kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: dakarista> Třeba bys měl štěstí a tvoje by olej nežrala.Stejne je zvláštní,ze BMW boxery žraly olej,KTM LC8 žraly olej a sou to takový cestovatelský legendy.Asi i kuli tomu sou k tomu tak velký kufry ...
Ono je žrát a žrát ... jako 0,7-1l na 1000km je fakt hodně přes čáru. To nemůžeš říct, že je to normální
Při téhle spotřebě oleje už není potřeba olej měnit, protože bude furt nový, stačí vyměnit jen oil filtr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: Ono je žrát a žrát ... jako 0,7-1l na 1000km je fakt hodně přes čáru. To nemůžeš říct, že je to normální
Při téhle spotřebě oleje už není potřeba olej měnit, protože bude furt nový, stačí vyměnit jen oil filtr
No jak sem psal.V mym okolí boxery 1100 ve sportce a 1200 v cestovním RT žraly oba.3x KTM 990 žraly všechny + 1x 950ka a sou to motory věkově průřezem,takže ne jakože jedna serie.U těch BMW to časem ustává.Jakože řikaj,že kolem 50ti kkm si to sedne.Asi už to je pak správně zakarbonovaný.Nevim...
U 1260 bych ještě se soudama počkal.Je to přecijen nový a mohla bejt napiču třeba jen nějaká první serie.Ono díky internetu se hned všechno taky nafoukne...