paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 10:32 | Nahoru | #1

zmulin píše: Asi je to i o zvyku,nebo stylu jízdy.Fakt nevim.Mě se M1200 moc líbil,ale přímý srovnání s SD nemam.Já když měl ještě S2R,tak neprotestoval až tak od 4000.Pak sem tam dal jen přímej svod a nejvíc ten spodek změknul až s jinou spojkou,co mi tam nacpali z 848,což nevim jakto,ale bylo mi to fuk,když to fungovalo a to už někde od 2500 s lehkou rukou a od 3000 naplno...

To elektro sem napsal kuli tomu jak tu hodně lidí chce k dispozici max krouťák už odspodu a vyhlazenej průběh.To je prostě nejblíž...
U aut ještě nenastupovali eurokrati a lidi řešili že benzin 8V jede jen dole a 16V se zas musí točit.Že TD jen nakopne a pak nejede atd.. Ve finále sem přesed z 2.0JTS do 1.4 T benzínu,kterej jel líp a už v nižších otáčkách a teď do 2.0Tdi,který na rozdíl od toho předchozího benzinu při malý rychlosti a požadavku rozjezdu třeba na trojku chcípne...



Mě se taky M1200S líbil. Dokud jsem vzápětí nesedl na SD. Ten rozdíl je prostě výrazně znát a takhle bezprostředně po sobě ještě o to víc.
Jezdím taky s 2.0TDI a na trojku se teda většinou nerozjíždím Nicméně přisuzoval bych to mapování, prostě to tam nelejou po kýblech, protože bys mohl měnit DPF každej tejden. A zase jsme u toho emisniho nesmyslu. Počkejte na motorky s Euro5, to budou bandasky!

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 11:50 | Nahoru | #2

Attim píše: Mě se taky M1200S líbil. Dokud jsem vzápětí nesedl na SD. Ten rozdíl je prostě výrazně znát a takhle bezprostředně po sobě ještě o to víc.
Jezdím taky s 2.0TDI a na trojku se teda většinou nerozjíždím Nicméně přisuzoval bych to mapování, prostě to tam nelejou po kýblech, protože bys mohl měnit DPF každej tejden. A zase jsme u toho emisniho nesmyslu. Počkejte na motorky s Euro5, to budou bandasky!



Jj,dyk jo.Já bych to tý Ducati asi ale stejně odpustil což je ale jedno,páč až dostavim,tak to bude vypadat spíš tak na Tuono V2 a budu tvrdit,jak nic víc nepotřebuju a že to je to nejvíc

Na trojku myslim jakože dojedeš ke křižovatce,zjistíš,že můžeš,tak nezastavíš a necháš to v klidu rozjet zase.Né z nuly woe.Prostě taková ta šouračka městská.To zvládal ten Multiair o kus líp..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist