kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP: jistejsi prujezd zatackou - to je u modernich a drazsich aut uz takovej styl, ze to hodne smrdi pruserem... nepotkavam na silnici moc aut co by se mnou drzelo krok (nechci rict ze kvuli tomu ze to neumi, spis ze jsem schopnej vic riskovat) a i tak zrovna s timhle u volva problem nemam, dost se naklani ale ta nedotacivost neni tak drasticka, tezko soudit uplne presne protoze ESP nejde vypnout, ale prijde mi ze nez do toho zacne hrabat tak ze dokonce se zadek snazi utect pretacive do boku, ESP se to snazi dorovnat a je z toho takova "neutralne" dosiroka projeta zatacka...
jollyjoker: posledni generace haldexu a xdrive (coz je dost podobny) na suchu od quattra poznas tak ze to funguje lip :) zaprve uz maj pripojenej zadek v podstate trvale, ale hlavne jsou schopny na kola posilat moment (vektorovani tahu) tak jak jim kompjutr poruci, narozdil od torsenu, kterej proste ma jen nejakou mechanickou svornost. kdyz je ten aktivni system dobre vyladenej je to uplne jinej sport nez mechanicky systemy.... asi si videl na rally jak funguji "seriova" ala N trida vs WRC ktery maj aktivni diffy...