Nemyslím, že by měl hodně zkušeností s cendurama ale vyježděnej je, to jo..
Naposledy editováno 24.09.2018 18:10:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
Eso_Rimmer píše: martin.hsb- souhlas. na 1190 jsem behem 40 tis nemusel dolit nikdy. vzdy byl mezi ryskami a prakticky neubival. jen ten interval je komercni nesmysl. chce to menit po 7500.
Tohle mne zajimá, dle čeho soudíš? Tohle se dost často tvrdí i u automobilů a ty co mají konstrukčně motor v pořádku, vydrží zcela bez problémů 30 tkm interval. Pravda ne všechny jsou konstrukčně cajk....
Ale nechci to zcela srovnávat. Dřívější výměnou člověk nic neskazí, na druhou stranu, pokud to vydrží 12 tkm, není důvod to měnit dříve.Obzvlášť u cestovní motorky, interval 7500 je více méně směšná hodnota nedůstojná cestovní motorce.
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
A ještě k servisu, _zdendova_ slova tesat. Byl jsem z Varader a Afrik zvyklej akorát měnit olej a filtr. Na Kačeně tlumiče, furt něco rozbitého z terénu, zadní chlupatá guma je na maximálně 3000km, velký servis v KTM je za 10k Kč. Ať si každý zváží sám, kolik chce utrácet vs. zážitek z jízdy.
Soap_McTavish píše: Jo a 1290R je motorově naprosto jinde, to je bestie která by mě zabila a zahrabala do země. Jen si nedokážu představit jezdit jako prase v terénu na motorce za půl mega… na CRF jsem nejel, líbí se mi, ale papírově mi nenabídla nic víc než stará 990R. To ale neznamená, že to asi není super mašina, speciálně ATAS je moc hezká
A ještě k servisu, _zdendova_ slova tesat. Byl jsem z Varader a Afrik zvyklej akorát měnit olej a filtr. Na Kačeně tlumiče, furt něco rozbitého z terénu, zadní chlupatá guma je na maximálně 3000km, velký servis v KTM je za 10k Kč. Ať si každý zváží sám, kolik chce utrácet vs. zážitek z jízdy.
T.E.CH píše: Tohle mne zajimá, dle čeho soudíš? Tohle se dost často tvrdí i u automobilů a ty co mají konstrukčně motor v pořádku, vydrží zcela bez problémů 30 tkm interval. Pravda ne všechny jsou konstrukčně cajk....
Ale nechci to zcela srovnávat. Dřívější výměnou člověk nic neskazí, na druhou stranu, pokud to vydrží 12 tkm, není důvod to měnit dříve.Obzvlášť u cestovní motorky, interval 7500 je více méně směšná hodnota nedůstojná cestovní motorce.
Naposledy editováno 30.09.2018 20:57:00
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
Varánek1 píše: _zdenda_>
A jsi u toho není to stroj co koupíš jako normální smrtelník v obchodě
Asi jsi úplně nepochopil, co Zdenda psal. KTM 950 je asi ze 60% shodná s tou, co s ní Meoni vyhrál dakar. Tady se nebavíme o tom, že si pár zaměstnanců ktm kutilo někde v koutě fabriky speciál na výlet po africe a pak na produkční model dali samolepku beudína. Oni postavili motorku, vyhráli na ní dakar, udělali z ní civilní stroj pro homologaci a prodávali jí. Řekl bych, že není moc motorek, který se takhle prodávají mezi "smrtelníky".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
karf píše: Asi jsi úplně nepochopil, co Zdenda psal. KTM 950 je asi ze 60% shodná s tou, co s ní Meoni vyhrál dakar. Tady se nebavíme o tom, že si pár zaměstnanců ktm kutilo někde v koutě fabriky speciál na výlet po africe a pak na produkční model dali samolepku beudína. Oni postavili motorku, vyhráli na ní dakar, udělali z ní civilní stroj pro homologaci a prodávali jí. Řekl bych, že není moc motorek, který se takhle prodávají mezi "smrtelníky".
Ač zarytý Afričan, musím uznat, že tohle má něco do sebe. Moje motorka je v porovnání jednoznačně komerční. To přiznávám.
Naposledy editováno 30.09.2018 22:25:37
karf píše: Asi jsi úplně nepochopil, co Zdenda psal. KTM 950 je asi ze 60% shodná s tou, co s ní Meoni vyhrál dakar. Tady se nebavíme o tom, že si pár zaměstnanců ktm kutilo někde v koutě fabriky speciál na výlet po africe a pak na produkční model dali samolepku beudína. Oni postavili motorku, vyhráli na ní dakar, udělali z ní civilní stroj pro homologaci a prodávali jí. Řekl bych, že není moc motorek, který se takhle prodávají mezi "smrtelníky".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
karf píše: Asi jsi úplně nepochopil, co Zdenda psal. KTM 950 je asi ze 60% shodná s tou, co s ní Meoni vyhrál dakar. Tady se nebavíme o tom, že si pár zaměstnanců ktm kutilo někde v koutě fabriky speciál na výlet po africe a pak na produkční model dali samolepku beudína. Oni postavili motorku, vyhráli na ní dakar, udělali z ní civilní stroj pro homologaci a prodávali jí. Řekl bych, že není moc motorek, který se takhle prodávají mezi "smrtelníky".
Zdaleka víc než ze 60%..A pobavil mě názor že na kačaně je furt něco rozbitého z terénu.Žádné velké enduro nevydrží v terénu tolik co lc8..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
Varánek1 píše: Kohlstein> ¨
Ahoj není to reakce na tebe ale na všechny příspěvky doted napsané. Jak tu někteří prohlašují že KTM vyhrává Dakar to je sice pravdou ale KTM na dakaru je zcela jiný stroj než ten co koupíš u obchodníka.
Teds’ me zarazil,doufam,ze to tak nebude i s auty Zitra jsem se chystal k mercedesu,objednat si na jaro dtmko,o nedelich by to mohlo byt posusnanicko..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
To možný je já se nehádám jen říkám svuj názor. A jak sám připouštíš je upravená pro normální provoz. Já jen říkám že když někdo hledá motorku na které bude jezdit tak at si na ni sedne a podle toho jak se na ni bude cítit tak at vybírá.
4 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
Do práce byste asi taky nechtěli jezdit závodním autem na značkách.
Naposledy editováno 01.10.2018 18:12:18
To že někdo chce od motorky zábavu a nechce místo ní kombíka na vození dětí do školky a ježdění do práce přece není nic špatného. Stejně tak není nic špatného, když chce někdo skůtra nebo automatickou převodovku v motorce, nebo třeba elektromotorku. Špatné mi připadá, když to někdo začne ostatním vnucovat pod tlakem nebo zakazovat…
Tech píše: To je pěkný že ta motorka je schopná jet 180 po písečných muldách, ale to je nahony vzdálené použití takové motorky v terénu u většiny majitelů. Nejvíc lidi chce cestovat, projet se po louce a cestě klidným tempem s příjemným projevem motorky v malých rychlostech. Malou spotřebou a nenáročný servis.
Do práce byste asi taky nechtěli jezdit závodním autem na značkách.
Diskuze začíná mít pomalu ale jistě i rozumný základ.! Techovi děkuji za konstruktivní pohled!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
Tech píše: Do práce byste asi taky nechtěli jezdit závodním autem na značkách.
Obavam se,ze ano A zacal bych taxikarit
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
Varánek1 píše: karf>
To možný je já se nehádám jen říkám svuj názor. A jak sám připouštíš je upravená pro normální provoz. Já jen říkám že když někdo hledá motorku na které bude jezdit tak at si na ni sedne a podle toho jak se na ni bude cítit tak at vybírá.
No když se podíváš na ty fotky, tak tam třeba chybí blinkry, je tam nádrž vzadu, má zdvih asi 310mm, má větší chladič...ale na druhou stranu těch změn tam takhle od pohledu zase tolik není. Prostě jsem reagoval na tvrzení, že ktm se chlubí vítězstvím na dakaru, ale prodává civilní motorky. Příklad 950ky ukazuje, že ta "civilní" motorka zase tak moc civilní není.
Tech> onehdá byl článek v ČMN od Alana Cathcarta. Psal tam různý názory a testy. Měl možnost vyzkoušet si i speciály superbike a motogp. Psal tam mimojiné jak ho překvapilo, že tuším kawa z motogp je "pohodlná" a lehce ovladatelná a má čitelně dávkovatelný plyn a pak mu došlo, že aby se někdo dokázal hodinu soustředit v těch nejmenších detailech na brzdný body, apexy, hlídal si soupeře a ještě vyhrál, tak potřebuje svým způsobem přátelskou a pohodlnou motorku se kterou se nebude vyloženě prát. Takže závodní náčiní nemusí nutně znamenat tvrdou nepohodlnou kozu. Ostatně motorka, která ve 180ti přeletí duny s prstem v nose tě určitě neunaví na rozbitých okreskách, protože je vyžehlí a ty se budeš moct soustředit na jízdu, navigaci nebo se kochat okolím.
http://www.ktm950.in...Bike/meoni_bike.html
http://www.ktm950.in...ally_winner_950.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
karf píše: No když se podíváš na ty fotky, tak tam třeba chybí blinkry, je tam nádrž vzadu, má zdvih asi 310mm, má větší chladič...ale na druhou stranu těch změn tam takhle od pohledu zase tolik není. Prostě jsem reagoval na tvrzení, že ktm se chlubí vítězstvím na dakaru, ale prodává civilní motorky. Příklad 950ky ukazuje, že ta "civilní" motorka zase tak moc civilní není.
Tech> onehdá byl článek v ČMN od Alana Cathcarta. Psal tam různý názory a testy. Měl možnost vyzkoušet si i speciály superbike a motogp. Psal tam mimojiné jak ho překvapilo, že tuším kawa z motogp je "pohodlná" a lehce ovladatelná a má čitelně dávkovatelný plyn a pak mu došlo, že aby se někdo dokázal hodinu soustředit v těch nejmenších detailech na brzdný body, apexy, hlídal si soupeře a ještě vyhrál, tak potřebuje svým způsobem přátelskou a pohodlnou motorku se kterou se nebude vyloženě prát. Takže závodní náčiní nemusí nutně znamenat tvrdou nepohodlnou kozu. Ostatně motorka, která ve 180ti přeletí duny s prstem v nose tě určitě neunaví na rozbitých okreskách, protože je vyžehlí a ty se budeš moct soustředit na jízdu, navigaci nebo se kochat okolím.
Alan Cathcart je bývalý silniční motocyklový závodník a jako jediný měl možnost testovat cokoliv včetně dvoutaktu Duhena nebo speciálu Meoniho a byl z něj docela unešen.Já osobně KTM obdivuju za odvahu postavit 100 konovou motorku tak schopnou v terénu.Nebo osadit ji plastovými nádržemi po bocích a teoreticky je učinit tak lehce poškoditelné.A nebo ten točivý motor o 20kg lehčí než konkurence ve stejné třídě.Jezdím lc8 už 15 let a stále jsem z ní nadšený.Nic proti Africe ale nemá ty koule co lc8..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
qwert píše: ....A nebo ten točivý motor o 20kg lehčí než konkurence ve stejné třídě......
No vidis, kdyby tomu motoru nechali 5kg navic na klice, byl by lehci jen o 15 kg a tehdy bych si ji koupil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
qwert píše: vilemx> A důvod?
Pro me nepouzitelny prubeh mezi 800 az 2.000 ot./min.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
crf 1000 2019 s ABS odvzdušnění Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | smrzak | 0 | 26.5.2024 v 18:53 smrzak |
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R | Drak-09 | 3 | 5.4.2024 v 08:11 slabak2 |
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Mayk | 4 | 1.4.2024 v 10:30 Mayk |
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | tomas_brno | 20 | 30.1.2024 v 19:36 tomas_brno |