globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK-laďáky a homologace výfuků
 
22.6.2012 v 10:27
Jaké máte zkušenosti s STK a laďákama,resp. kontrolou homologace výfuků? Uvažuji, zda originály vyměnit za laďáky. A ty origoše asi každopádně schovat,co? Někde jsem zaslechl, že dříve na to na STK kašlali, ale poslední dobou jsou v tomto směru důslednější. Dokonce se prý mluví o tom, že by se mohla v budoucnu měřit i hlučnost. Jaké máte praktické zkušenosti Vy? Díky.

1 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 11:44 | Nahoru | #1
ja bych jako reseni videl to, ze se 1x za 2 roky vymeni ladak za origo, projdes STK a zase tam hodis ladak. Taky uvazuju o koupi ladaku (pravdepodobne bez homologace). Ma nekdo zkusenosti s tim, ze mel ladak a kontrolovaĺa ho PCR a byl z toho problem? Nevite jak se tvari pojistovna kdyz pri nehode zjisti, ze je tam ladak bez homologace? A jeste jedna otazka: Kdyz si koupim zavodni vyfuk a k tomu db killer, tak je vsechno v poradku??? Moc se v tom nevyznam

(reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků

22.6.2012 v 11:53 | Nahoru | #2

Kreuz_GSR píše: A jeste jedna otazka: Kdyz si koupim zavodni vyfuk a k tomu db killer, tak je vsechno v poradku??? Moc se v tom nevyznam


není to v pořádku, pořád je to laďák bez homologace jak PČR, tak STK prostě budou chtít vidět to Éčko na koncovce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist