paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 18:00 | Nahoru | #1
dakarista: a odchazi konkretne jak? muze to byt spatna volba materialu, kratka voditka (obcas se zkracuji kvuli ladeni kanalu, pak je voditko vic namahane) nebo spatne vule ventil/voditko (volba toleranci)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 18:30 | Nahoru | #2
assassin> vydře se vodítko a motor začne ťikat. Ventil má opotřebení -0,002 proti novému. Vodítko má do kužele a má 0,16mm, limit má 0,1 na výměnu. Vydřené je směrem v kanálu. Olej to nebralo nic za interval 10 000km

Jde o motor FJR. Zhruba 145 koní v 8000 , 1300ccm. Standartně motor pracuje do 4000. Ladění žádné, vše série.

Naposledy editováno 01.11.2018 18:32:36
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist