paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 09:49 | Nahoru | #1

Tifone píše: _Hans_> neumím posoudit neboť jsem na ní nejel. Ale toto jsem taky slyšel a je to smutný

E: jen tak mimochodel proč tu Hondu prodáváš když je tak ..cestovní?



Protoze uz jsem asi rok nebyl dal nez na nemecky strane Sumavy a na tohle jezdeni kolem komina je to zbytecne tezky Nechci mit 3 motorky, tak zatim zkousim prodat Hondu, ale kdyz to nikdo nebude chtit (je to automat), tak asi budu muset dat do inzerce jednu Ducati

edit: porovnavam s Multistradou jen z hlediska cestovani, jinak je to jina kategorie motorky Pro Ducati hraje vaha - na to, ze je Multistrada stavbou cestovni enduro, tak se ovlada strasne lehce, protoze vaha je nizka. Tohle Italove umeji. A velky plus pro cestovani je tempomat, ktery nevim proc Japoncici na VFR nedali. Jinak proti te Honde nemuzu rict kriveho slova.

Naposledy editováno 02.08.2018 09:57:41

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.8.2018 v 15:28 | Nahoru | #2
_Hans_> Ahoj kluci, omlouvám se předem za tento text, nejsem pravidelným přispěvatelem, jen sem občas mrknu a nechci Vám to tady "zasírat" nějakými kecy. Trochu bych ale chtěl přispět na stranu italských motorek, konkrétně DUCATI, které nyní sedlám. Nejsem už právě nejmladší, bude mi 50, k DUCATI jsem se dostal a dospěl k nim po různých jiných značkách, které jsem měl, jezdím od 15-ti let (i když s malou přestávkou, když přišli děti ).
V roce 2011 jsem si pořídil první DUCATI - Diavela, v roce 2015 pak přikoupil MTS 1200 a té bych se rád trochu zastal. V několika příspěvcích v posledních dnech se tady na ni snesla vlna kritiky ohledně různých věcí, hlavně teda kvůli spotřebě oleje a ucukanosti kolem 3 - 4 000 ot/min. Já mám tedy model DVT, mám zkušenost i s předchozím modelem MTS 2010-2014, tedy s tou, co má například zde přispívající Tifone. Nechci tady hájit ani celou značku DUCATI ani MTS do roztrhání těla, každý má jiné preference, někomu se líbí 2-vály, někomu 3-vály, někomu 4-vály. To je nakonec dobře, bylo by blbý, kdybysme jezdili všichni na jednom modelu, takže názory tohoto typu respektuji a rozumím jim, sám jsem prošel několika značkami a vždy při koupi jsem o nich tvrdil, že se mi líbí a vyhovují mi a opravdu to tak bylo, v podstatě něco podobnýho, jak to razí třeba Frenky. U DUCATI jsem se v poslední době zasekl (i když mám garáži i jedno HD - já vím, sorry vím že je to hrůza tahle kombinace ), nějak mi prostě vyhovují a hlavně se mi líbí.
K těm dotazům - nechci se s nikým dohadovat nebo přít, berte to jen jako příspěvek/zkušenost, ale žádné cukání v tom zmiňovaném otáčkovém spektru u MTS tedy nepociťuji, pokud tedy dvouválcové vibrace při přidání plynu nenazývám cukáním (naopak se mi to líbí a lidi, kterým to vadí, ti by si měli koupit 4-vály s hladkým chodem - to nemyslím jako urážku ale dobře míněnou radu), dokonce se nebojím napsat, že pokud nepotřebuju zrovna větší zrychlení třeba pro předjíždění a s plynem zacházím jen zlehka, sbírá se to od 2000 - 2500 ot. Myslím v běžném provozu při cestování, třeba i ve dvou. Na okruhu nevím, nejezdím tam, jsem založením požitkář a cestovatel . Minulý model byl pokud si pamatuju dost podobný, i když motor v porovnání s DVT působil trochu víc rošťácky, malinko divočeji (stejně jako to mám doma v porovnání s Diavelem, kde je naladěn trochu jinak než v MTS).
Ohledně spotřeby oleje - zde mi přijde, že síla internetu pracuje naplno. Nebo mám jen špatné informace od ostatních provozovatelů MTS DVT, nevím. Dělá se z toho větší problém, než to je, zdá se mi. A pokud toto někdo uvede jako důvod, proč si MTS nekoupí a jde radši do něčeho jiného a přitom se mu MTS líbí, tak to mi přijde trochu úsměvný.
Mě osobně to olej papalo malinko více, když to bylo nový (ale i tak do 0,3-0,4ltr na 1000km), jak přibývají kilometry, postupně to šlo dolů. Nyní mám asi 23000km a už nějaký čas se tomu nevěnuji, protože spotřeba oleje je v rozmezí 0,1-0,2ltr/1000km. Já vím, jsem klidnější a starší jezdec, ale zase bych se necharakterizoval, že jezdím páprdovsky, tak minimálně třetinu km myslím jezdím svižněji. Nenazval bych to pilou nebo sportovní jízdou, ale otáčky využívám až k červeným. Prostě to beru jako vlastnost a nijak to neřeším. Koneckonců to snad ani nestojí za řeč, v mém případě najezdím ročně na MTS asi 8 - 9000km, takže i kdyby to bylo na té horní hranici, tedy 0,2ltr/1000km (ale je to spíše méně), jedná se o 1,6ltr. Litr SHELLU 15W/50 kupuju za asi 190Kč, bavíme se tedy o cca. 300Kč/rok. Vzhledem k tomu, že do benzínu dám ročně zhruba nějakých 16000Kč (to jsem teď vypočetl, jinak to nehlídám), jde vlastně o prd. Stojí za to to zdlouhavě řešit, když se to nezhoršuje, ale naopak zlepšuje? Za mě říkám, že nee.
Jinak brácha a kamarád, co společně často jezdíme mají KTM Adventure (1190S a 1290S), tak i ve srovnání vychází MtS celkem dobře. Uznávám, že hlavně ta 1290 je větší divoch, ten motor jde odspodu o něco lépe, ale při cestování to není až tak důležité myslím. Nicméně jsou zase věci, ve kterých vede MTS, pro hodně lidí třeba design (je to taková "modelka"), kamarád třeba zase řeší nějaké kmitání řidítek hlavně při cestování s kufry, takže všechno má svý. Jak tu někdo psal, myslím TIFONE, důležitá je jediná věc, musí se Ti líbit, pak jsi schopen i něco odpustit. A ideální motorka, které by nebylo co odpouštět, podle mě neexistuje. Hlavně cestovní endura jsou vlastně o tom, komu se podaří poskládat nejlepší kompromis .
Tak sorry za dlouhý příspěvek, berte to jen jako názor jednoho z mnoha majitelů MTS, co si hájí svoje a pokud s tímto nesouhlasíte dobře, respektuju to a s nikým se dohadovat nebudu, já mám názor tento.
Ahoj JirkaS
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist