Neustále mi odchází svíčky N15C i (N14C). Projevuje se to tak, že po cca 50 km mi motor nechce jít už tak ochotně do vysokých otáček a nakonec chce jezdit jen v nižších a nesnese rychlé přidání na plno, to pak začne cukavě přidávat. Když pak potřebuji předjet auto tzn. Rychle podřadím a dám plnej plyn tak motor se jakoby zahltí prostě zdechne a musím úplně ubrat plyn a motor se zase chytne a pak musím přidávat jen pomalu a pomalu akcelerovat přičemž již neudrží plynule nejvyšší otáčky a jde do nich jen pomalu(někdy trhaně), takže kopce jsou pak velký problém. Svíčka není ulitá ani černá, spíše cihlová, motorka s ní ale chytá bezchybně. Vyměním ji a po cca 50 až cca 100 km a opět to samé odchází postupně, svíčka ale neodejde úplně dalo by se na ni najet asi i 500km ale s těmi problémy to nejde.Ještě co mě napadá je že má horší studené rozjezdy(i když nechám motor před jízdou chvíli zahřát) abych se odlepil z křižovatky musím dát plnej plyn, ale nedosáhnu s rychlostí plný plyn(dusí se) ale to je asi normální, jestli při tom ta svíčka neodchází. Opatření co jsem udělal:Nová 8V indučka, nový kondík, nový palivový filt +vzduchový filtr, nový vn kabel, nová fajfka, nová baterka. Nespočetněkrát vyčištěn a profoukán čistý karburátor, nová jehla, nové šoupátko. Předstih seřízen několikrát hodinkama na setiny výfuk i koleno několikrát vyčištěn po zajetí hlava i píst očištěn od karbonu. Karburátor je tam origo 2836, trysky v karburátoru původní, podle dokumentace správné. Napadá mne už jen vadný karburátor (ale opticky je jako nový, nevychozený). Hned po té co jsem ji koupil se dělalo GO je 6500km po GO a dělá to stále. Prosím o radu už nevím co s tím, klidně dojedu k vám na kontrolu. Svíčky kupuju v balení po deseti a vozím je v kufru. Prosím tedy o pomoc. Finanční odměna samozřejmostí(ať už bude aktivní, či pasivní). Zatím díky za přečtení.
Rossi
Naposledy editováno 12.03.2017 21:30:13
1 reakcí na tento příspěvek Odchází svíčky! Pomoc= fin. Odměna!!
Mám podobnou zkušenost, ale bohužel to bylo na čtyřtaktu, takže to asi nepomůže, ale napsat to můžu: problém byl podobný - při prudším přidání plynu se to začalo dusit, barva svíčky ok. Vyřešilo to důkladné seřízení karburátoru, vyladění různých netěsností přírub a naolejování vzduch. filtru. Ale jak říkám, u 2T to může být jinak.
Naposledy editováno 13.03.2017 00:44:22
1 reakcí na tento příspěvek Odchází svíčky! Pomoc= fin. Odměna!!
Tyhle Champiionky se ještě dají sehnat, takže zkus je a nebo ekvivalent od NGK, ale tam si číslo nevzpomenu, nemám ji teď nikde u sebe. Rozhodně se moc nevyplatí laborovat s Briskama, když víš že to s nima nejde. U těchto starých mašin je to všechno u každé jinak, každá jede jinak na jiný karburátor, na jinou svíčku, atp.
Za mě si fakt obstarej svíčky stejné specifikace od různých výrobců (Champion, NGK, víc neznám) a zkus jezdit s nima. Určitě to na někteoru z nich pojede lépe. Novodobé Brisky už holt nejsou to co bývaly. I když někdo na ně má štěstí a jeho motorka mu s nima jezdí.
1 reakcí na tento příspěvek Odchází svíčky! Pomoc= fin. Odměna!!
Naposledy editováno 13.03.2017 11:17:24
1 reakcí na tento příspěvek Odchází svíčky! Pomoc= fin. Odměna!!
Je to krása, je to krása je to....
No co už, alespoň se trochu zasmějem. Všechny rady zde odzkouším, ty jsoucí i ty příští
Někam se herdek dobrat musíme!
Naposledy editováno 13.03.2017 21:07:09
jen dotaz ta svíčka když to začne blbnout je vyměněna a hned to jede dál,nebo vyměníš svíčku a pak to jede třeba druhej den nebo za pár hodin,protože baterka si odpočine a zas to nějaké ty km i při slabém dobíjení ujede,pak klesne napětí a už to nejede,chcípá,dusí.
1 reakcí na tento příspěvek Odchází svíčky! Pomoc= fin. Odměna!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchází svíčky! Pomoc= fin. Odměna!!
FJRPEPA píše: prackarr> Souhlasím i dle mě je to chudá směs, jen chce najít proč? možností je více.
Každej jouda, co tomu vůbec nerozumí, mu tu radí kraviny a on píše, že bude zkoušet. Pokus- omyl. Kdyby to dal opravit k nějakému profíkovi, tak už jezdí.1 reakcí na tento příspěvek Odchází svíčky! Pomoc= fin. Odměna!!
Funkční rotor drhne z jedné třetiny (asi 8 cm z obvodu) ne po celém obvodu.
Uvidím jestli ještě nebudu řešit obroušení té placky na tom drhnoucím "magnetu" ve funkčním statoru.
Začínám přemýšlet o VAPE. Jen bych si to musel od někoho kdo to už dělal nechat udělat. Také nevím jestli by mi to nějak pomohlo(i VAPE se může potkat jako dynamo) , ale třetí dynamo za 6500km mne nutí přemýšlet i takto.
Všechna kladiva co doma mám sem již raději dal do batohu a zítra je vezu do práce a tam zůstanou, do té doby dokud nebude motorka opravena, nebo dokud se ty kladiva nerozpadnou v prach.
Dochází mi veškeré morální síly.
Naposledy editováno 14.03.2017 21:20:43
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 | MindaMour | 4 | 31.3.2024 v 20:23 MindaMour |
Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487 [1, 2] ČZ 175/478, ČZ 175/477, ČZ 180/487 | Jackun | 39 | 7.3.2023 v 13:38 Kalasnikov |
ČZ 180 ČZ 180/487 | fek77 | 12 | 12.7.2022 v 19:10 fek77 |
ČZ 180 487/4 blinkry ČZ 180/487 | kolmis1 | 3 | 12.1.2021 v 00:20 re500 |
ČZ 180/487 blinkry ČZ 180/487 | wolferein | 3 | 16.10.2020 v 22:44 stompik |