globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 08:57 | Nahoru | #38131
Tifone> Ono to neni o jezdeni od tisice otacek, ale hlavne to pasmo 3000 - 4000, ktery uz bohuzel obcas vyuzit musis treba kdyz se tahnes v kolone a neni kde predjet. To ze treba Monster 1200 v 3500 vynechava jeste zkousnu. Tak holt podradim a nejak se s tim poperu. Ale opravdu u cestovni Multistrady se to tolerovat neda, protoze proste na delsim presunu chci v tomhle pasmu jet. A bohuzel to dela i na Touring mode. Navic je to hrozne ucukane pri zmene otevreni/zavreni plynu.

Na cestovani mam Hondu, kde ten spodek je vyladenej

edit: mam na mysli MTS 1260. Na starsi jsem nejel.

Naposledy editováno 02.08.2018 09:02:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 08:59 | Nahoru | #38132
VikousS4> od 20°C do 25°C . pod dvacet je zima a nad dvacet už horko
Tak už chápu ty kilometry

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 09:29 | Nahoru | #38133
_Hans_> u moji MTS je pásmo3-4tis. otáček naprosto vpoho.A mnou nejvíc používané při jízdě s moji manželkou.
jen tak mimochodem :

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 09:33 | Nahoru | #38134
Tifone> Jo, ta spotreba je jasna. To jen dokazuje, ze tohle pasmo je hodne optimalizovane z hlediska emisi. Nevim kdo mi to rikal, ale slysel jsem, ze nova 1260 je spis krok zpet. Ze starsi 1200 nebyla tak ucukana

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 09:38 | Nahoru | #38135
_Hans_> neumím posoudit neboť jsem na ní nejel. Ale toto jsem taky slyšel a je to smutný

E: jen tak mimochodel proč tu Hondu prodáváš když je tak ..cestovní?

Naposledy editováno 02.08.2018 09:40:46

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 09:41 | Nahoru | #38136
_Hans_> stejně zkušenosti jako já s MTS 1260

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 09:42 | Nahoru | #38137
Honzatuu> ale ne, jel jsem třeba včera 120km na Sportce, gró odpol, takže jezdím v každym počasí, psal jsem preferuju, jinak od 10 do 25st. za mě v poho, pak už je buď zima na ruce nebo jsem spařenej, a to nevyhledávám.... jinak letos na obou (třech) máme lehce přes 7tkm
Svýho času jsem trochu cestoval (FJ 1200, CBR 900) Francie, Španělsko, Chorvatsko a vždy to bylo v létě a krom Andorry i u moře. A vzpomínám jak jsem měl černý ruce od rukavic a i porce přes 100km jsem jel v trenkách a tričku, jinak to na jihu fakt nešlo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 09:43 | Nahoru | #38138
Tifone> možná by to chtělo i zkusit něco jiného.

Třeba zrovna ta KTM to umí a za hlavně o dost lepší peníze ve stejné konfigurici a s jednodušším motorem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 09:48 | Nahoru | #38139
dakarista> a proč to píšeš mě? já tady nefňukám já jsem naprosto spokojený UŽIVATEL MTS1200
a neboj než jsem si byl schopen(finančně) koupit Ducati taky jsem jezdil na Japoncích ,ale to je už dávno,hrozně dávno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 09:49 | Nahoru | #38140

Tifone píše: _Hans_> neumím posoudit neboť jsem na ní nejel. Ale toto jsem taky slyšel a je to smutný

E: jen tak mimochodel proč tu Hondu prodáváš když je tak ..cestovní?



Protoze uz jsem asi rok nebyl dal nez na nemecky strane Sumavy a na tohle jezdeni kolem komina je to zbytecne tezky Nechci mit 3 motorky, tak zatim zkousim prodat Hondu, ale kdyz to nikdo nebude chtit (je to automat), tak asi budu muset dat do inzerce jednu Ducati

edit: porovnavam s Multistradou jen z hlediska cestovani, jinak je to jina kategorie motorky Pro Ducati hraje vaha - na to, ze je Multistrada stavbou cestovni enduro, tak se ovlada strasne lehce, protoze vaha je nizka. Tohle Italove umeji. A velky plus pro cestovani je tempomat, ktery nevim proc Japoncici na VFR nedali. Jinak proti te Honde nemuzu rict kriveho slova.

Naposledy editováno 02.08.2018 09:57:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 09:59 | Nahoru | #38141

Tifone píše: dakarista> a proč to píšeš mě? já tady nefňukám já jsem naprosto spokojený UŽIVATEL MTS1200
a neboj než jsem si byl schopen(finančně) koupit Ducati taky jsem jezdil na Japoncích ,ale to je už dávno,hrozně dávno



No myšleno i jiné velké dvouvalce a možná by jsi se divil, jak to nefunguje.

Na litrových dvouválcích jsem najel přes 50 000km, takže vím co od toho čekat, ale tady mi to přišlo. Ze je to jen zlaté pozlátko u Ducati

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 10:02 | Nahoru | #38142
dakarista> Já jel ještě na poslední 1200 a fakt mi to přišlo v pohodě.Neřikám,že jim nemohla ta odladěním trochu 1260 utýct.Každopádně si stejně tušim porovnával bez úprav MTS a KTM s koncovkou a pravděpodobně i s mapou ne? Proč si do ní vlastně nakonec nešel?
Já jen,že mi trošku ty požadavky přišly jakože chceš stejně nový FJR a jenom se o tom potřebuješ utvrdit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 10:16 | Nahoru | #38143

Attim píše: To jsem asi jezdil na jiným Monsteru. Tenhle rozhodne kolem 3tis nefungoval, skubal, protestoval.
K tomu elektro a benzin vs nafta, to je uplne jina debata o emisich a narizeni, ktere vyrobci musi plnit. Z toho to všechno plyne, proste neni a do budoucna nebude mozny honit vykon otackama, protože to znamená vic paliva a vic emisi. Takze se bude vic preplnovat, ochuzovat smes a vic chladit.



Asi je to i o zvyku,nebo stylu jízdy.Fakt nevim.Mě se M1200 moc líbil,ale přímý srovnání s SD nemam.Já když měl ještě S2R,tak neprotestoval až tak od 4000.Pak sem tam dal jen přímej svod a nejvíc ten spodek změknul až s jinou spojkou,co mi tam nacpali z 848,což nevim jakto,ale bylo mi to fuk,když to fungovalo a to už někde od 2500 s lehkou rukou a od 3000 naplno...

To elektro sem napsal kuli tomu jak tu hodně lidí chce k dispozici max krouťák už odspodu a vyhlazenej průběh.To je prostě nejblíž...
U aut ještě nenastupovali eurokrati a lidi řešili že benzin 8V jede jen dole a 16V se zas musí točit.Že TD jen nakopne a pak nejede atd.. Ve finále sem přesed z 2.0JTS do 1.4 T benzínu,kterej jel líp a už v nižších otáčkách a teď do 2.0Tdi,který na rozdíl od toho předchozího benzinu při malý rychlosti a požadavku rozjezdu třeba na trojku chcípne...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 10:16 | Nahoru | #38144

dakarista píše: No myšleno i jiné velké dvouvalce a možná by jsi se divil, jak to nefunguje.

Na litrových dvouválcích jsem najel přes 50 000km, takže vím co od toho čekat, ale tady mi to přišlo. Ze je to jen zlaté pozlátko u Ducati



A jako myslíš že jsem nejel na ničem jiném dvouválcovém než na Ducati? možná by jsi se divil kolik jsem toho měl půjčeného.
Každá motorka má svoje.
Osobně mám ještě jeden problém - musí se mě líbit

E: pro rýpáky: ano i BMW1200GS Adveture

Naposledy editováno 02.08.2018 10:20:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 10:32 | Nahoru | #38145

zmulin píše: Asi je to i o zvyku,nebo stylu jízdy.Fakt nevim.Mě se M1200 moc líbil,ale přímý srovnání s SD nemam.Já když měl ještě S2R,tak neprotestoval až tak od 4000.Pak sem tam dal jen přímej svod a nejvíc ten spodek změknul až s jinou spojkou,co mi tam nacpali z 848,což nevim jakto,ale bylo mi to fuk,když to fungovalo a to už někde od 2500 s lehkou rukou a od 3000 naplno...

To elektro sem napsal kuli tomu jak tu hodně lidí chce k dispozici max krouťák už odspodu a vyhlazenej průběh.To je prostě nejblíž...
U aut ještě nenastupovali eurokrati a lidi řešili že benzin 8V jede jen dole a 16V se zas musí točit.Že TD jen nakopne a pak nejede atd.. Ve finále sem přesed z 2.0JTS do 1.4 T benzínu,kterej jel líp a už v nižších otáčkách a teď do 2.0Tdi,který na rozdíl od toho předchozího benzinu při malý rychlosti a požadavku rozjezdu třeba na trojku chcípne...



Mě se taky M1200S líbil. Dokud jsem vzápětí nesedl na SD. Ten rozdíl je prostě výrazně znát a takhle bezprostředně po sobě ještě o to víc.
Jezdím taky s 2.0TDI a na trojku se teda většinou nerozjíždím Nicméně přisuzoval bych to mapování, prostě to tam nelejou po kýblech, protože bys mohl měnit DPF každej tejden. A zase jsme u toho emisniho nesmyslu. Počkejte na motorky s Euro5, to budou bandasky!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 11:03 | Nahoru | #38146
zmulin> no já šel do Ducati, že si ji hned objednám, peníze jsem na ni měl. Diky za to, že jsem počkal na předváděcí, zkusil ji a po čtyřech hodinách vrátil, že to nechci. Jinak bych přišel i o poslední vlasy. Dost mě to štvalo, byl jsem rozhodlý, že to bude univerzál. Podvozek, brzdy, elektronika super, jen ten motor mi to zkazil.

KTM GT

To se mi moc líbilo, jen problém zadní stupačky. Nevešli jsme se tam ve dvou. Jsou skoro v jedné rovině. Když dám nohu na špičku, tak jsem měl za pátou hned stupačku. Spolujezdec by ji tam už nedal.

Motorově o dost lepší jak KTM, funguje to jak moderní dvouválec, hezky od spoda. Brzdy a semi podvozek super.

KTM SAS

Tu jsem bral jako alternativu GT, ale je už to víc enduro na podvozku. Byl jsem si na tom nejistý při rychlejší jízdě. Ve dvou to bylo ok, ale sám to bylo takové rozvrkané. Ta elektronika se mi na tom moc líbila, včetně té GPS v přístrojovce.

Kombinace podvozku MTS a motoru od KTM by byl úplný ideál a pecka

Jezdím hlavně ve dvou, tak hledám něco pro dva

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 11:50 | Nahoru | #38147

Attim píše: Mě se taky M1200S líbil. Dokud jsem vzápětí nesedl na SD. Ten rozdíl je prostě výrazně znát a takhle bezprostředně po sobě ještě o to víc.
Jezdím taky s 2.0TDI a na trojku se teda většinou nerozjíždím Nicméně přisuzoval bych to mapování, prostě to tam nelejou po kýblech, protože bys mohl měnit DPF každej tejden. A zase jsme u toho emisniho nesmyslu. Počkejte na motorky s Euro5, to budou bandasky!



Jj,dyk jo.Já bych to tý Ducati asi ale stejně odpustil což je ale jedno,páč až dostavim,tak to bude vypadat spíš tak na Tuono V2 a budu tvrdit,jak nic víc nepotřebuju a že to je to nejvíc

Na trojku myslim jakože dojedeš ke křižovatce,zjistíš,že můžeš,tak nezastavíš a necháš to v klidu rozjet zase.Né z nuly woe.Prostě taková ta šouračka městská.To zvládal ten Multiair o kus líp..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 11:53 | Nahoru | #38148
dakarista> Jo dyk jo.Vono to FJR je na silniční cestování ve dvou fakt super motorka.Jenom je to holt větší autobus.Asi to chtělo zkusit ještě MTS 1200 s koncovkou a mapou,ale to už je stejně fuk..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 13:10 | Nahoru | #38149
zmulin> je to spíš účelový stroj, ale těší mě, že je zatím jediná v CZ v téhle barvě

Já právě koukal i po té předchozí MTS 1200 DVT, ale odradila mě ta spotřeba oleje a náš servis

Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 13:39 | Nahoru | #38150
Ještě k tomu Diavelu a chlazení.

Dal jsem si tu práci a dohledal v Motocyklu 07/2016 je Diavel jako ojetina. Doslova tam psali: "Diavelu se za pět let výroby dotklo hned devět svolávacích akcí. Jako choulostivý se ukázal třeba bezklíčkový systém zapalování nebo boční stojan, který musel být u modelů 2011 až 2013 vyměněn. Občas se také mohl zavzdušnit chladící systém (indikuje to příliš vysoká teplota chladící kapaliny i během krátké projížďky), což spolehlivě odstranilo znovunaplnění za použití podtlaku.Co naopak příliš řešit nelze, je řetěz mlátící o ochranný kryt kyvné vidlice při přeřazování (i při korektním průvěsu)."¨

Můžu potvrdit, Dušanův (z Trojkámenu) Diavel měl problémy z tím bezklíčkovým startováním a také měl problémy s tím zavzdušňováním.

Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 14:03 | Nahoru | #38151
Ještě k té cukatůře u Ducati motorů.

Krásným příkladem, že i ty ingoty od Ducati jdou krásně vyladit je právě Bimota. Když jsem si před časem pořídil Delirio a jel na ní domů, nechtělo se mi věřit, že jedu na tom starém známém 1000DS resp. 1100DS. Má to celé jádro mechanicky stejné s Multistradou 1100, ale je to projevem úplně jiná motorka. Nevím jak to popsat, ale klidně bych si jej dovolil doporučit i pro začátečníka, nebo holky.
Prostě vzali železo od Ducati, udělali si svůj airbox, výfukový systém, a ECU dodalo VALBRO místo Magneti Mareli. A jde to. Je to naprostá pecka. (Abych nekecal, nejsem si stoprocentně jistý, zda-li Bimota nemontuje do motorů své vačky.....)

To mě nedávno přivedlo k tomu, dohladit průběh i u GT. Dnes mám v origo jednotce nahranou mapu od Rexxeru a celkově na ni celou motorku seřízenou a pocit při odjezdu byl prostě šokující.....Jde to, ale ne čistě z výroby.......tam je to celé chudé, ukuckané.......

Samozřejmě jemný čtyřválec z toho nikdy člověk neudělá a já bych to ani nechtěl, ale rozdíl to je sakramentský a hlavně uživatelsky příjemnější. A myslím, že i pro ojniční pouzdra.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 23:01 | Nahoru | #38152

FiZzeR píše: Chčije to z ohromný koule tekutýho kovu. Co je pod ní nevím, chtěl jsem se nejdřív poradit s odborníkem než na to vezmu dremel.
Vidět to asi bude, nemám s tím problém.



mě tekla vrchní lamela - borec říkal jediný spolehlivý je přerušit celou lamelu na bocích chladiče......
takže vem dremel a na koncích chladiče odřež žebrování u té špatné lamely a zavař to TIGEM... udělá ti to každej kdo vaří autochladiče a klimatizace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.8.2018 v 06:44 | Nahoru | #38153
dakarista> Třeba bys měl štěstí a tvoje by olej nežrala.Stejne je zvláštní,ze BMW boxery žraly olej,KTM LC8 žraly olej a sou to takový cestovatelský legendy.Asi i kuli tomu sou k tomu tak velký kufry ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.8.2018 v 07:55 | Nahoru | #38154

zmulin píše: dakarista> Třeba bys měl štěstí a tvoje by olej nežrala.Stejne je zvláštní,ze BMW boxery žraly olej,KTM LC8 žraly olej a sou to takový cestovatelský legendy.Asi i kuli tomu sou k tomu tak velký kufry ...



Ono je žrát a žrát ... jako 0,7-1l na 1000km je fakt hodně přes čáru. To nemůžeš říct, že je to normální

Při téhle spotřebě oleje už není potřeba olej měnit, protože bude furt nový, stačí vyměnit jen oil filtr

(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.8.2018 v 08:30 | Nahoru | #38155
dakarista> spotřeba oleje na MTS 1200 DVT ,byl hlavní a vlastně jedinej důvod, proč jsem si nechal stávající model. Od výměny k výměně spotřeba 0, nebo tak neznatelná že ji není potřeba řešit

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.8.2018 v 08:55 | Nahoru | #38156
Dnes ráno jsem se vzbudil o půl páté a už jsem v tom vyhřátém bytě nezabral. Tak jsem to byl projet. Bylo to super, 20 stupňů na teploměru, na Potštátě nový asfalt, nikde nikdo...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.8.2018 v 09:11 | Nahoru | #38157
Šuty> Přesně. Tyhle ranní jízdy (ale bohužel do práce) jsou to nejlepší z celého dne .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.8.2018 v 10:38 | Nahoru | #38158
Šuty> copak to máš za stroj?

Milovníci Italských krásek

3.8.2018 v 10:47 | Nahoru | #38159
Tak trochu blbý dotaz na tomto vlákně.....Db6

(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.8.2018 v 11:37 | Nahoru | #38160
Šuty> Tak Super . Stejně ta Db6 je krásná
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist