paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.1.2021 v 09:53 | Nahoru | #4081
Novy naboj a prepleteno.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.1.2021 v 12:29 | Nahoru | #4082
Kucí, jezdíte? :)

Já v létě horko-těžko sehnal WR250R, trošku zanedbanou, ale nezničenou (cestovala, nepadala pana-orel ze svahu hard-enduro), celou ji prošel, oservisoval a ... od podzimu jsem stejně nevyjel Mě to nějak neláká, sám to nechápu. Kdysi jsme bývaly dva nebo tři (EXCčka ovšem) a to člověk rád vyjel.

nokia321: určitě jsi se o tom už někde rozepisoval, ale:

- proč šla 450L pryč?
- byla otevřená?
- jak jsi mohl znovu přejít na 250L? To musí být hrozný krok zpět, ne?
- a tak vůbec

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.1.2021 v 13:00 | Nahoru | #4083
Byla otevřená, ale ta motorka není tak pohodová. Podvozek má skvělý. Ale..
Když to máš na normální jezdění / silnice / terén, přestane tě to bavit. Sedadlo je z krosky, jedeš kousek a bolí zadek. Pak nezbývá než si zvyknout jezdit ve stoje. Jde to a je to super, ale jde to jen v terénu. Navíc čím dál víc lidí všude se psy, čumí jak když jim nadloube, když si musí svoje ratolesti chytat a navíc dost ta chuť jezdit u mě v bordelu opadla, zase mě začalo víc bavit jezdit na silnici s jinou moto a rovnou i s paní, někam se podívat a dát si kafe atp..
Takže jsem si řekl, že je to raketa peněz, leží to tady, na náklady je to celkem náročné, svezu se párkrát a tak se mi zrodil plán, že to prodám a dost mi zbyde a za to si vymazlím fichtla 250, jen proto, abych se toho nevzdal úplně.
Dále se na 450 jezdí na silnici ukrutně blbě, prostě reakce na plyn je moc hrr, nechápu jantary co si to koupí na cestování a co si budeme povídat je to už poloostrá moto, vše tam ubývá pod očima, pneu, brzdy a řetěz.Ten se natahuje jedna báseň a brousí se z obou stran, navíc je tam převodní rolna a je to nějak blbě vymyšlené a pořád to při akceleraci cinkalo o plast kyvky, jak se hýbe řetěz nahoru dolu.

Tak jsem se rozhodl a co bude dál se uvidí. Neboj se, bez úprav ta 250 je pro mě nereálná, když přejdeš z něčeho takového, sedneš na 250L sérii a řekneš si, jsem se posral ??? , co jsem to koupil .
Takže poladím všechny dostupné koně a kroutící moment a pak to snad na těch pár vyjížděk s ní dám a pak už se budu těšit na galuskáče na silnici .

Naposledy editováno 20.01.2021 18:37:46

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.1.2021 v 14:03 | Nahoru | #4084
čau,
zkus prosím napsat pěkně pohromadě, všechny možné(reálné) úpravy, aby to trochu líp jelo a jestli máš zkušenost, co mělo největší efekt.
dík moc
š.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.1.2021 v 14:46 | Nahoru | #4085
BIG BORE kit

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.1.2021 v 14:50 | Nahoru | #4086
Diky za pevny a zabavny popis

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.1.2021 v 14:50 | Nahoru | #4087
Pekny ale pevny asi tyky

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.1.2021 v 14:50 | Nahoru | #4088
A v telefonu nejde edit ... to budu zas za debila

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.1.2021 v 17:29 | Nahoru | #4089
Nemáte někdo zkušenost se zadním tlumičem na CRF250L značky YSS ? Nebo nemáte někdo náhodou na prodej nějakej slušnej zadní tlumič, musím to pérování nějak pořešit.
díkes

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.1.2021 v 18:34 | Nahoru | #4090
WR250R jsem nikdy neměl. Jednu jsem před lety byl projet, ale zdálo se mi to jako šméčko, tak jsem raději odjel. Nějak mě to v sérii moc nenadchlo, taky to ve spodku nejelo.
Škoda že ty moto jsou už přebrané. Počítám že po úpravách výkonu by to byl top stroj na mé potřeby.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.1.2021 v 21:17 | Nahoru | #4091
Nokia321 a o návratu k DRz jsi neuvažoval?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.1.2021 v 21:38 | Nahoru | #4092
Ten novej Fantic 250 by měl být jak WR250F, akorát homologovaný, tak by to nemuselo bejt zlý

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.1.2021 v 21:50 | Nahoru | #4093

JiriBN píše: Nokia321 a o návratu k DRz jsi neuvažoval?


No ty koky, tak to ani omylem .
To bylo pred 12 lety top. Ted uz takovy luzy co se prodavaji, to uz ani omylem. A hlavne nevim co bych si pomohl, mel jsem ji a ze by to bylo nejake extra, tak to taky nebylo. Byla to dost tezka motorka a vykon mi chybel taky.

Naposledy editováno 20.01.2021 21:56:57

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.1.2021 v 08:43 | Nahoru | #4094

nokia321 píše: WR250R jsem nikdy neměl. Jednu jsem před lety byl projet, ale zdálo se mi to jako šméčko, tak jsem raději odjel. Nějak mě to v sérii moc nenadchlo, taky to ve spodku nejelo.
Škoda že ty moto jsou už přebrané. Počítám že po úpravách výkonu by to byl top stroj na mé potřeby.



CRF250L jsem jel jen, když jsem sháněl WR250R a žádná nebyla a teda rozdíl je oooobrovskej. Vůbec nechápu, na čem jsi jel, ale rozdíl ve výkonu a hlavně podvozku ve prospěch Yamahy je ... no dovolím si použit slovo "dramatickej". Víc to ve vlákně o 250L nebudu rozvádět, abyste se tu na mě nesesypali Ve prospěch Hondy pak samozřejmě hovoří cena, respektive za stejnou cenu prakticky nová motorka.

Jen doplním, že na své nemám žádné úpravy, rozhodl jsem se je nedělat. Převod mám jen o kousíček do síly, ne ten klasický offroad 13:49.

Pokud by člověk měl prachy a věděl, že ho vlastivěda fakt baví, tak určitě nejlepší volba je EXC500, možná i trochu umravnit převod a ta motorka je dual-sport, to už není úplně ostré enduro.

Naposledy editováno 21.01.2021 08:45:34

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.1.2021 v 09:10 | Nahoru | #4095
zdraec..
nechcete někdo šusplech na crf250l - CROSSPRO
nepoškozený .. cenovka 800,-

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.1.2021 v 10:06 | Nahoru | #4096
Animnals: Byla ta moto v takovém divném stavu, gumy měkké, čert ví co s ní kdo dělal a v jakém stavu motorově byla. Mě na kousek jízdy neoslovila.

O to mě víc mrzí, že jsem se měl zaměřit na jiné, pokud je to jak píšes a třeba by to byla motorka pro mě úplně nejlepší. Teď už bych do toho nešel, teď už je to staré min 11let a déle.
Velká škoda..

Potvrdit by to mohl MrkeF , ten měl obě zároveň a zůstala mu asi jen 250L.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.1.2021 v 11:17 | Nahoru | #4097
nokia32r1> Mrkef to potvrdí. Za mě Wr250r mi přišla, že fakt jede jako raketa proti crf250l. Chce to teda víc tahat do otáček. Na spalkach nebyl problém na asfaltu na výjezdu z kruhaku nebo ostrejich zatáčkách dávat menší power drifty. Nejvíc jsem pozoroval rozdíl rychlosti vytáčení motoru. Yamaha letěla za plynem do otáček jako ostrá, ale pořád ne ucukana. Crf250l je na plyn líná, asi setrvačník plus euro xyz normy.
Nejradši bych si nechal obě, ale něco muselo z domu. Nakonec šla Yamaha, ale stýská se mi po ní. Nebyla to taky úplně topovka v originálu jak to mám rád. Byl jsem se pak na nějaké podívat, ale jedna byla extra drahá a cenu jsem nestahl a na podzim jsem chtěl Wr250x, kde jsem se s prodejcem dohodl, ale nakonec ji trubka ten den ještě stihl prodat jinému. Tak se přiznejte, kdo mi ji sebral ve Frýdlantu :D.

Co mi trochu vadilo, že je Yamaha dost vysoká. Na mých asi 174 tak tak. Honda je komfortní pro menší postavy.

Teď mám ještě ajp Pr5, ale asi půjde taky z baráku časem. Není čas :).

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.1.2021 v 11:24 | Nahoru | #4098
mRKEF>
Hmm, tak to by mi WR vyhovovalo, stejně bych asi udělal lehké úpravy a pak by mohla být úplně super. To že je vyšší je taky pro mě bomba, eLko jsem taky zvedl.
To jak píšeš nejde rychle do otáček to je svatá pravda, bez úprav je L hrozná.
Já při té zkušebce WRka neměl možnost to roztáčet, takže to byl kousek jen do středního rozsahu otáček a nezdál se mi rozdíl oproti L.
Njn to už je X let zpět.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.1.2021 v 12:56 | Nahoru | #4099
Bohužel sehnat nezasažené WRR je dnes otázka 100k + a to tak jednou za rok, když se něco objeví . To x ko ve Frýdlantu bylo za 85, nakonec jsem ho stáhnul až na 77 a dohodl se, že po neděli si to odvezu. A pak bohužel ji prodal ten den jinému.

Ještě jedna drobná nevýhoda WRR proti CRF byla spotřeba - jezdil jsem skoro za 5l zatímco CRF se sotva dostane na 4l .

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.1.2021 v 12:59 | Nahoru | #4100
mRKEF> Upravené 250L jezdí okolo 4.2 a upravená 450L jezdila za 4. Na to jak jela, je to velmi slušné. WR je už dnes v prdeli, stejně jako DRZ.

Naposledy editováno 21.01.2021 12:59:53

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.1.2021 v 13:12 | Nahoru | #4101
V lepším stavu se asi dá sehnat WR250X, které zpravidla nehuntují v polích a lesích. Díky trvající výrobě by se snad měly díly dát sehnat i když to může být komplikovanější ...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.1.2021 v 14:24 | Nahoru | #4102

CB600 píše: Tak ty to ale nemáš 3 roky podle toho, co si tady psal. Tím prodejcem je myšlen ten, od koho si to koupil, nikoliv dealer Honda.

100 km/h real to nejede, to by se pak auta na asi 6 proude komunikaci pleskali 30 km/h. A to určitě tak není. Jinak ta mašina tam je tříkilo. Na kanálu maji i upravenou 250 s bigbore. Netvrdím, že není upraven převod, ale nic brutálního, že by to při 190 mělo jet 100, to určitě není



Tak určitě to bude nějak zkreslený, navíc tacho na CRF 250L dost kecá i s origo převodem(při 100 na tachu ukazuje GPS 91km/h) a čím jede rychleji, tím tacho kecá ještě víc. Ale i tak, tahle motorka neni dělaná na průlety 190 po rovině, na to si vemu jinou motorku Přednosti lehkýho 250cc endurka jsou uplně někde jinde, univerzálnost, průchodnost, úspornost

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.1.2021 v 16:43 | Nahoru | #4103
Jako bývalý majitel WRR potvrzuji info výše - při porovnání vedle sebe to bylo dost znatelné - točivější motor, díky vyšším otáčkám vyšší výkon, lepší podvozek - ale ekonomicky to WRRko projelo na celé čáře - to se hondě povedlo crfo za 100 nové vs. tuším 170 wrr nové by\l prostě moc velký rozdíl aby si to člověk před sebou obhájil, že lepší parametry ta to stojí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.1.2021 v 18:09 | Nahoru | #4104
Honza-TA950> Takhle dopadá většina srovnání “starých dobrých mašin” s těma dnešníma “rozpočtovkama”. Ony ty starý motorky sice měli lepší parametry ale stály tolik že by je málokdo koupil.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.1.2021 v 18:34 | Nahoru | #4105
stráťa> bohužel, tuším nebyla snad Wrr ke konci až kolem 200k? Dneska by musela být tak za 220. To se těžko obhaji za relativně malý přídavek. Ale jak zaznělo v jednom filmu. Rozdíl mezi třídou a extra třídou je to extra :D. (Hele kamo kdo tu vaří - doporučuji pro odlehčení)

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.1.2021 v 19:53 | Nahoru | #4106
Kdyz jsem kupoval dr-z 400(bylo to teda model sm) nove, tak vyslo na 150 (nejaka sleva od prodejce byla), ale podvozek z tehdejsi rm 250, hlinik kyvka a celkove ta motorka pusobila bytelne a jako drazsi...byl to model 08, jediny minus tam byla chybejici sesta rychlost a dnes bych to chtel uz se strikackou...(a predni brzda, ale tam dost pomohly jiny desky)

E: vtipny je, ze kamos koupil pred 4 mesicy jete drz sm za 75 a pred mesicem jej strelil za 100...nechapu...

Naposledy editováno 21.01.2021 19:55:12

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.1.2021 v 11:26 | Nahoru | #4107
Nemáte někdo prosím zkušenosti s tímto origo "zavazadlem" Honda. Je to taková brašnička se slídou na mapu na chrániči hrazdy řidítek. Případně, jestli někdo neví o něčem lepším...

https://www.google.c...=chrome&ie=UTF-8

Origo stojí necelou dvojku.

Naposledy editováno 22.01.2021 11:27:03

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.1.2021 v 19:09 | Nahoru | #4108

CB600 píše: Ten novej Fantic 250 by měl být jak WR250F, akorát homologovaný, tak by to nemuselo bejt zlý

WR 250F je ostré; ak mu vadila CRF 450, bude mu vadiť aj to.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.1.2021 v 19:14 | Nahoru | #4109
Já vím, že eFko je ostré. To nebyla reakce na Nokiovo CRF450L, spíš obecně na téma WR250....

Navíc ostrá 250 a 450 nemují být to stejné, si myslím teda

Naposledy editováno 22.01.2021 19:15:28

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.1.2021 v 10:27 | Nahoru | #4110
190 130 reál
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist