paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 19:38 | Nahoru | #1
Dripera: nic proti speslu, ale nezkousel jsi to na trailu a vis, ze je to nej kolo na trhu - ja bych s tim byl opatrnej, kolik jsi jich vyzkousel?

Dakarista: jo to je otazka - podle me kdyz to pousti do vyfuku vzduch tak lambda meri blbosti - takze bych rekl, ze ta lambda meri, kdyz je ten ventil zavrenej - tzn ne kontinualne. Pokud to je tak, nemelo by zaslepeni mit vliv. Ale musel bych to nastudovat. Osobne bych eko nesmysl zaslepil a lambdu vyradil :D

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 22:08 | Nahoru | #2

assassin píše:
Dakarista: jo to je otazka - podle me kdyz to pousti do vyfuku vzduch tak lambda meri blbosti - takze bych rekl, ze ta lambda meri, kdyz je ten ventil zavrenej - tzn ne kontinualne. Pokud to je tak, nemelo by zaslepeni mit vliv. Ale musel bych to nastudovat. Osobne bych eko nesmysl zaslepil a lambdu vyradil :D



Tak lambdu bych nechal. Spíš chci předejít tomu, aby to náhodou nezačalo ťikat. Co vím, tak je tam jeden elektro ventil, který to otevírá

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.11.2018 v 10:37 | Nahoru | #3

assassin píše: Dakarista: jo to je otazka - podle me kdyz to pousti do vyfuku vzduch tak lambda meri blbosti - takze bych rekl, ze ta lambda meri, kdyz je ten ventil zavrenej - tzn ne kontinualne. Pokud to je tak, nemelo by zaslepeni mit vliv. Ale musel bych to nastudovat. Osobne bych eko nesmysl zaslepil a lambdu vyradil :D



Tak jsem trochu hledal a našel jsem servisní manuál na generaci 2010-2015. Tam jsem našel viz text. Poslední generace to má opticky stejně, jen co jsem hledal na fóru. Tak údajně po odpojení už hlásí ročníky 2016+ chybu. Modely do 2015 nehlasily po odpojení nic

Air injection. 
The air induction system burns unburned exhaust gases by injecting fresh 
air (secondary air) into the exhaust port, reducing the emission of 
hydrocarbons. When there is negative pressure at the exhaust port, 
the reed valve opens, allowing secondary air to flow into the exhaust 
port. The required temperature for burning the un- burned exhaust gases 
is approximately 600 to 700 °C (1112 to 1292 °F).

Air cut-off valve. 
The air cut-off valve is controlled by the signals from the ECU in 
accordance with the combustion conditions. Ordinarily, the air cut-off 
valve opens to allow the air to flow during idle and closes to cut-off 
the flow when the vehicle is being driven. However, if the coolant 
temperature is below the specified value, the air cut-off valve remains 
open and allows the air to flow into the exhaust pipe until the temperature 
becomes higher than the specified value.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist