globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

20.11.2018 v 06:52 | Nahoru | #241
Beranidlo> Skafandr musi sedet, to je jasny. Necham to pak usit na miru. Ja si potrpim na barvy.

Honda NSR 250 Restomod

20.11.2018 v 07:55 | Nahoru | #242
HB

Honda NSR 250 Restomod

22.11.2018 v 05:45 | Nahoru | #243
Za mě taky HB

1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

22.11.2018 v 13:44 | Nahoru | #244
ja bych to hodil do barevny kombinace HRC jako treba RC30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

22.11.2018 v 13:54 | Nahoru | #245
kerut> To je taky hezky, akorat tyhle barvy od 90 tych let byly spis na 4taktech Hondy a vytrvalostnich strojich. Ale za zvazeni to stoji.

Diky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

23.11.2018 v 21:19 | Nahoru | #246
Milanos> Tak to vypadá, že se u tebe Tyga inspirovala a předběhla tě - Street NX-5, una Honda RS 250 R da GP omologata per l'uso stradale!
https://www.motocicl...-luso-stradale-71459


Můžeš se zeptat i na výfuky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

24.11.2018 v 09:55 | Nahoru | #247
Kohlstein> Hele tohle je vlastne uplne jina motorka. Je to NX5, coz je nastupce te me NF5-ky. Ma to 75 stupnu vecko, cca 85-90 koni a ryzi zavodak co nema s provozem nic spolecneho.

Nemluvil jsem o tom s Mattem z Tygy jak vyresil zapalko a instalaci ale normalne to udelat nejde.

Btw tyhle rafky budu vozit i stejnou barvu.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

24.11.2018 v 17:30 | Nahoru | #248
Kohlstein> Ted jsem teprve mel cas kouknout na ty videa. Krom toho ze to je krasna motorka tak to bude mit dost podobne rysy s tou moji ve smyslu-roztlacit, zahrat a vyrazit. Taky bych se chtel priblizit 100kg hmotnosti, ale bude to tezke. Tyga to postavila z prvni NX5 z 1993 ta jeste nemela RamAir skrz nadrz, proto jen 80 koni.

Mimochodem ty rafky jsou z kovaneho leteckeho hliniku frezovane z jednoho kusu.

Vaha predni 3,5 x17 je kolem 2,4 kg a zadek 5,5 x 17 ma 3,2 kg. Je to lehci nez horcikove Marchesini a dokonce lehci i nez karbon. Ovsem karbon je tuzsi.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

24.11.2018 v 21:21 | Nahoru | #249
Milanos> RS si vozí malou baterku, bez ní to myslím nejde nastartovat, taky aby šly budíky, Power Jet, apod. U RS250 tu baterku snad i přiživuje vinutí generátoru, aby to mělo sílu i pro servomotorky na přívěrách. Takže když RS250 vybavíš Li-ion baterkou namísto původních NI-Cd článků (to bývalo 12V, asi 1000mAh), tak máš dneska 10Ah v baterce velké jako dlaň a LED osvětlení s tím vydrží celý den, i kdyby to nedobíjelo.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

24.11.2018 v 22:24 | Nahoru | #250
Kohlstein> Jo jo je to mozny, ze to je reseny nejakou mikro baterii.

Normalni gp jako nemaj kabelaz co to podporuje, svetla, blinkry atd, takze museli urcite udelat nejaky custom hybrid.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

25.11.2018 v 13:28 | Nahoru | #251
Tak jeste jedna zajimava barevna kombinace. NSR 250 s kapotami a prdelkou T2racing.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

26.11.2018 v 11:31 | Nahoru | #252
Milanos> Fortuna v dresu - sneseš ty barvy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

26.11.2018 v 17:46 | Nahoru | #253

Kohlstein píše: Milanos> RS si vozí malou baterku, bez ní to myslím nejde nastartovat, taky aby šly budíky, Power Jet, apod. U RS250 tu baterku snad i přiživuje vinutí generátoru, aby to mělo sílu i pro servomotorky na přívěrách. Takže když RS250 vybavíš Li-ion baterkou namísto původních NI-Cd článků (to bývalo 12V, asi 1000mAh), tak máš dneska 10Ah v baterce velké jako dlaň a LED osvětlení s tím vydrží celý den, i kdyby to nedobíjelo.



RS nemá baterku, ale jen kondenzátor. A nastartovat to jde vpohode rukou za zadní kolo

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

26.11.2018 v 19:10 | Nahoru | #254
Beranidlo> Tak tyhle barvy by mi nevadily. Akorat teda nechci lakovat ram a kyvku na cerno, uz jsem zadal k lesteni do zrcadla.

K tomu fakt bude pasovat vic HB.

1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

26.11.2018 v 20:27 | Nahoru | #255
Černá určitě ne, zrcadlo ještě zruš

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

26.11.2018 v 20:30 | Nahoru | #256

Kocandak píše: Černá určitě ne, zrcadlo ještě zruš



zase to zrcadlo je dobrej zaklad pro elox :D

Honda NSR 250 Restomod

26.11.2018 v 22:46 | Nahoru | #257
Leštit zásadně až po prvním záhozu

1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

27.11.2018 v 06:22 | Nahoru | #258
Lesteni nezrusim, za prve jsem videl jedno NSR v zrcadle a je to naprosta pecka s tou kyvkou. A za druhe ram je dost zoxidovanej takze se stejne musi prejet smirkem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

27.11.2018 v 09:53 | Nahoru | #259
Milanos> čím buseš mazat ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

27.11.2018 v 11:38 | Nahoru | #260
gorkin> No chci odpojit automaticky mazani cerpadlem a michat to do Avgasu. Jestli se ptas na olej tak to netusim. Necham si doporucit anglanama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

27.11.2018 v 17:47 | Nahoru | #261

spalovac píše: RS nemá baterku, ale jen kondenzátor. A nastartovat to jde vpohode rukou za zadní kolo


Myslíš RS125 ? To asi jo, tam by baterka byla jenom zátěž. Ale občas tam někdo navěsí další serepetičky nebo válec s přívěrou a pak to nějakou baterku potřebuje.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

27.11.2018 v 17:57 | Nahoru | #262

Milanos píše: gorkin> No chci odpojit automaticky mazani cerpadlem a michat to do Avgasu. Jestli se ptas na olej tak to netusim. Necham si doporucit anglanama.


Tipuju, že ti doporučí riciňák A747, stejně jako je v návodu třeba té zmíněné RS250. Taky se dívám na ty tvoje krátké svíčky. Možná je to těma rozměrama, ale udržuj je v suchu a čistotě, jinak se ti to od faje prošvihne ein zwei.

1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

27.11.2018 v 18:28 | Nahoru | #263
Tak dalsi gramy dolu diky titanu. Tentokrat na ulozeni tlumice a uchyceni podsedlovky.

Pak dorazily civky co davaj poradny proudy a fungl nove CDI-cko Zeeltronic i s programovacim modulem.

Tak trochu to u me doma vypada jak ze songu “Haryka v krabici” 😂😂

Honda NSR 250 Restomod

27.11.2018 v 20:00 | Nahoru | #264

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

29.11.2018 v 20:23 | Nahoru | #265

Kohlstein píše: Myslíš RS125 ? To asi jo, tam by baterka byla jenom zátěž. Ale občas tam někdo navěsí další serepetičky nebo válec s přívěrou a pak to nějakou baterku potřebuje.



Myslím Hondu RS250. A baterku to nepotřebuje a ba ani nemá. Funguje to na jedničku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

1.12.2018 v 18:27 | Nahoru | #266

Milanos píše: Tak a krmitka jsou doma. 😃
Lectrony primo od vyrobce na 360 cc.


V souvislosti s olejem - zeptej se jich, na jakou směs ti to seřizovali. Protože riciňák v poměru 1:20 nebude chtít projít tryskama nastavenýma na syntetiku např. 1:30, budou mu moc malé.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

2.12.2018 v 08:01 | Nahoru | #267
Beranidlo> Mrknu na to, dostal jsem k tem karbcum jeste dalsi trysky a docela dlouhej elaborat jak nastavit a co delat atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

2.12.2018 v 10:15 | Nahoru | #268
[quote=Beranidlo]V souvislosti s olejem - zeptej se jich, na jakou směs ti to seřizovali. Protože riciňák v poměru 1:20 nebude chtít projít tryskama nastavenýma na syntetiku např. 1:30, budou mu moc malé.[/quote
******************************
ja teda nevím jestli to bude muset tryskovat na každý počasí jinak jako na závoďáku když s tím závodit nebude (pokud jsem to dobře pochopil)
tam bude stačit nějaký zlatý střed..spíše bohatší..aby to nerafnul..a hlavně nedělal GO co 1000 km
GPčka jsem vidělladit podle barometru..to už je ulet

Naposledy editováno 02.12.2018 10:19:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

2.12.2018 v 10:24 | Nahoru | #269

Milanos píše: Pak dorazily civky co davaj poradny proudy a fungl nove CDI-cko Zeeltronic i s programovacim modulem.


Už víš, jak to budeš programovat? Doporučím ti následující postup: Nastav konstantní 20° předstih od 0 do maxima, bez omezovače (pokud to má tuto funkci, vyřaď ji). Maximální dosažitelné otáčky jsou dané časováním kanálů a délkou výfuku, takže pokud bude výfuk správně, nemusíš se bát nějakého přetočení. Otestuješ na silnici půběh točivého momentu = zjistíš otáčky, kdy to má největší tah, tedy rezonanční otáčky na jaké je naladěná délka výfuku, a maximální dosažitelné otáčky. Tyto dvoje otáčky by měly být v poměru 1:1,15 . Bude záležet na bohatosti směsi. S chudší směsí to půjde vytočit víc. Pak nastavíš 22° od nuly až po rezonanční otáčky (co se děje od volnoběhu do nějakých 7000rpm tě stejně trápit nebude). Od rezonačních otáček snižuj předstih rovnoměrně na 10° při maximálních otáčkách. Nad maximálními (těmi, které se zjistily s větším předstihem, protože po snížení na 10° to bude mít snahu točit výš) budeš pokračovat ve snižování na 8° a pak to necháš 8°dál, nebo necháš rovnou těch 10°. Žádný limiter nenastavuj, od toho je výfuk.
Ze stránek Zeeltronic vede odkaz sem: http://tzrchronicles.blogspot.com/
Borec píše jak dolaďoval TZR, tak si od něho půjčím jeho graf a dokreslím svoji křivku předstihu pro rezonanční otáčky 10500rpm a maximální 12000rpm. Protože se nebavíme o částečném zatížení nebo spotřebě při nějaké cestovní rychlosti, jde pouze o posouvání této křivky doleva - doprava podle rezonančních otáček. Když ji posuneš nahoru - dolů o 2°, tak je to maximálně pro lepší feeling, na brzdě skoro nic nepoznáš, to už bude mít větší vliv počasí.

Na otázku, proč to tak je, najdeš odpověď zde: https://www.motorka...=clanky&cid=1881

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

2.12.2018 v 10:49 | Nahoru | #270
gorkin> S tim tryskovanim to podle me nebude tak horky, Lectrony se vseobecne ladi mene nez ostatni karbce, kazdej s kym jsem mluvil tak rika ze nejsou prilis ovlivnovany pocasim, nadmorskou vyskou a podobne. Mam je prednastaven na nejakej zaklad z vyroby podle specifikaci co jsem zadal, takze si myslim ze dojde k nejakemu drobnemu doladeni a tak to uz zustane.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist