Téma: Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
 
16.1.2014 v 10:20
Novy dil teto vtipne anabaze zacina...

Zase zadam o rady/nazory/nechtene komenty lidi, kteri uz jednou ci dvakrat radili...

Situace:
Asi budu (nutne) potrebovat neco na vozeni se do prace rekneme do 10km ve vetsim meste (no... vetsim... jako Brno no... ) ale s dost rozbitejma cestama. Premyslim, ze by se mi na to nejvic libil C650, ale hati to tam ten stav cest...

Takze, ukolem je dokopat me k nejakemu zajimavejsimu stroji kategorie (c)enduro. Pricemz rozhodne na tom nehodlam jezdit zadne dalky, vybava staci ABS a ruce v teple (starter uz beru jako samozrejmost )

Varianty jsou obecne dve... nejakou hujdici kolem pade (XT, DR, TT?) pripadne kolem rekneme kila za treba G650 ( ) a podobne stroje.
Rozhodne ale nechci motorku s intervalem v mth.

Tak se ukazte!

Naposledy editováno 08.07.2018 11:49:23
Anketa: Koupi vubec neco?
jo, verim mu, to da!
24%
5
ani houno, je to starej social!
76%
16

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.5.2014 v 14:02 | Nahoru | #1
biker_xx: no a prave si to potvrdil.. ze tvoje zkusenosti nejsou z jedne projizky kamosovo autem... ale dlouhodoba zkusenost a nadhled.

mel jsem podobny pocity s kamosovou novu 911... krasny auto, ale na limit jsem ji nedostal ani omylem, jel sem na svuj vkus uz strasne rychle a auto stale ani naznak zavahani... pro me zabavnejsi moje stara gumova e36 ktera ztraci grip v polovicni rychlosti ale jde pritom hezky ridit... navic ja kdy s ni vymetu pangejt tak za 50 koupim dalsi... omotat o strom 911

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.5.2014 v 14:16 | Nahoru | #2
assassin> I tohle je přístup. Mám dva kamarády z rally, jeden už s tím taky švihnul, druhej dost úspěšně pokračuje. Oba si koupili za tašku hrušek starý E30 318si. Dokoupili do toho špéru a vytahujou to v zásadě jen když jsou na silnici sračky, mokro nebo sníh a prasej s tim nehorázně. Když hoděj někde škarpu nebo boudu, daj to za pár drobnejch dokupy a jezděj dál, žádnej stres... A nemám z nich pocit, že by byli míň vysmátý, než když jsme společně honili já svou Imprezu a oni svý Mitsu EVO. Spíš naopak. A to je to, co říkám. Radost z řízení je dostupná. Druhá věc je, že všichni chceme káru aspoň trochu i jako svoje osobní image nebo masírku. Někdo víc, někdo míň (paradox je ten, že nejvíc na to serou ti, kdo už všechno měli). I mně na tom ještě záleží, i když už jen málo. A mně osobně i v tomhle ohledu Mazda vyhovuje. Pozornost upoutá, ale na druhou stranu nepopudí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist