1 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků
Byl jsem se svejma motorkama na technické hodněkrát (naposledy +/- ty dva roky zpátky) a vždycky to bylo o tom přijet, zůstat stát na parkovišti, nechat zkontrolovat čísla, světla a klakson a zase odjet, nikdy nikoho nezajímaly věci jako laďáky, rozměr pneu ani jejich stav (prošly na 0.5 milimetru sjetý gumy jinýho rozměru než v TP), natožpak blinkry nebo zrcátka (ikdyž poslední dvě věci jsou asi jediný, kde bych prudění považoval za opodstatněný), to už vůbec nemluvím o nějakým najíždění na rampu; a najednou takovejch příspěvků s vyhazovama za pičoviny..
..shodou okolností jsem pár týdnů zpátky mluvil s kámošem, kterej má tak trochu blízko k STK, kam jsem jezdil nejčastějc, a taky mi bylo doporučeno, ať mě ani nenapadne tam jezdit, že tam poslední rok magoří a pičujou za nesmysly..
To aby člověk začal řešit STK takovým tím dražším způsobem ne až když vyloženě potřebuje, ale radši preventivně..nerad bych se třeba dozvěděl, že rozměr pneu 190/55 místo 190/50 je nebezpečná závada..