globalmoto_kveten





Téma: Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
 
16.1.2014 v 10:20
Novy dil teto vtipne anabaze zacina...

Zase zadam o rady/nazory/nechtene komenty lidi, kteri uz jednou ci dvakrat radili...

Situace:
Asi budu (nutne) potrebovat neco na vozeni se do prace rekneme do 10km ve vetsim meste (no... vetsim... jako Brno no... ) ale s dost rozbitejma cestama. Premyslim, ze by se mi na to nejvic libil C650, ale hati to tam ten stav cest...

Takze, ukolem je dokopat me k nejakemu zajimavejsimu stroji kategorie (c)enduro. Pricemz rozhodne na tom nehodlam jezdit zadne dalky, vybava staci ABS a ruce v teple (starter uz beru jako samozrejmost )

Varianty jsou obecne dve... nejakou hujdici kolem pade (XT, DR, TT?) pripadne kolem rekneme kila za treba G650 ( ) a podobne stroje.
Rozhodne ale nechci motorku s intervalem v mth.

Tak se ukazte!


Naposledy editováno 08.07.2018 11:49:23
Anketa: Koupi vubec neco?
jo, verim mu, to da!
24%
5
ani houno, je to starej social!
76%
16

(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.5.2014 v 12:56 | Nahoru | #4021

Stev píše: MedWed> dlužno dodat že to platí pro nb, nc nevím, to bych musel hledat



jak potvrdil i vyse Biker... bude to to stejny...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.5.2014 v 12:57 | Nahoru | #4022

valibuk píše: MedWed> a proto ti nikdo nemůže poradit. každej je jinej. mě je jedno,kolik má auto kvaltů a kabrio s pevnou střechou mi připadá úchylný,například. je to určitě hrozně praktický ale úchylný



tak ja si zase umim predstavit, ze je prijemny "se zavrit" a byt jako v beznym aute... kdyz je to nutny...

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.5.2014 v 12:58 | Nahoru | #4023
MedWed: hele co jsem tak pochytil tak ma biker_xx ve sportovnich autech nacouvano to co mi ve spotrebakach najezdeno dopredu :) rekl bych ze jeho nazor je tu jeden z tech mala co ma vahu. Ja sem s mx nikdy nejel, ale v okruhu znamejch mam dost nadsencu do aut kteri miatu maji/meli a vsichni na mx5 peji ody...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.5.2014 v 13:00 | Nahoru | #4024

MedWed píše: tak ja si zase umim predstavit, ze je prijemny "se zavrit" a byt jako v beznym aute... kdyz je to nutny...

pokud k tomu nemáš normální auto,tak bych to chápal al to není tvůj případ.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.5.2014 v 13:05 | Nahoru | #4025

valibuk píše: pokud k tomu nemáš normální auto,tak bych to chápal al to není tvůj případ.



asi bych se mel v platene miate svezt... jestli je tam nejakej velkej kraval, nebo jestli to jde prervat radiem

2 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.5.2014 v 13:06 | Nahoru | #4026
ono na tu oktávku rs tdi v kombíku nakonec dojde

(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.5.2014 v 13:08 | Nahoru | #4027

MedWed píše: asi bych se mel v platene miate svezt... jestli je tam nejakej velkej kraval, nebo jestli to jde prervat radiem

to bude hodně záležet na tom rádiu já to beru tak,že se pojedeš pro zábavu projet bez střechy a pokud bude nejhůř a trefíš se do nějaké bouřky,tak zatáhneš střechu,než přestane pršet. pokud bude kosa nebo hnusně,tak prostě pojedeš focusem nebo nepojedeš nikam.

(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.5.2014 v 13:08 | Nahoru | #4028

Stev píše: ono na tu oktávku rs tdi v kombíku nakonec dojde



ani ne... neco podobnyho uz doma je

(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.5.2014 v 13:09 | Nahoru | #4029

Stev píše: ono na tu oktávku rs tdi v kombíku nakonec dojde

není rs zbytečný? 77 kw uplně stačí a šestku to má.

(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.5.2014 v 13:44 | Nahoru | #4030

MedWed píše: Mno hele
co je to tu... a za par facek!


To by nemuselo bejt špatný pokud je v dobrým stavu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.5.2014 v 13:47 | Nahoru | #4031
assassin> Zas nepřeháněj.

Ale teda jen pro vysvětlení. Měl jsem možnost se povozit v mnoha sportovních a "sportovních" autech a to kolikrát i celkem dlouho a opakovaně, abych si na ně udělal názor a udělal názor, co je to zábava a co ne. A sám jsem přes 6 let vlastnil Imprezu STI (kupovanou jako novou sériovku), kterou jsem přestavěl na závodní a 5 let v ní závodil. A překvapivě, často radost z jízdy vůbec není přímo úměrná penězům, výkonu a ani nějaký dokonalosti auta. Třeba s Imprezou, kterou jsem si na míru přizpůsoboval pro co největší efektivitu v závodech rally (všechny přestavby stály výrazně víc než nový auto na showroomu), to nakonec bylo tak, že to auto bylo tak strašně rychlý a efektivní, až s tím vlastně žádná zábava nebyla a vzhledem k náročnosti údržby vlastně nakonec ani radost. Aby člověk dostal to auto na limit, byl prakticky celou dobu jednou nohou v hrobě, protože ty limity toho auta byly tak strašně daleko, že jezdit ve smyku lesní cesty ve 150 km/h už zavánělo fakt průserem. Vlastně jsem dosáh nějaký dokonalosti auta, opravdu asi s máločím by se dalo na reálnejch silnicích jet rychlejc (bylo tam cca 420k a 580Nm). Když honíš vteřiny a porovnáváš se s ostatníma, má to smysl. Jenže každodenní radost z řízení pramení z úplně jinejch věcí. A to je pocit z řízení a ovládání auta, zpětná vazba a odezva řízení a plynu, přičemž skoro vůbec nezáleží na výkonu ani rychlosti. A toho lze docílit jen s určitejma předpokladama a koncepcí. Nízká hmotnost, vyvážení hmoty na obě nápravy, citlivý řízení, dobře zkonstruovanej a odladěnej podvozek, přesný rychlý řazení, zadní náhon. A když k tomu přidáš kabrio, který tě vtáhne mnohem víc do děje, není co řešit. Z toho nakonec vypadla Mazda prakticky jako jediná volba. A ujišťuju, že to není o výkonu, rychlosti ani o co největším gripu. Podvozek má na sériovku opravdu skvělej. Aby Impreza fungovala na volantu tak, jako Mazda, stálo to 100 táců (pružiny, tlumiče, stabilizátory, rozpěry). Jasně, proti Impreze Mazda "nejde", ale je to úplně jedno. Naopak. Limit a zábavu si užiješ v mnohem nižších rychlostech. Na limitu je excelentně vyvážená, předvídatelná a ovladatelná, nevyděsí tě a odpustí chyby. A má skvělou druhou stranu mince (jako asi každý kabrio). Když je hezky a máš střechu dole, můžeš se třeba jen ploužit krajinou nebo stát i v koloně ve městě a stejně si to užíváš a přijdeš domů s hubou od ucha k uchu. Než jsem Mazdu koupil, měl jsem v plánu, co všechno na ní vylepším. A víš co? Nechal jsem jí tak, jak je, vůbec nic není potřeba. Tohle všechno dohromady, o čem píšu, žádný jiný auto z tvýho seznamu nenabídne. A vlastně vůbec nebude moc aut, který to nabídnou, zvlášť ve spojení s nízkou pořizovací cenou a snadnou a levnou údržbou.

Sorry za dlouhej příspěvek, ale pokud tu otázku bereš seriozně, nejde to všechno popsat jen ve dvou větách.

A hlavní věc mezi NB a NC, když pominu design a materiály je pružnej trvanlivej motor a hlavně větší pevnost šasí, což je právě základ k tý ovladatelnosti a zpětný vazbě. v NB jsem jel jen krátce, ale přišla mi proti mý NC odost gumovější a rozbředlejší. Když ale nebudeš mít srovnání, nebudeš to řešit...

(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.5.2014 v 13:51 | Nahoru | #4032
Biker_xx> rozhodne se neni za co omlouvat (v delce prispevku)

dekuju!

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.5.2014 v 14:02 | Nahoru | #4033
biker_xx: no a prave si to potvrdil.. ze tvoje zkusenosti nejsou z jedne projizky kamosovo autem... ale dlouhodoba zkusenost a nadhled.

mel jsem podobny pocity s kamosovou novu 911... krasny auto, ale na limit jsem ji nedostal ani omylem, jel sem na svuj vkus uz strasne rychle a auto stale ani naznak zavahani... pro me zabavnejsi moje stara gumova e36 ktera ztraci grip v polovicni rychlosti ale jde pritom hezky ridit... navic ja kdy s ni vymetu pangejt tak za 50 koupim dalsi... omotat o strom 911

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.5.2014 v 14:16 | Nahoru | #4034
assassin> I tohle je přístup. Mám dva kamarády z rally, jeden už s tím taky švihnul, druhej dost úspěšně pokračuje. Oba si koupili za tašku hrušek starý E30 318si. Dokoupili do toho špéru a vytahujou to v zásadě jen když jsou na silnici sračky, mokro nebo sníh a prasej s tim nehorázně. Když hoděj někde škarpu nebo boudu, daj to za pár drobnejch dokupy a jezděj dál, žádnej stres... A nemám z nich pocit, že by byli míň vysmátý, než když jsme společně honili já svou Imprezu a oni svý Mitsu EVO. Spíš naopak. A to je to, co říkám. Radost z řízení je dostupná. Druhá věc je, že všichni chceme káru aspoň trochu i jako svoje osobní image nebo masírku. Někdo víc, někdo míň (paradox je ten, že nejvíc na to serou ti, kdo už všechno měli). I mně na tom ještě záleží, i když už jen málo. A mně osobně i v tomhle ohledu Mazda vyhovuje. Pozornost upoutá, ale na druhou stranu nepopudí.

(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.5.2014 v 14:28 | Nahoru | #4035
Biker_xx> ... a prodat ji nechces? :D :D

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.5.2014 v 15:07 | Nahoru | #4036
Hele nechci, protože si jí užívám fakt moc. Navíc jak říkám, mám jí 3 měsíce, tak asi ani cena by nebyla moc příznivá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.5.2014 v 15:16 | Nahoru | #4037

MedWed píše: ja zatim u Z1C nemam co bych vytknul...



no jen tam chybí vyladěné prostředí a vychytávky samsungu

ale plus je to, že je to menší než klasická Z1 co jsem měl a přitom stejný parametry. Navíc se mi líbí voděodolnost

(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.5.2014 v 15:25 | Nahoru | #4038

Biker_xx píše: Hele nechci, protože si jí užívám fakt moc. Navíc jak říkám, mám jí 3 měsíce, tak asi ani cena by nebyla moc příznivá.



mno skoda... zeptat jsem se musel

(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.5.2014 v 15:32 | Nahoru | #4039

Kubajzz píše: no jen tam chybí vyladěné prostředí a vychytávky samsungu

ale plus je to, že je to menší než klasická Z1 co jsem měl a přitom stejný parametry. Navíc se mi líbí voděodolnost



myslim dokonce vodotesnost ne?

(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.5.2014 v 19:45 | Nahoru | #4040

PETARDAK píše: Tak "akce" proběhla (pro bídnou předpověď, nedělního počasí) už v sobotu










Překvapení a nadšení bylo fakt veliké "chudák" tatínek, opravdu nic ani netušil



Jen přihodím obrázek, jak si tatínek Z3, "vyštafíroval" v "retro look"









(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.5.2014 v 21:16 | Nahoru | #4041

SVSkritek píše: Můžete mi někdo prosím objasnit, proč se ty Genesis copupečka všechny prodávaj s 25 000km za pulku ceny ? To je na tom neco tak spatne?



Spatne je na tom hned nekolik veci (synchrony, interier, absence prestize i kultivovanosti...), ale hlavne to nejezdi za sest nafty coz je ultimatni podminka dobreho auta v CR

Naposledy editováno 22.05.2014 21:17:37

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.5.2014 v 22:32 | Nahoru | #4042
Čéče neváhej, za kilo sedumde slušný předface kupéčko v třílitru, za tři pětky špéru a zábava bude až na strop Já to báwo miluju Akorát ta špéra mi chybí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

23.5.2014 v 07:05 | Nahoru | #4043

FiZzeR píše: Čéče neváhej, za kilo sedumde slušný předface kupéčko v třílitru, za tři pětky špéru a zábava bude až na strop Já to báwo miluju Akorát ta špéra mi chybí



to je na me??
a pripadnej konkretni izerat mas? :D :D
nebo jen strilis slepy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

23.5.2014 v 08:55 | Nahoru | #4044
MedWed> jsem zase docetl posledni stranky a zacinam mit pocit ze az koupis mx5a trochu si ji uzijes tak zalozis vlakno: Moto pro zabavu (a.k.a. Nerozhodny MedWed)
Tam ale budu viset jako prvni sledujici protoze s moji fluktuaci motorek budu mit asponnejaky dalsi tipy co koupit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

23.5.2014 v 08:58 | Nahoru | #4045

Daart píše: MedWed> jsem zase docetl posledni stranky a zacinam mit pocit ze az koupis mx5a trochu si ji uzijes tak zalozis vlakno: Moto pro zabavu (a.k.a. Nerozhodny MedWed)
Tam ale budu viset jako prvni sledujici protoze s moji fluktuaci motorek budu mit asponnejaky dalsi tipy co koupit



hehe, mas pravdu tak napul... Bawo uz mam tretim rokem... najel jsem na nem asi 4000km a tak je cas poslat ho dal :D :D
takze misto motorky bude cabrio/coupe :D :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

23.5.2014 v 09:04 | Nahoru | #4046

MedWed píše: hehe, mas pravdu tak napul... Bawo uz mam tretim rokem... najel jsem na nem asi 4000km a tak je cas poslat ho dal :D :D
takze misto motorky bude cabrio/coupe :D :D

no tK uvidime za rok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

23.5.2014 v 09:06 | Nahoru | #4047

Daart píše: no tK uvidime za rok



obvyklej interval jsou 3 roky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

23.5.2014 v 09:17 | Nahoru | #4048

MedWed píše: obvyklej interval jsou 3 roky

tak daleko jsem se jeste nedostal

3 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

23.5.2014 v 09:17 | Nahoru | #4049
Petardak: ty jo je to na tech dratech minimalne "nevsedni" to sem netusil ze takovy kola na bawo existujou...

(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

23.5.2014 v 09:19 | Nahoru | #4050
assassin> koukám na to a nevím,jestli se mi to líbí. asi jo,je to jiný
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist