globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

27.11.2018 v 18:28 | Nahoru | #1
Tak dalsi gramy dolu diky titanu. Tentokrat na ulozeni tlumice a uchyceni podsedlovky.

Pak dorazily civky co davaj poradny proudy a fungl nove CDI-cko Zeeltronic i s programovacim modulem.

Tak trochu to u me doma vypada jak ze songu “Haryka v krabici” 😂😂

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

2.12.2018 v 10:24 | Nahoru | #2

Milanos píše: Pak dorazily civky co davaj poradny proudy a fungl nove CDI-cko Zeeltronic i s programovacim modulem.


Už víš, jak to budeš programovat? Doporučím ti následující postup: Nastav konstantní 20° předstih od 0 do maxima, bez omezovače (pokud to má tuto funkci, vyřaď ji). Maximální dosažitelné otáčky jsou dané časováním kanálů a délkou výfuku, takže pokud bude výfuk správně, nemusíš se bát nějakého přetočení. Otestuješ na silnici půběh točivého momentu = zjistíš otáčky, kdy to má největší tah, tedy rezonanční otáčky na jaké je naladěná délka výfuku, a maximální dosažitelné otáčky. Tyto dvoje otáčky by měly být v poměru 1:1,15 . Bude záležet na bohatosti směsi. S chudší směsí to půjde vytočit víc. Pak nastavíš 22° od nuly až po rezonanční otáčky (co se děje od volnoběhu do nějakých 7000rpm tě stejně trápit nebude). Od rezonačních otáček snižuj předstih rovnoměrně na 10° při maximálních otáčkách. Nad maximálními (těmi, které se zjistily s větším předstihem, protože po snížení na 10° to bude mít snahu točit výš) budeš pokračovat ve snižování na 8° a pak to necháš 8°dál, nebo necháš rovnou těch 10°. Žádný limiter nenastavuj, od toho je výfuk.
Ze stránek Zeeltronic vede odkaz sem: http://tzrchronicles.blogspot.com/
Borec píše jak dolaďoval TZR, tak si od něho půjčím jeho graf a dokreslím svoji křivku předstihu pro rezonanční otáčky 10500rpm a maximální 12000rpm. Protože se nebavíme o částečném zatížení nebo spotřebě při nějaké cestovní rychlosti, jde pouze o posouvání této křivky doleva - doprava podle rezonančních otáček. Když ji posuneš nahoru - dolů o 2°, tak je to maximálně pro lepší feeling, na brzdě skoro nic nepoznáš, to už bude mít větší vliv počasí.

Na otázku, proč to tak je, najdeš odpověď zde: https://www.motorka...=clanky&cid=1881
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist