globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

2.12.2018 v 10:24 | Nahoru | #1

Milanos píše: Pak dorazily civky co davaj poradny proudy a fungl nove CDI-cko Zeeltronic i s programovacim modulem.


Už víš, jak to budeš programovat? Doporučím ti následující postup: Nastav konstantní 20° předstih od 0 do maxima, bez omezovače (pokud to má tuto funkci, vyřaď ji). Maximální dosažitelné otáčky jsou dané časováním kanálů a délkou výfuku, takže pokud bude výfuk správně, nemusíš se bát nějakého přetočení. Otestuješ na silnici půběh točivého momentu = zjistíš otáčky, kdy to má největší tah, tedy rezonanční otáčky na jaké je naladěná délka výfuku, a maximální dosažitelné otáčky. Tyto dvoje otáčky by měly být v poměru 1:1,15 . Bude záležet na bohatosti směsi. S chudší směsí to půjde vytočit víc. Pak nastavíš 22° od nuly až po rezonanční otáčky (co se děje od volnoběhu do nějakých 7000rpm tě stejně trápit nebude). Od rezonačních otáček snižuj předstih rovnoměrně na 10° při maximálních otáčkách. Nad maximálními (těmi, které se zjistily s větším předstihem, protože po snížení na 10° to bude mít snahu točit výš) budeš pokračovat ve snižování na 8° a pak to necháš 8°dál, nebo necháš rovnou těch 10°. Žádný limiter nenastavuj, od toho je výfuk.
Ze stránek Zeeltronic vede odkaz sem: http://tzrchronicles.blogspot.com/
Borec píše jak dolaďoval TZR, tak si od něho půjčím jeho graf a dokreslím svoji křivku předstihu pro rezonanční otáčky 10500rpm a maximální 12000rpm. Protože se nebavíme o částečném zatížení nebo spotřebě při nějaké cestovní rychlosti, jde pouze o posouvání této křivky doleva - doprava podle rezonančních otáček. Když ji posuneš nahoru - dolů o 2°, tak je to maximálně pro lepší feeling, na brzdě skoro nic nepoznáš, to už bude mít větší vliv počasí.

Na otázku, proč to tak je, najdeš odpověď zde: https://www.motorka...=clanky&cid=1881

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

2.12.2018 v 10:52 | Nahoru | #2
Beranidlo> Hele jeste vubec netusim, to je strasne daleko nez se dostanu do faze programovani CDI. Zase je to cdi delany primo na NSR 250, takze tam asi nejaka vychozi mapa bude. Ale nejdriv spolu musime poresit ty vyfuky, zapojit elektriku a rozchodit to, nainstalovat cestovni zapalko na zavodni motor a setrvak bude taky nejaka prace, takze kdyz se tu sejdeme za pul roku nad stejnym tematem, tak to bude asi tak akorat 😝😝
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist