globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

26.11.2018 v 17:46 | Nahoru | #1

Kohlstein píše: Milanos> RS si vozí malou baterku, bez ní to myslím nejde nastartovat, taky aby šly budíky, Power Jet, apod. U RS250 tu baterku snad i přiživuje vinutí generátoru, aby to mělo sílu i pro servomotorky na přívěrách. Takže když RS250 vybavíš Li-ion baterkou namísto původních NI-Cd článků (to bývalo 12V, asi 1000mAh), tak máš dneska 10Ah v baterce velké jako dlaň a LED osvětlení s tím vydrží celý den, i kdyby to nedobíjelo.



RS nemá baterku, ale jen kondenzátor. A nastartovat to jde vpohode rukou za zadní kolo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

27.11.2018 v 17:47 | Nahoru | #2

spalovac píše: RS nemá baterku, ale jen kondenzátor. A nastartovat to jde vpohode rukou za zadní kolo


Myslíš RS125 ? To asi jo, tam by baterka byla jenom zátěž. Ale občas tam někdo navěsí další serepetičky nebo válec s přívěrou a pak to nějakou baterku potřebuje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist