% 4x4 je nedotáčivejch... dá se řící 100% běžnejch sériovejch aut. Já jsem jezdil po okruhu a taky po ledový dráze s novejma 4x4 AMGčkama.... kde je nastaveno 33% předek a 66% zadek pevně, tudíž by to auto mělo být maximálne neutrální a hle...... NENÍ........ resp. JE.... ale do té tenké hrany adheze.... pak už lup a není cesta zpět. jediná výhoda 4x4 v BĚŽNEJCH auto je TRAKCE. Jen a jen trakce.... řeči, že tě to vytáhne ze zatáčky je blbost... přidání plynu u 4x4 se rovná natahování oblouku, přidání plynu u RWD utahuje oblouk (jasně i zde je převážná většina aut nastavená na nedotáčivost kvůli deformačním zónám). Prostě a jednoduše běžnej zákazník je masírovanej marketingovejma odděleníma že tu 4x4 potřebuje..... a právě AUDI si na tom postavila PR, přitom jejich technologie Quattro už taky není co bývala... no a xDrive je vlastně obrácenej haldex, takže taky žádnej zázrak. Faktem je, že u ultra silnejch aut už to dává smysl.... protože od určitého výkonu ta jedna náprava není schopna ten výkon přenést... ale myslet si že mě běžná 4x4 zrychlí je omyl.......... ano ty auta jsou pro valnou většinu lidí blbuvzdornější.