Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

23.11.2018 v 21:19 | Nahoru | #1
Milanos> Tak to vypadá, že se u tebe Tyga inspirovala a předběhla tě - Street NX-5, una Honda RS 250 R da GP omologata per l'uso stradale!
https://www.motocicl...-luso-stradale-71459


Můžeš se zeptat i na výfuky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

24.11.2018 v 09:55 | Nahoru | #2
Kohlstein> Hele tohle je vlastne uplne jina motorka. Je to NX5, coz je nastupce te me NF5-ky. Ma to 75 stupnu vecko, cca 85-90 koni a ryzi zavodak co nema s provozem nic spolecneho.

Nemluvil jsem o tom s Mattem z Tygy jak vyresil zapalko a instalaci ale normalne to udelat nejde.

Btw tyhle rafky budu vozit i stejnou barvu.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

24.11.2018 v 17:30 | Nahoru | #3
Kohlstein> Ted jsem teprve mel cas kouknout na ty videa. Krom toho ze to je krasna motorka tak to bude mit dost podobne rysy s tou moji ve smyslu-roztlacit, zahrat a vyrazit. Taky bych se chtel priblizit 100kg hmotnosti, ale bude to tezke. Tyga to postavila z prvni NX5 z 1993 ta jeste nemela RamAir skrz nadrz, proto jen 80 koni.

Mimochodem ty rafky jsou z kovaneho leteckeho hliniku frezovane z jednoho kusu.

Vaha predni 3,5 x17 je kolem 2,4 kg a zadek 5,5 x 17 ma 3,2 kg. Je to lehci nez horcikove Marchesini a dokonce lehci i nez karbon. Ovsem karbon je tuzsi.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist