globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487
18.6.2011 v 15:40
Dobrý den, chci se zeptat, ktery z těchto motorů je lepší ? Nebo v čem je rozdíl ???
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

18.2.2015 v 10:54 | Nahoru | #31
mytysek> Ty kroužky,jsou tam nalisovaný,a daji se sundat. Ale druhá věc je ,že 477 nemá mazací kanálky z přefuků,takže se ty ložiska můžou potom mazat blbě.Směs ložiskama neprofukuje.Navrtat se to nedá protože na to nejsou nálitky,neni tam "maso"

Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

18.2.2015 v 19:33 | Nahoru | #32
mazání ložisek z převodovky je ve všech směrech lepší, je menší jalovej objem kliky, ložiska jsou mazaný líp.

Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

18.2.2015 v 19:49 | Nahoru | #33
Wčelař: jak píšeš, nejlepší chování mají ty úplně první motory.. Ofiko se uváděl výkon 15k u 477.1 s s posilube, nižší u obyčejnejch. V techničáku nejsou kw, protože tenkrát se to v těchto jednotkách neuvádělo.. nicméně 15k jest 11kw.. Kontruktéři motorů zmiňovali že ty první motory jely líp proto, že - jak už jsem psal - klikovka má menší jalovej objem, díky tomu, že ložiska nejsou mazaná ze směsi, ty profuky navíc údajně trochu víří proudění směsi u motorů novějších (i pozdější 477 to tak měly). Rozdíl ve váze je minimální, ovšem ty první motory snáší vyšší provozní otáčky, o málo, ale přece.

lenost 180tek nejmarkantnější, přímo nehumánní, u motorů 487.3 - kterýžto se dával už do plechovek, posléze až do konce výroby do plasťáků) je způsobenej tím, že motor musel plnit přísnější emisní, ale hlavně hlukový normy, což mu sebralo jednak ty otáčky, druhak i výkon, byť to jezdí hezky potichu a spotřeba se spíš zhoršila... Na vině je utlumenější vejfuk, a tlumič sání s ukrutně dlouhej, až na konec sedla...

Sám jsem si na plasťáku ověřil, že když mu sebereš ten kokotskej tlumič sání a nahradíš ho řešením ze 477, a stejně tak vejfukem - resp. by měla stačit tlumivka, pokud jde o zachování toho vybrání na boku, k tomu k vyměněným, věcem náležející tryska - tak motor dost ožil a jezdil skoro normálně - zhruba jako první plechová 487, jezdilo to pohodlně něco málo přes kilo, byť na první 477 jí pořád trochu scházelo, ta se rozdovádí o fous víc.. akorát to řvalo jako plechovka, tzn. trochu víc.
Stejnej motor 487.3 ve stejný motorce stejné zapalování (byl to takovej bastard - plasťák, kotouč, ale 6v dynamo - ale origo takhel z fabriky) na originální tlumič sání a orginální vejfuk, tak se z ní zpátky stala ta líná svině co jede po rovině 90-95, vytočit to na 4ku se stejným zpřevodováním pořádně nejde a trojka se dává jakmile to zahlídne na obzoru kopec... zhruba takhle jezdily první 125 a ty poslední - škoda mluvit....

uváděnej výkon 9,5kw, stejně jako u obyčejnejch 477 a 487.

Jinej uváděnej výkon pro motory 175-180 než 15k, 13k, a 9,5kw nebyl.

Naposledy editováno 18.02.2015 19:55:06

1 reakcí na tento příspěvek Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

18.2.2015 v 20:26 | Nahoru | #34
pech: S tema prvnima 125 jsi to presne trefil, takhle to jezdi :) Dneska jsem se prehraboval videi a nasel jsem jeste jedno z moji 125/476 posilube, snad tazateli nebude vadit kdyz to sem hodim, zajimal se sice o 175, ale ukazka jak jede starsi 125 mozna taky k necemu bude :) Ke konci videa je prudky kopec...


Naposledy editováno 18.02.2015 20:27:48

(reakce na) Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

19.2.2015 v 14:38 | Nahoru | #35
mickaelb>
Jen takovej dotaz,co to používáš za kameru?Video vypadá docela pěkně.

1 reakcí na tento příspěvek Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

19.2.2015 v 15:36 | Nahoru | #36
smoula555: No jo, byl to Canon EOS 600D+Sigma 10-20, tim to bude :) Normalne to nepouzivam, jen jsem to zkousel...

(reakce na) Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

19.2.2015 v 15:39 | Nahoru | #37
mickaelb> Hm,už chápu proč to vypadá dobře. Říkal jsem si,že to nebude jen nějaká obyčejná kamera na helmu za pár korun..

(reakce na) Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

7.3.2023 v 13:19 | Nahoru | #38
xhuty> ahoj ten obrazok nejde otvorit mohol by si prosim nejaky datako idu prestne loziska a bufera

Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

7.3.2023 v 13:38 | Nahoru | #39
MilanLaky1: který model?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 MindaMour 2 24.3.2024 v 09:20 MindaMour
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 kpant 2 10.3.2024 v 19:20 kokoška.
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 Dejvid55 3 2.2.2024 v 12:53 Kubeja
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 kpant 1 30.1.2024 v 19:53 Drak1
Tryskání balotinou Praha a okolí ČZ 175/477 kpant 6 26.1.2024 v 18:17 assassin

TOPlist