Zatím jsem vyčmuchal toto:
http://www.euworld.n.../ktm-690-enduro.html
http://www.visordown...6sa%3DG%26ie%3DUTF-8
http://www.1000ps.at...8-KTM_690_LC4_Enduro
pro info jezdím 14/45 a mám tlumič řízení, gumy kostičkovaný, mousse bez haltrů
při silniční spojovačce se dá ject pohodlně 120 ale tak max 100 km daleko a to mám superkřeslo.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
Ona je 690E sice univerzálka, ale narovinu dle mě spíš off než asfalt. Na asfalt a delší štreky to chce výrazně víc kompromisů, ale de to. Do Rumunska po vlastní ose (když chci v míste krosit) už to pro mě je "na hraně", to už bych radši jel na vleku. Ale jet se na pár dnů povozit do alpských průsmyků na asfaltu, tak to bych jel na ní (ale vyhnul bych se dálnicícm).
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
XarlieN píše: 2mariano: no vidíš, a já kličkuju mezi stromy i s 16/42 (a chcípnu jen vlastní vinou). S tím origo převodem 15/45 je ve 120km/h něco kolem 6000ot. a to nevím, co by na to řekl motor kdybych ho tak hodinu vkuse držel pod krkem. Na 150km/h s tím tvým převodem potřebuješ přes 8500ot. Předpokládám, že spíš jezdíš jen off.
690 už nemám...jezdil jsem na ní hlavně s lehkýma po lese (a občas nějakou "rallye" pro endura přes 600).
samozřejmě to chcípalo mojí vinou, ale jet pár minut cca 5-10 km/h přes spojku, jak doporučují instruktoři jízdy v ktm, si můžeš dovolit se servisním zázemím a ne když "skončí cesta" v rumunsku
Pokud má 690tka stejnou přední osu jak EXC tak to na ni půjde taky. Jen dořešit pružiny a uchycení brzdiče.
Rozměrově jsou stejné jak WR z lehkých KTMek (co se týče závleku a délky)
http://www.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/podvozek-ram/vidlice-predni-komplet/vidlice-honda-crf-250x-osa.-m-272571.html
a aby to nebylo málo tak tlumič:
http://www.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/ostatni/ruzne/tlumic-rizeni-gpr-ktm-husaberg-304386.html
Naposledy editováno 19.09.2011 09:15:06
Na ten červený jde bez úpravy zapojit tripmaster switch (trojtlačítko) z PowerParts, co se dává na EXC (#54814073000). Jeho zapojením lze seřizovat Trip 2 (do ujetých 100km po desítkach metrů, nad po stovkách). Dále přibude funkce stopek s mezičasy (jde vyvolat a ovládat jen 3tlačítkem).
Pro správnou funkci počítadla km je možné nastavit obvod kola (to je to info, co se zobrazí po zapnutí klíčku). Postup:
1) odpojíš největší konektor tachometru (na výše uvedené fotce bílý zcela vpravo)
2) zapneš zapalování
3) čudlem M nastavíš Trip 1
4) stiskneš levý čudl a držíš cca 10 vteřin (do doby, než se ti objeví stejná hláška jako po zapnutí klíčku), jen teď to jde nastavovat
5) stiskem levého / pravého čudlu upravíš obvod kola
6) stiskneš oba čudly najednou = tím to uložíš
7) vypneš zapalko
8) zapojíš konektor
Pokud se nebudete chtít drbat s bodem 1 a 8, stačí přeštípnout růžový drát (konce zaizolovat) a funguje to pak vždy. Tento postup využijete jak pro rally, tak při konverzi na 17" kola. (Pro nízkou verzi = budík s otáčkoměrem to funguje taky, jen se štípe šedo-hnědý drát zapojený do pinu #18). Na to proč se ten drát štípe a KTM to nedává z výroby vysvětlení je, ale nechci z toho dělat slohovku.
Kdyby to někoho zajímalo pro budíky EXC, tak tam se štípe černý kabel na tachu, resp. černohnědý kabel svazku kabelů od motorky. Platí pro budíky 583.14.069.200 a 503.14.068.000. Postup pro nastavení je samozřejmě trochu jiný.
A neodpustil jsem si doplnit nezbytny zacatek jakekoliv akce.
www.bebaweb.cz/technika-rally-computer-690.php
Korekce nelze dělat během jízdy ale pouze, když motorka stojí. Měří to i desítky metrů. Při zmáčknutí korekce se chvilku nic neděje, pak se korekce rozeběhne strašně rychle, nejdříve desítky metrů, v sekundě jsou to stovky metrů a pak rovnou kilometry.
Proto je lepší to korigovat jednotlivými stisky po desítkách metrů. Když ale potřebujete korigovat 400 m, znamená to 40 kliků a přípomínám se stojící motorkou!
Každý, kdo uvažoval o koupi trojtlačítka a díky mně si to rozmyslel a ušetřil 1700 Kč, je mi dlužen 10 piv!!!
Doktorovi 2 a Bebovi 1.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
Úpravy vpravo:
- podložka pod zadní kotouč (laser výpalek + ofrézování + delší šrouby)
- rozšířená duralová vložka, která je na straně kotouče (nový soustružený kus)
Úpravy vlevo:
- buď - gumová podložka mezi unašeč rozety a náboj (takové prase řešení, ale funguje to, vyřezáno na CNC mašině na gum. těsnění)
- nebo - podložení rozety (l. výpalek + delší šrouby, a podložka (l. výpalek) mezi unašeč rozety a kyvku.
Naposledy editováno 11.12.2011 22:45:53
Kola jsem koupil k motce, ale nebyly použité, protože to zadní kolo nesedělo. Kola mají KTM kotouče, ale kola byly zřejmě na nějakéo husara.
Po prvním svezení můžu říct, že to bude velká zábava. Pro tu motorku bude asi přirozenější jízda jen po jednom kole.
www.motorkari.cz/forum-detail/
A zdvihy teda snížili stejně jako jsou na "normální" verzi?
Naposledy editováno 21.12.2011 13:12:44
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | Dnes v 10:18 ZdendaZB |
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 41 | Včera v 07:18 ZdendaZB |
Max provozní T chladící kapaliny HQ... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 53 | 25.9.2023 v 20:18 ZdendaZB |
Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro Yamaha TT 600 R, KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R | pospa5 | 18 | 14.6.2023 v 20:11 tucnak66 |
Repas tachometra KTM 690 Enduro KTM 690 Enduro | čilipanda | 4 | 30.5.2023 v 22:44 čilipanda |