globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 17:14 | Nahoru | #42091
dakarista> a co na tom děláš ,vždyť je to JAPONEC

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 17:29 | Nahoru | #42092

zmulin píše: Tifone> Tak žhavičky už maj s těma km nárok,pumpa apod to samý.Mě zajímaly jen ty turba čerpadlo,vstřiky a tyhle bolesti



to mam puvodni, i dpf :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 17:31 | Nahoru | #42093

Petta píše: assassin> udelas mi nejaky pekny fotky novy velky brutale? A ty F4 Claudio.. diky



jasny, napisu si to do poznamek :D letos dva dni, minule jsem byl jen jeden a na naky velky foceni nebyl moc cas... jen cvak na mobil...

letos jsme to pekne pohrotili a je z toho velky motocyklovy tyden EICMA, exkurze v TM a skoleni u Andreani suspension budu moct podle zhoupnuti klikat podvozky jak Le Halbich

Naposledy editováno 01.11.2018 17:35:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 17:46 | Nahoru | #42094

Tifone píše: dakarista> a co na tom děláš ,vždyť je to JAPONEC



Ale Japonec co má menší mouchy. Odchází tomu vodítka ventilů výfuku na první válci ( někdy i druhem)

První generace na to trpěla, druhá už méně. O třetí a čtvrté info nemám. Docházelo ti kolem 20 000km

Proto jsem se ptal, jestli někdo neví, co to může způsobovat

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 18:00 | Nahoru | #42095
dakarista: a odchazi konkretne jak? muze to byt spatna volba materialu, kratka voditka (obcas se zkracuji kvuli ladeni kanalu, pak je voditko vic namahane) nebo spatne vule ventil/voditko (volba toleranci)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 18:30 | Nahoru | #42096
assassin> vydře se vodítko a motor začne ťikat. Ventil má opotřebení -0,002 proti novému. Vodítko má do kužele a má 0,16mm, limit má 0,1 na výměnu. Vydřené je směrem v kanálu. Olej to nebralo nic za interval 10 000km

Jde o motor FJR. Zhruba 145 koní v 8000 , 1300ccm. Standartně motor pracuje do 4000. Ladění žádné, vše série.

Naposledy editováno 01.11.2018 18:32:36

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 18:34 | Nahoru | #42097
No to uz je docela velka vule. Asi neco z te konstrukce - tolerance, materiály, nebo i prumer dříku ... neco z toho nejspis změnili v dalších gen

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 18:36 | Nahoru | #42098
assassin> ale ze jsou všechna vodítka stejná, přitom odchází jen na výfuku první druhý válec

Nemůže to nějak ovlivnit přisávání vzduchu do výfukových kanálů? Vyústění je mezi vodítky v hlavě

Naposledy editováno 01.11.2018 18:38:00

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 19:06 | Nahoru | #42099
Ciste teoreticky muze, to bych zaslepil hned :)

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 19:17 | Nahoru | #42100
Nedávno jsem tu zahlédnul elektro kolo Ducati. Dnes jsem se svezl na tomto... a s klidným svědomím můžu říct, že se jedná o absolutně nejlepší elektro MTB na trhu. Cena 150tis sice není úplně nízká, ale tak precizně vyladěný motor a podvozek byste u konkurence těžko hledali. Geometrie je hravá, na trailu jsem to nezkusil, řádí nám tu medvědi, ale už se těším na příští sezónu, až ho řádně prověřím!

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 19:22 | Nahoru | #42101

assassin píše: Ciste teoreticky muze, to bych zaslepil hned :)



Přemýšlím, že bych to u té nové udělal. Ale nevím jestli to má nějakou vazbu na směs a lambdu

Co jsem jediné zjistil, otevírá to do 3500 otáček. Takže v dost používaném spektru

Naposledy editováno 01.11.2018 19:30:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 19:27 | Nahoru | #42102
drippera>..."precizně vyladěný motor a podvozek ".... že se tohle dá napsat dnes o bicyklu...

Naposledy editováno 01.11.2018 19:28:03

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 19:38 | Nahoru | #42103
Dripera: nic proti speslu, ale nezkousel jsi to na trailu a vis, ze je to nej kolo na trhu - ja bych s tim byl opatrnej, kolik jsi jich vyzkousel?

Dakarista: jo to je otazka - podle me kdyz to pousti do vyfuku vzduch tak lambda meri blbosti - takze bych rekl, ze ta lambda meri, kdyz je ten ventil zavrenej - tzn ne kontinualne. Pokud to je tak, nemelo by zaslepeni mit vliv. Ale musel bych to nastudovat. Osobne bych eko nesmysl zaslepil a lambdu vyradil :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 19:39 | Nahoru | #42104
drippera> odvážné řeči, zkoušel jsi Pivota, Rocky Mountain a další podobné biky? Protože tohle je stále jen Spešl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 19:39 | Nahoru | #42105

sejrac píše: drippera>..."precizně vyladěný motor a podvozek ".... že se tohle dá napsat dnes o bicyklu...



Kola uz maji spoustu let slozitejsi a vychytanejsi "podvozky" nez vetsina motorek.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 19:43 | Nahoru | #42106
assassin> Mě šlo spíš více o ten motor. Důchodci jsou na tom opravdu nebezpečný a kór když to maj čipnutý.

Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 19:46 | Nahoru | #42107
Sejrac: no ja si myslim ze ekolo je tak pro 50+ :D kouzlo biku je v tom pohybu vlastni silou. Ale nejsem nejakej zasadni odpurce. Nebezpecni duchodci na tomhle typu kol asi nejezdi, ale chapu... V praze jsou to ruzne typy "kolobezek" a turisti

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 19:56 | Nahoru | #42108
drippera> Má to hnusnou barvu.Motoru věřím

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 19:57 | Nahoru | #42109
Palomoto> Rocky už se sváří na Taiwanu stejně jako tenhle americkej Author

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 20:03 | Nahoru | #42110

assassin píše: Ciste teoreticky muze, to bych zaslepil hned :)



Čím?

Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 20:05 | Nahoru | #42111
Na Turbu Levu jsme letos najezdili pres 300km. Hřebeny, traily, polňačky i rače. Pro srovnání jsem si vždy na víkend postupně půjčoval Haibike enduro ve dvou verzích. Jednou s Boschem a jednou s Yamahou. Poté Gianta a na konec ještě Orbeu se Shimano steps. Ani jedno z půjčených e-biků se Turbu Levu nedokázaly vyrovnat. Všechny motory mají cukavější náběh, menší sílu, horší dávkování, jsou hlučné, mají větsí prodlevu při vypnutí, či naopak zabírají moc cukaně a kolo hrabe. Už Levo roku 2018 bylo super, ale model 2019 je ještě od krok dále. Stejnou změnu k lepšímu lze pozorovat na evoluci stumpjumpera, ze kterého Levo vzešlo. Já mám 2018 ale nový 2019 je zase z kopce zábavnější, i když do kopce se mu už moc nechce. U turbo leva je to však jedno. Motor je špickový a stejně dobrý jsem při svých testech prostě nepotkal. Navíc spešl mi ergonomicky sedí. Za to nemůžu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 21:39 | Nahoru | #42112

assassin píše: jasny, napisu si to do poznamek :D letos dva dni, minule jsem byl jen jeden a na naky velky foceni nebyl moc cas... jen cvak na mobil...

letos jsme to pekne pohrotili a je z toho velky motocyklovy tyden EICMA, exkurze v TM a skoleni u Andreani suspension budu moct podle zhoupnuti klikat podvozky jak Le Halbich



Jojo, s panama z Andreani jsdm mel tu cest.. jsem zvedavej, s cim se vratis..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 21:42 | Nahoru | #42113

assassin píše: fizzer: ma to presne 340tis km :D
zahada (za bludistkaka) - uz 14dni to rano na d5 (souvisla kolona 80kmh) sem tam cuknulo , na nerovnosti, je to tak 1mm pridano na plynu... tzn jsem si rikal, ze to je proste ta nerovnost. no nebyla. za tepla nic. v nedeli jsem prijel v nouzaku - teda vetsinu cesty - po tom co se auto prohralo, tak to z nej zase samo (bez vypnuti klicku) vypadlo...
origo volvo (cinan klon) diag hlasi O2 senzor. jdu na nej kouknout a kdyz sundavam dekl z beziciho motoru, dotkl jsem se sani a motor zakopl - spadly otacky skoro ke chcipnuti a pak hned vylitly a nasledne se ustalily... to motor udela na temer kazde pohnuti sanim. sani jde od predu od airboxu - kde je vaha - pres motor az dolu za nej, kde je turbo. na viditelne casti zadna netesnost - ikdyz dieselu by to melo byt jedno, ne? to sani je prisroubovane na hlave motoru jednim sroubem m6 - ten chybel. sroub jsem dodal, sani uz se nemuze pohnout, problem zmizel (ale taky je od te doby teplo) - v pondeli jedu do Milana na EICMA a nerad bych aby se auto rozbilo stejne samo, jako se samo opravilo....
co tohle muze zpusobovat nidko nechape - jedinej senzor co je v sani je vaha vzduchu - jenze to by tam musel by dira jako vrata aby se nekde na sezorech objevil rozdil mezi tim co namerila vaha a co je ve vyfuku... dira tam nikde neni. v sani nic krome vahy neni.



Nalomenej kabel k ty váze vzduchu, nebo třeba někde prodrenej.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 22:08 | Nahoru | #42114

assassin píše:
Dakarista: jo to je otazka - podle me kdyz to pousti do vyfuku vzduch tak lambda meri blbosti - takze bych rekl, ze ta lambda meri, kdyz je ten ventil zavrenej - tzn ne kontinualne. Pokud to je tak, nemelo by zaslepeni mit vliv. Ale musel bych to nastudovat. Osobne bych eko nesmysl zaslepil a lambdu vyradil :D



Tak lambdu bych nechal. Spíš chci předejít tomu, aby to náhodou nezačalo ťikat. Co vím, tak je tam jeden elektro ventil, který to otevírá

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.11.2018 v 06:15 | Nahoru | #42115
Nerozumim takový drobnosti.Jak můžeš považovat za neakceptovatelnej fakt,že MTS se nepovedla první serie a žrala olej,což už je určitě odstraněný a koupíš si znova motorku,kde se nějakou konstrukční chybou přidíraj ventily..

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.11.2018 v 07:18 | Nahoru | #42116
Pěknej kousek, na tom jsem měl tu čest, to tenkrát letělo ukrutně www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/yamaha-fzr-1000/yamaha-fzr-1000-exup-1367296.html

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.11.2018 v 07:30 | Nahoru | #42117
...to je tak, kdyz si jedes bezpecne zaridit na drom, aby ses vyvaroval sejmuti károu v provozu, tak te sejme husa

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.11.2018 v 07:42 | Nahoru | #42118

zmulin píše: Nerozumim takový drobnosti.Jak můžeš považovat za neakceptovatelnej fakt,že MTS se nepovedla první serie a žrala olej,což už je určitě odstraněný a koupíš si znova motorku,kde se nějakou konstrukční chybou přidíraj ventily..



Já mám poslední generaci, tam už to snad vychytali. ... a u MTS mi neseděl motor, nevěděl co má dělat a moc nefungoval. To ta KTM má lepší motor.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.11.2018 v 08:00 | Nahoru | #42119

strakon píše: Pěknej kousek, na tom jsem měl tu čest, to tenkrát letělo ukrutně www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/yamaha-fzr-1000/yamaha-fzr-1000-exup-1367296.html



nebyla by spatna jako druha na obcasny nedelni kafe. Ale shanet na to dneska naky rozumny gumy asi nebude prdel...
Stejne bych radsi naky devadesatkovy gsxr750...nebo 1100!

Naposledy editováno 02.11.2018 08:04:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.11.2018 v 08:06 | Nahoru | #42120

Petta píše: Jojo, s panama z Andreani jsdm mel tu cest.. jsem zvedavej, s cim se vratis..



Povidej, prehanej? Andreani urcite umi, ale asi jako kazdej z oboru ma dost rozdilnej pristup k ruznym "zakaznikum" - bohuzel. Je to docela drahej kurz, tak snad se neco naucim :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist