globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 690 Enduro
15.6.2008 v 16:05
nějak o tomto stroji vázne diskuse. Tak snad se někdo chytne s vlastními zkušenostmi.

Zatím jsem vyčmuchal toto:

http://www.euworld.n.../ktm-690-enduro.html
http://www.visordown...6sa%3DG%26ie%3DUTF-8

http://www.1000ps.at...8-KTM_690_LC4_Enduro

KTM 690 Enduro

16.9.2011 v 13:27 | Nahoru | #961
loni v Řecku byla superrychlá RZ na šotolině, já měl v GPS záznam 170km/h Johanes na SuperEnduru něco slabě přes 200...

pro info jezdím 14/45 a mám tlumič řízení, gumy kostičkovaný, mousse bez haltrů
při silniční spojovačce se dá ject pohodlně 120 ale tak max 100 km daleko a to mám superkřeslo.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

16.9.2011 v 15:28 | Nahoru | #962
2mariano: no vidíš, a já kličkuju mezi stromy i s 16/42 (a chcípnu jen vlastní vinou). S tím origo převodem 15/45 je ve 120km/h něco kolem 6000ot. a to nevím, co by na to řekl motor kdybych ho tak hodinu vkuse držel pod krkem. Na 150km/h s tím tvým převodem potřebuješ přes 8500ot. Předpokládám, že spíš jezdíš jen off.

Ona je 690E sice univerzálka, ale narovinu dle mě spíš off než asfalt. Na asfalt a delší štreky to chce výrazně víc kompromisů, ale de to. Do Rumunska po vlastní ose (když chci v míste krosit) už to pro mě je "na hraně", to už bych radši jel na vleku. Ale jet se na pár dnů povozit do alpských průsmyků na asfaltu, tak to bych jel na ní (ale vyhnul bych se dálnicícm).

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

16.9.2011 v 16:44 | Nahoru | #963
hmmm 6.000ot je moc? Lebo lc8 ma cervene 9500 a ist hodiny na 6000, aj 6500 zatial motoru nevadilo.

(reakce na) KTM 690 Enduro

17.9.2011 v 22:11 | Nahoru | #964

XarlieN píše: 2mariano: no vidíš, a já kličkuju mezi stromy i s 16/42 (a chcípnu jen vlastní vinou). S tím origo převodem 15/45 je ve 120km/h něco kolem 6000ot. a to nevím, co by na to řekl motor kdybych ho tak hodinu vkuse držel pod krkem. Na 150km/h s tím tvým převodem potřebuješ přes 8500ot. Předpokládám, že spíš jezdíš jen off.



690 už nemám...jezdil jsem na ní hlavně s lehkýma po lese (a občas nějakou "rallye" pro endura přes 600).
samozřejmě to chcípalo mojí vinou, ale jet pár minut cca 5-10 km/h přes spojku, jak doporučují instruktoři jízdy v ktm, si můžeš dovolit se servisním zázemím a ne když "skončí cesta" v rumunsku

(reakce na) KTM 690 Enduro

19.9.2011 v 09:08 | Nahoru | #965

matuS píše: hmmm 6.000ot je moc? Lebo lc8 ma cervene 9500 a ist hodiny na 6000, aj 6500 zatial motoru nevadilo.


On je XarlieN citlivka...

KTM 690 Enduro

19.9.2011 v 09:13 | Nahoru | #966
Si tady přihřeju polívčičku - vím že 690tkáři občas řeší menší zdvih přední vidlice.Mám na prodej dvoukomorový vidle z Hondy, který jsou s redukcema s možností instalace na KTM.
Pokud má 690tka stejnou přední osu jak EXC tak to na ni půjde taky. Jen dořešit pružiny a uchycení brzdiče.
Rozměrově jsou stejné jak WR z lehkých KTMek (co se týče závleku a délky)
http://www.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/podvozek-ram/vidlice-predni-komplet/vidlice-honda-crf-250x-osa.-m-272571.html


a aby to nebylo málo tak tlumič:
http://www.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/ostatni/ruzne/tlumic-rizeni-gpr-ktm-husaberg-304386.html

Naposledy editováno 19.09.2011 09:15:06

KTM 690 Enduro

19.9.2011 v 19:29 | Nahoru | #967
2HonzaM: jj máš recht, já ji mám rád.

KTM 690 Enduro

23.9.2011 v 23:54 | Nahoru | #968
Nezkoušel někdo napasovat malý tacho z 690R na 690E ? Tam asi nebude stejný konektor. Nebo jo ? Bo se mi to obrovské tacho prostě do kokpitu nevejde, a jezdit úplně bez kontrolek mi nepřijde dobrý nápad.

KTM 690 Enduro

24.9.2011 v 08:45 | Nahoru | #969
Kontrolky na nic nepotrebujes.....

KTM 690 Enduro

25.9.2011 v 08:59 | Nahoru | #970
XarlieN> Fotka sice mizerná, ale o konektorech R verze si představu uděláš. Ten červený je nezapojený, ty černé v pozadí k tomu nepatří, tj. jen ty 3 bílé jsou od tacho:

KTM 690 Enduro

25.9.2011 v 09:49 | Nahoru | #971
Konektory jsou jine. Na E je velky obdelnik.
Ostatne, kdyby nekdo touzil po velke pristrojovce z E, tak se ji klidne zbavim.

KTM 690 Enduro

26.10.2011 v 11:20 | Nahoru | #972
Doplněk ke konektorům, resp. budíku eRkové verze:
Na ten červený jde bez úpravy zapojit tripmaster switch (trojtlačítko) z PowerParts, co se dává na EXC (#54814073000). Jeho zapojením lze seřizovat Trip 2 (do ujetých 100km po desítkach metrů, nad po stovkách). Dále přibude funkce stopek s mezičasy (jde vyvolat a ovládat jen 3tlačítkem).
Pro správnou funkci počítadla km je možné nastavit obvod kola (to je to info, co se zobrazí po zapnutí klíčku). Postup:
1) odpojíš největší konektor tachometru (na výše uvedené fotce bílý zcela vpravo)
2) zapneš zapalování
3) čudlem M nastavíš Trip 1
4) stiskneš levý čudl a držíš cca 10 vteřin (do doby, než se ti objeví stejná hláška jako po zapnutí klíčku), jen teď to jde nastavovat
5) stiskem levého / pravého čudlu upravíš obvod kola
6) stiskneš oba čudly najednou = tím to uložíš
7) vypneš zapalko
8) zapojíš konektor
Pokud se nebudete chtít drbat s bodem 1 a 8, stačí přeštípnout růžový drát (konce zaizolovat) a funguje to pak vždy. Tento postup využijete jak pro rally, tak při konverzi na 17" kola. (Pro nízkou verzi = budík s otáčkoměrem to funguje taky, jen se štípe šedo-hnědý drát zapojený do pinu #18). Na to proč se ten drát štípe a KTM to nedává z výroby vysvětlení je, ale nechci z toho dělat slohovku.

KTM 690 Enduro

26.10.2011 v 11:55 | Nahoru | #973
Dobrý pane doktore

KTM 690 Enduro

26.10.2011 v 12:15 | Nahoru | #974
Vědecká činnost, to je moje :D

Kdyby to někoho zajímalo pro budíky EXC, tak tam se štípe černý kabel na tachu, resp. černohnědý kabel svazku kabelů od motorky. Platí pro budíky 583.14.069.200 a 503.14.068.000. Postup pro nastavení je samozřejmě trochu jiný.

KTM 690 Enduro

27.10.2011 v 16:16 | Nahoru | #975
Neskromně jsem zapomněl poděkovat Cibusovi, který byl v této věci hybatelem pokroku. On přišel s celým nápadem vyzkoušet EXC 3-tlačítko. Ještě na jeho motorce otestuji, jestli je to skutečně růžový drát. Já sám jsem nenašel odvahu to střihat u sebe, jelikož (jak jsem mu psal), ve filmech to je vždycky ten modrej

KTM 690 Enduro

27.10.2011 v 22:49 | Nahoru | #976
2dr.Sagar: Zadam o svoleni publikovat navod na nejlepsim webu www.bebaweb.cz, aby neupadl v zapomneni!

KTM 690 Enduro

27.10.2011 v 23:22 | Nahoru | #977
Bebo bez problému. Jen tam ale nezapomeň doplnit obligátní větičku "Každý, kdo použije tento návod, je morálně povinen koupit mi aspoň pět piv!"

KTM 690 Enduro

27.10.2011 v 23:47 | Nahoru | #978
Samozrejme!
A neodpustil jsem si doplnit nezbytny zacatek jakekoliv akce.
www.bebaweb.cz/technika-rally-computer-690.php

KTM 690 Enduro

13.11.2011 v 11:43 | Nahoru | #979
Včera jsem poprvé otestoval trojtlačítko. Trojtlačíko z EXC na 690 opravdu funguje ale ne tak, jak bych si představoval.

Korekce nelze dělat během jízdy ale pouze, když motorka stojí. Měří to i desítky metrů. Při zmáčknutí korekce se chvilku nic neděje, pak se korekce rozeběhne strašně rychle, nejdříve desítky metrů, v sekundě jsou to stovky metrů a pak rovnou kilometry.

Proto je lepší to korigovat jednotlivými stisky po desítkách metrů. Když ale potřebujete korigovat 400 m, znamená to 40 kliků a přípomínám se stojící motorkou!

Každý, kdo uvažoval o koupi trojtlačítka a díky mně si to rozmyslel a ušetřil 1700 Kč, je mi dlužen 10 piv!!!

Doktorovi 2 a Bebovi 1.

KTM 690 Enduro

13.11.2011 v 19:06 | Nahoru | #980
Tak to že v KTM pracuje škodič z BMW je naprostá jistota. Takovou to funkcionalitu rally trojtlačítka nemůže přece nikdo vymyslet, na to musí projít výcvikovým táborem touratech. Jink to přece není možný !?!?!

KTM 690 Enduro

18.11.2011 v 19:39 | Nahoru | #981
Nevim nevim, jestli by me Cibus nemel koupit pivo. Doplnim na web.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

11.12.2011 v 20:53 | Nahoru | #982
Tak se mi konečně podařilo dokončit úpravu motárdových kol. Byla to celkem drbačka, ale nakonec se to povedlo.

Úpravy vpravo:
- podložka pod zadní kotouč (laser výpalek + ofrézování + delší šrouby)
- rozšířená duralová vložka, která je na straně kotouče (nový soustružený kus)
Úpravy vlevo:
- buď - gumová podložka mezi unašeč rozety a náboj (takové prase řešení, ale funguje to, vyřezáno na CNC mašině na gum. těsnění)
- nebo - podložení rozety (l. výpalek + delší šrouby, a podložka (l. výpalek) mezi unašeč rozety a kyvku.

Naposledy editováno 11.12.2011 22:45:53

(reakce na) KTM 690 Enduro

12.12.2011 v 15:46 | Nahoru | #983
cibus> a roadbook, abys na asfaltu nebloudil...

kola jsou původně z čeho?

KTM 690 Enduro

12.12.2011 v 19:10 | Nahoru | #984
To Mariano> Roadbook - cestakniha. Z kraje příštího roku chci jet navštívit Doktora. Mám to k němu 300 km, tak jsem si do roadbooku namotal Vojnu a mír.

Kola jsem koupil k motce, ale nebyly použité, protože to zadní kolo nesedělo. Kola mají KTM kotouče, ale kola byly zřejmě na nějakéo husara.

Po prvním svezení můžu říct, že to bude velká zábava. Pro tu motorku bude asi přirozenější jízda jen po jednom kole.

KTM 690 Enduro

12.12.2011 v 19:14 | Nahoru | #985
2cibus: Já měl 660SMC. To byl mazec, taky chvílema zvažuju ještě o motard kolech. Ale obávám se že pro mě je to hodně nebezpečné.

KTM 690 Enduro

20.12.2011 v 20:47 | Nahoru | #986
Nova KTM 690 Adventure?
www.motorkari.cz/forum-detail/

KTM 690 Enduro

20.12.2011 v 20:51 | Nahoru | #987
A takhle by mohla vypadat nova 690:

Proc je tam napsano silnicni model?

KTM 690 Enduro

20.12.2011 v 21:18 | Nahoru | #988
lebo ma homologizaciu do cestnej premavky

KTM 690 Enduro

21.12.2011 v 12:53 | Nahoru | #989
A nějaké další vylepšení kromě toho popsanýho se nekonalo? Třeba páka zadní brzdy, jiné uchycení plastů k chladiči a nevím co dalšího tam bylo v tom horším provedení.

A zdvihy teda snížili stejně jako jsou na "normální" verzi?

Naposledy editováno 21.12.2011 13:12:44

KTM 690 Enduro

21.12.2011 v 13:16 | Nahoru | #990
2Jirka77: Co by pak prodávali jako powerparts kdyby to bylo od začátku vymakané do detailů? Snížením zdvihů asi vycházejí vstříc menším lidem, netuším jak jsou průměrně vysocí borci v AT, ale já mám všechny moto malé (snad krom velké Adventure, ale kvůli tomu si 200kg máňu nebudu kupovat)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 29 Dnes v 10:18 ZdendaZB
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 41 Včera v 07:18 ZdendaZB
Max provozní T chladící kapaliny HQ... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 53 25.9.2023 v 20:18 ZdendaZB
Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro Yamaha TT 600 R, KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R pospa5 18 14.6.2023 v 20:11 tucnak66
Repas tachometra KTM 690 Enduro KTM 690 Enduro čilipanda 4 30.5.2023 v 22:44 čilipanda


TOPlist