globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK-laďáky a homologace výfuků
 
22.6.2012 v 10:27
Jaké máte zkušenosti s STK a laďákama,resp. kontrolou homologace výfuků? Uvažuji, zda originály vyměnit za laďáky. A ty origoše asi každopádně schovat,co? Někde jsem zaslechl, že dříve na to na STK kašlali, ale poslední dobou jsou v tomto směru důslednější. Dokonce se prý mluví o tom, že by se mohla v budoucnu měřit i hlučnost. Jaké máte praktické zkušenosti Vy? Díky.
Předchozí
1 2 3
Následující

STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 10:29 | Nahoru | #1
zkušenosti positivní, nemohli najít ani číslo motoru tak se napsalo že je moto kapotováno.

2 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 10:31 | Nahoru | #2
Nevyhodili mě za ně, ale v kontrole "éček" byli vždy velice důslední Zejména co se osvětlení a pneumatik týče.

1 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 10:31 | Nahoru | #3
Mě taky nic neříkali, ale není na škodu mít doma origo koncovky

(reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 10:33 | Nahoru | #4

Rebel83 píše: Mě taky nic neříkali, ale není na škodu mít doma origo koncovky



To rozhodně, člověk by si ušetřil ty nervy

2 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 10:34 | Nahoru | #5
já s laďákem neprošel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 10:42 | Nahoru | #6

Everest píše: já s laďákem neprošel


S laďákem nebo s otevřenou rourou?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 10:47 | Nahoru | #7
seikos> Koncovka Viper,viz.foto v profilu.Je bez homologace.

(reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 11:03 | Nahoru | #8

Everest píše: seikos> Koncovka Viper,viz.foto v profilu.Je bez homologace.


Njn, koncovka bez homo, to je míra rizika

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 11:23 | Nahoru | #9

Everest píše: já s laďákem neprošel

kde si byl na stk? v krpoli? A když kvuli něčemu neprojdu,tak to musím napravit do měsíce,takže když tam ještě ten den zajedu a nahodím origo věci,tak nebudu nic platit a tak?

Naposledy editováno 22.06.2012 11:24:17

(reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 11:37 | Nahoru | #10

FiZzeR píše: Nevyhodili mě za ně, ale v kontrole "éček" byli vždy velice důslední Zejména co se osvětlení a pneumatik týče.



Přesně tak i já to mám stejný. Prošel jsem, ale kontrola E byla důsledná. Zrcátka, světla, blinkry, výfuk a rozměry pneu. Jen u plexi mi nic nekontroloval - asi pozapoměl

1 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 11:44 | Nahoru | #11
ja bych jako reseni videl to, ze se 1x za 2 roky vymeni ladak za origo, projdes STK a zase tam hodis ladak. Taky uvazuju o koupi ladaku (pravdepodobne bez homologace). Ma nekdo zkusenosti s tim, ze mel ladak a kontrolovaĺa ho PCR a byl z toho problem? Nevite jak se tvari pojistovna kdyz pri nehode zjisti, ze je tam ladak bez homologace? A jeste jedna otazka: Kdyz si koupim zavodni vyfuk a k tomu db killer, tak je vsechno v poradku??? Moc se v tom nevyznam

(reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 11:53 | Nahoru | #12

Kreuz_GSR píše: A jeste jedna otazka: Kdyz si koupim zavodni vyfuk a k tomu db killer, tak je vsechno v poradku??? Moc se v tom nevyznam


není to v pořádku, pořád je to laďák bez homologace jak PČR, tak STK prostě budou chtít vidět to Éčko na koncovce

2 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 12:08 | Nahoru | #13
Panove spatne ladaky..mate mit s Eckem. jako vse a nebo origo si skovavat jednoduche

(reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 12:09 | Nahoru | #14
kadett> Byl jsem na Slatině a tam se semnou ani nebavili. Tak jsem jel na Opavskou a tam mi to borec řekl na rovinu ještě si ho poslechl a pravi:že to záleží jen na technikovi jestli to pustí nebo né a on že nepouští. Ale že jsi ho mám někde pujčit a přijet a vrátil mi peníze a at tedy přijedu až tam budu mít origo.No,dělá svou práci a já ho chápu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 12:11 | Nahoru | #15
z-x-r> ikdyž máš Ečko tak technik chce poslech a pak i vložku v koncovce.

(reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 12:19 | Nahoru | #16

Everest píše: z-x-r> ikdyž máš Ečko tak technik chce poslech a pak i vložku v koncovce.


Tak poslouchat muze jak chce...Rad mu to i voturuji...jestlize nema homologovanej merak na mereni DB samo ze nema tak ho poslu vis kam.
To uz pak ams nejakeho curaka a muzes mu to rici. E to ma a tim to hasne

1 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 12:47 | Nahoru | #17
Já byl letos na STK v Kunštátě u Boskovic a neprošel jsem s koncovkama od fy. RP tuning, které nemají homologace, byť litera zákona v ČR zatím nestanovuje jasné pravidlo co má mít uživatel motocyklu namontováno za výfuckový systém.

1)
Technik na STK mi sdělil, že laufy od RP tuningu jsou pro daný typ motocyklu nepřípustné a buď přijedu s origo laufama, anebo namontuju laděné laufy s příslušnou homologací včetně tlumících vložek a pak mi tu STK na 2 roky dá, jinak ne!

2)
Dále jsem překračoval stanovenou šířku vozidla danou výrobcem(měl pravdu hoch), protože jsem měl namontované podotýkám homologované blinkry od fy Kellerman v koncích řídítek a musel jsem je také odmontovat a namontovat origo, abych dostal STK.

3)
Dá se říct moje blbost,že jsem měl namontován nehomologovaný typ zpětných zrcátek, protože ty origo v půlce 1.sozóny konkrétně klouby kde se zrcátko natáčí šly ke všem čertům a za to mne také poslal na opakovačku na STK a měl pravdu.

Motocykl mám origo koupený u dealera v r 2002 a za 3 periody STK u různých STK (1xTišnov,1x Brno kr.Pole a 1x Blansko) se mi nestalo, že by mne vyhodili za zmíněné 3 závady na motocyklu.
Akorát vždycky byla menší připomínka ze strany technika na STK:na laděný laufy pane nezbylo viďte a se sarkastickým dovětkem něco o cizině a placení tučných pokut za nehomologované koncovky mi dal bez problému STK na motku.

Byl jsem se před měsícem informovat na STK v Brně kr. poli, jak je to s posuzování techn. stavu vozidla u jednotlivých STK a bylo mi doslova řečeno, že každý technik může a nemusí nahlédnout pečlivěji do základních dat výrobce včetně velkého TP a podle toho se také odvíjí styl STK daného vozidla.

Připadne mi, že pomalu je pryč doba kdy ještě jde sehnat STK bez vozidla, anebo technici na všechno s...i
No toď moje zkušenost s STK obecně a origo laufy za mne určitě neprodávat.

Čus S

STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 13:04 | Nahoru | #18
Yoshimury bez éček neprošli, když jsem přijel druhej den z origošema tak mi pak řekl: a teď si to zase můžete předělat

2 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 13:11 | Nahoru | #19
jeste jednou se hlasi Plha. Chci si kupovat koncovku vyfuku od GPR, konkretne GPR Ghost pro Suzuki GSR600. Firma GPR vyrabi tenhle vyfuk ve 2 verzich, homologovana a racing. Kazdopadne obe maji vatu a vypadaji stejne. V CR je jeden dovozce, ale urcite tenhle vyfuk nebude skladem a bude se objednavat z Italie. Kdo si objednaval nekdy neco z Italie, tak vi, ze je to na pul roku. Navic cena vyfuku je 2x vyssi nez na ebayi, tam ale jsou ceny v pohode, ale nikde nepisou jestli prodavaji verzi racing nebo homolog. Co me doporucujete? Mam si radsi pockat, nasporit a koupit u deelera nebo to risknout pres ebay? O STK mi nejde, da se pres znamy zaridit aby primhourili oci nebo proste vzdycky pred STK vymenim za origo. Spis mam strach abych porad neplatil pokuty PCR nebo aby pri nejaky eventualni nehode nekratila pojistovna plneni z duvodu pouzivani nehomologovaneho vyfuku...

STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 13:11 | Nahoru | #20
Po mě chtěl homologaci vidět. To, že ta homologace je ve formě nálepky, kterou by si mohl vyrobit každej mu vůbec nevadilo a prošel jsem

(reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 13:23 | Nahoru | #21

FiZzeR píše: Nevyhodili mě za ně, ale v kontrole "éček" byli vždy velice důslední Zejména co se osvětlení a pneumatik týče.



A jake ecko tam musi bejt? Mam na ladacich e4, na origo vyfucich e13.

STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 14:47 | Nahoru | #22
ahoj,mam na zx docela rvouna,tak jsem prijel na stk jen po lehoucku aby to neprovokovalo a to same pri najizdeni na rampu.pri odjezdu kdyz vse bylo ok a ja mel nastartovat sem se ho ptal jak to berou a on mi rikal podle toho jak to rve,takze bych rekl ze podle xichtu a nalady. me to proslo uz 3x se 3ladakama na 3 ruznych stk a nikdo to nikdy neresil

2 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 17:26 | Nahoru | #23
Prošel jsem stk i bez kontroli homologace výfuku,ale dělali problémi kvuli kapotám chtěli abych je sundal tak jsem chtěl vráti peníze a najednou to šlo.Výfuk je remus a éčko má

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 17:39 | Nahoru | #24

RostaYZFR1 píše: Prošel jsem stk i bez kontroli homologace výfuku,ale dělali problémi kvuli kapotám chtěli abych je sundal tak jsem chtěl vráti peníze a najednou to šlo.Výfuk je remus a éčko má



Sundani kapot je prece jejich prace.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 17:53 | Nahoru | #25

SirIndy píše: Sundani kapot je prece jejich prace.



Sundáni kapot není jejich práce. Je to práce autorizovanýho servisu. A sundávat kapoty na motorce není ani moje povinnost. Nejsem odborník.
Pracky bych jim usekal, kdyby mi na to začali chmatat.

Naposledy editováno 22.06.2012 17:54:10

STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 19:46 | Nahoru | #26
unas stim neni problem jen jestli vsecko sviti a troubi a to pry musi jinak neresi nic... stejne to doma predelate ze? ANO

1 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků

23.6.2012 v 00:08 | Nahoru | #27
Nikde jsem tu nenašel zkušenosti s PČR...na STK jsem samo nahodil origo výfuk, bez toho borec nezačne ani psát údaje o motorce do systému :) A během psaní se zmínil, že se na výfuky zaměřují už i cajti u nás...takže kdo se s tím setkal a jaký byl výsledek kontroly na silnici? Díky

Naposledy editováno 23.06.2012 00:09:14

STK-laďáky a homologace výfuků

23.6.2012 v 00:17 | Nahoru | #28
Ja jsem prosel s ladakem bez homologace a s nefunkcnim klaksonem. Zalezi na koho narazis.

1 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků

23.6.2012 v 01:46 | Nahoru | #29
Tyvole, to se člověk nestačí divit, jak se to za dva roky stačí pokurvit.. :-/

Byl jsem se svejma motorkama na technické hodněkrát (naposledy +/- ty dva roky zpátky) a vždycky to bylo o tom přijet, zůstat stát na parkovišti, nechat zkontrolovat čísla, světla a klakson a zase odjet, nikdy nikoho nezajímaly věci jako laďáky, rozměr pneu ani jejich stav (prošly na 0.5 milimetru sjetý gumy jinýho rozměru než v TP), natožpak blinkry nebo zrcátka (ikdyž poslední dvě věci jsou asi jediný, kde bych prudění považoval za opodstatněný), to už vůbec nemluvím o nějakým najíždění na rampu; a najednou takovejch příspěvků s vyhazovama za pičoviny..

..shodou okolností jsem pár týdnů zpátky mluvil s kámošem, kterej má tak trochu blízko k STK, kam jsem jezdil nejčastějc, a taky mi bylo doporučeno, ať mě ani nenapadne tam jezdit, že tam poslední rok magoří a pičujou za nesmysly..

To aby člověk začal řešit STK takovým tím dražším způsobem ne až když vyloženě potřebuje, ale radši preventivně..nerad bych se třeba dozvěděl, že rozměr pneu 190/55 místo 190/50 je nebezpečná závada..

1 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků

23.6.2012 v 08:05 | Nahoru | #30
Mám asi tři kamarády pracujících na stk v Ústí nad Orlicí. Ona to není žádná prdel. Za prve, všude už jsou kamery.Za druhé po nich začali neskutečně jít po pár průserech s technickýma, tak hold kluci nemají na výběr.A na závěr nová praxe u nás. Poslední dobou stávají pomahači před stk a kontrolují přijíždějící auta zda nemají prošlou technickou a zároven podezdřelí auta který projdou.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist