zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
Já v létě horko-těžko sehnal WR250R, trošku zanedbanou, ale nezničenou (cestovala, nepadala pana-orel ze svahu hard-enduro), celou ji prošel, oservisoval a ... od podzimu jsem stejně nevyjel Mě to nějak neláká, sám to nechápu. Kdysi jsme bývaly dva nebo tři (EXCčka ovšem) a to člověk rád vyjel.
nokia321: určitě jsi se o tom už někde rozepisoval, ale:
- proč šla 450L pryč?
- byla otevřená?
- jak jsi mohl znovu přejít na 250L? To musí být hrozný krok zpět, ne?
- a tak vůbec
Když to máš na normální jezdění / silnice / terén, přestane tě to bavit. Sedadlo je z krosky, jedeš kousek a bolí zadek. Pak nezbývá než si zvyknout jezdit ve stoje. Jde to a je to super, ale jde to jen v terénu. Navíc čím dál víc lidí všude se psy, čumí jak když jim nadloube, když si musí svoje ratolesti chytat a navíc dost ta chuť jezdit u mě v bordelu opadla, zase mě začalo víc bavit jezdit na silnici s jinou moto a rovnou i s paní, někam se podívat a dát si kafe atp..
Takže jsem si řekl, že je to raketa peněz, leží to tady, na náklady je to celkem náročné, svezu se párkrát a tak se mi zrodil plán, že to prodám a dost mi zbyde a za to si vymazlím fichtla 250, jen proto, abych se toho nevzdal úplně.
Dále se na 450 jezdí na silnici ukrutně blbě, prostě reakce na plyn je moc hrr, nechápu jantary co si to koupí na cestování a co si budeme povídat je to už poloostrá moto, vše tam ubývá pod očima, pneu, brzdy a řetěz.Ten se natahuje jedna báseň a brousí se z obou stran, navíc je tam převodní rolna a je to nějak blbě vymyšlené a pořád to při akceleraci cinkalo o plast kyvky, jak se hýbe řetěz nahoru dolu.
Tak jsem se rozhodl a co bude dál se uvidí. Neboj se, bez úprav ta 250 je pro mě nereálná, když přejdeš z něčeho takového, sedneš na 250L sérii a řekneš si, jsem se posral ??? , co jsem to koupil .
Takže poladím všechny dostupné koně a kroutící moment a pak to snad na těch pár vyjížděk s ní dám a pak už se budu těšit na galuskáče na silnici .
Naposledy editováno 20.01.2021 18:37:46
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Škoda že ty moto jsou už přebrané. Počítám že po úpravách výkonu by to byl top stroj na mé potřeby.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
JiriBN píše: Nokia321 a o návratu k DRz jsi neuvažoval?
No ty koky, tak to ani omylem .
To bylo pred 12 lety top. Ted uz takovy luzy co se prodavaji, to uz ani omylem. A hlavne nevim co bych si pomohl, mel jsem ji a ze by to bylo nejake extra, tak to taky nebylo. Byla to dost tezka motorka a vykon mi chybel taky.
Naposledy editováno 20.01.2021 21:56:57
nokia321 píše: WR250R jsem nikdy neměl. Jednu jsem před lety byl projet, ale zdálo se mi to jako šméčko, tak jsem raději odjel. Nějak mě to v sérii moc nenadchlo, taky to ve spodku nejelo.
Škoda že ty moto jsou už přebrané. Počítám že po úpravách výkonu by to byl top stroj na mé potřeby.
CRF250L jsem jel jen, když jsem sháněl WR250R a žádná nebyla a teda rozdíl je oooobrovskej. Vůbec nechápu, na čem jsi jel, ale rozdíl ve výkonu a hlavně podvozku ve prospěch Yamahy je ... no dovolím si použit slovo "dramatickej". Víc to ve vlákně o 250L nebudu rozvádět, abyste se tu na mě nesesypali Ve prospěch Hondy pak samozřejmě hovoří cena, respektive za stejnou cenu prakticky nová motorka.
Jen doplním, že na své nemám žádné úpravy, rozhodl jsem se je nedělat. Převod mám jen o kousíček do síly, ne ten klasický offroad 13:49.
Pokud by člověk měl prachy a věděl, že ho vlastivěda fakt baví, tak určitě nejlepší volba je EXC500, možná i trochu umravnit převod a ta motorka je dual-sport, to už není úplně ostré enduro.
Naposledy editováno 21.01.2021 08:45:34
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
O to mě víc mrzí, že jsem se měl zaměřit na jiné, pokud je to jak píšes a třeba by to byla motorka pro mě úplně nejlepší. Teď už bych do toho nešel, teď už je to staré min 11let a déle.
Velká škoda..
Potvrdit by to mohl MrkeF , ten měl obě zároveň a zůstala mu asi jen 250L.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Nejradši bych si nechal obě, ale něco muselo z domu. Nakonec šla Yamaha, ale stýská se mi po ní. Nebyla to taky úplně topovka v originálu jak to mám rád. Byl jsem se pak na nějaké podívat, ale jedna byla extra drahá a cenu jsem nestahl a na podzim jsem chtěl Wr250x, kde jsem se s prodejcem dohodl, ale nakonec ji trubka ten den ještě stihl prodat jinému. Tak se přiznejte, kdo mi ji sebral ve Frýdlantu :D.
Co mi trochu vadilo, že je Yamaha dost vysoká. Na mých asi 174 tak tak. Honda je komfortní pro menší postavy.
Teď mám ještě ajp Pr5, ale asi půjde taky z baráku časem. Není čas :).
Hmm, tak to by mi WR vyhovovalo, stejně bych asi udělal lehké úpravy a pak by mohla být úplně super. To že je vyšší je taky pro mě bomba, eLko jsem taky zvedl.
To jak píšeš nejde rychle do otáček to je svatá pravda, bez úprav je L hrozná.
Já při té zkušebce WRka neměl možnost to roztáčet, takže to byl kousek jen do středního rozsahu otáček a nezdál se mi rozdíl oproti L.
Njn to už je X let zpět.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ještě jedna drobná nevýhoda WRR proti CRF byla spotřeba - jezdil jsem skoro za 5l zatímco CRF se sotva dostane na 4l .
CB600 píše: Tak ty to ale nemáš 3 roky podle toho, co si tady psal. Tím prodejcem je myšlen ten, od koho si to koupil, nikoliv dealer Honda.
100 km/h real to nejede, to by se pak auta na asi 6 proude komunikaci pleskali 30 km/h. A to určitě tak není. Jinak ta mašina tam je tříkilo. Na kanálu maji i upravenou 250 s bigbore. Netvrdím, že není upraven převod, ale nic brutálního, že by to při 190 mělo jet 100, to určitě není
Tak určitě to bude nějak zkreslený, navíc tacho na CRF 250L dost kecá i s origo převodem(při 100 na tachu ukazuje GPS 91km/h) a čím jede rychleji, tím tacho kecá ještě víc. Ale i tak, tahle motorka neni dělaná na průlety 190 po rovině, na to si vemu jinou motorku Přednosti lehkýho 250cc endurka jsou uplně někde jinde, univerzálnost, průchodnost, úspornost
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
E: vtipny je, ze kamos koupil pred 4 mesicy jete drz sm za 75 a pred mesicem jej strelil za 100...nechapu...
Naposledy editováno 21.01.2021 19:55:12
https://www.google.c...=chrome&ie=UTF-8
Origo stojí necelou dvojku.
Naposledy editováno 22.01.2021 11:27:03
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |