kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Dakarista: jo to je otazka - podle me kdyz to pousti do vyfuku vzduch tak lambda meri blbosti - takze bych rekl, ze ta lambda meri, kdyz je ten ventil zavrenej - tzn ne kontinualne. Pokud to je tak, nemelo by zaslepeni mit vliv. Ale musel bych to nastudovat. Osobne bych eko nesmysl zaslepil a lambdu vyradil :D
assassin píše:
Dakarista: jo to je otazka - podle me kdyz to pousti do vyfuku vzduch tak lambda meri blbosti - takze bych rekl, ze ta lambda meri, kdyz je ten ventil zavrenej - tzn ne kontinualne. Pokud to je tak, nemelo by zaslepeni mit vliv. Ale musel bych to nastudovat. Osobne bych eko nesmysl zaslepil a lambdu vyradil :D
Tak lambdu bych nechal. Spíš chci předejít tomu, aby to náhodou nezačalo ťikat. Co vím, tak je tam jeden elektro ventil, který to otevírá
assassin píše: Dakarista: jo to je otazka - podle me kdyz to pousti do vyfuku vzduch tak lambda meri blbosti - takze bych rekl, ze ta lambda meri, kdyz je ten ventil zavrenej - tzn ne kontinualne. Pokud to je tak, nemelo by zaslepeni mit vliv. Ale musel bych to nastudovat. Osobne bych eko nesmysl zaslepil a lambdu vyradil :D
Tak jsem trochu hledal a našel jsem servisní manuál na generaci 2010-2015. Tam jsem našel viz text. Poslední generace to má opticky stejně, jen co jsem hledal na fóru. Tak údajně po odpojení už hlásí ročníky 2016+ chybu. Modely do 2015 nehlasily po odpojení nic
Air injection.
The air induction system burns unburned exhaust gases by injecting fresh
air (secondary air) into the exhaust port, reducing the emission of
hydrocarbons. When there is negative pressure at the exhaust port,
the reed valve opens, allowing secondary air to flow into the exhaust
port. The required temperature for burning the un- burned exhaust gases
is approximately 600 to 700 °C (1112 to 1292 °F).
Air cut-off valve.
The air cut-off valve is controlled by the signals from the ECU in
accordance with the combustion conditions. Ordinarily, the air cut-off
valve opens to allow the air to flow during idle and closes to cut-off
the flow when the vehicle is being driven. However, if the coolant
temperature is below the specified value, the air cut-off valve remains
open and allows the air to flow into the exhaust pipe until the temperature
becomes higher than the specified value.