bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487
18.6.2011 v 15:40
Dobrý den, chci se zeptat, ktery z těchto motorů je lepší ? Nebo v čem je rozdíl ???
Předchozí
1 2
Následující

Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

18.6.2011 v 18:09 | Nahoru | #1
všechny uplně stejné,jenom motor ze 180/487 má 3 výbrus

1 reakcí na tento příspěvek Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

18.6.2011 v 18:33 | Nahoru | #2
NO TAK ŽE BY BYLY ÚPLNĚ STEJNÉ TO SE ŘÍCT NEDÁ HLAVNÍ ROZDÍL MEZI 477 A 487 JE ŽE 487 MÁ NA OJNICI UŽ JEHLY A NEMÁ OILMASTER TAKŽE ROZDÍLNÁ KLIKA A PÍSTNÍ SADA JINAK JE VŠECHNO STEJNÉ NEDÁ SE ŘÍCT KTERÝ JE LEPŠÍ ZÁLEŽÍ JAK NA TOM JE

Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

18.6.2011 v 21:49 | Nahoru | #3
Tak za mě 180/487... ale já sem zaujatej

Naposledy editováno 18.06.2011 21:52:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

19.6.2011 v 01:53 | Nahoru | #4

FIRE5 píše: NO TAK ŽE BY BYLY ÚPLNĚ STEJNÉ TO SE ŘÍCT NEDÁ HLAVNÍ ROZDÍL MEZI 477 A 487 JE ŽE 487 MÁ NA OJNICI UŽ JEHLY A NEMÁ OILMASTER TAKŽE ROZDÍLNÁ KLIKA A PÍSTNÍ SADA JINAK JE VŠECHNO STEJNÉ NEDÁ SE ŘÍCT KTERÝ JE LEPŠÍ ZÁLEŽÍ JAK NA TOM JE



oilmaster se nepočítározdíl jen v levém víku které se dá vyměnit....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

19.6.2011 v 07:21 | Nahoru | #5

KRAFTWERK píše: oilmaster se nepočítározdíl jen v levém víku které se dá vyměnit....



...není to jen víko,ale i čerpadlo a klika...

3 reakcí na tento příspěvek Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

19.6.2011 v 11:01 | Nahoru | #6
tak hlavní rozdíl bude v mazání ložisek na klice, 477 má všechny 3 mazaný převodovým olejem, zatímco u 487 jsou 2 mazaný směsí a 1 převodovým olejem (viz obrázek) a pak v řazení, 487 má jedničku dolů, 477 obráceně + některé 477 neměli kontrolku neutrálu (chybí čidlo v motoru)

Výkonově by na tom při použití stejného výfuku a karburace (trysky + sání) měly být stejně.

Naposledy editováno 19.06.2011 11:02:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

19.6.2011 v 15:14 | Nahoru | #7

Zil píše: ...není to jen víko,ale i čerpadlo a klika...

hm já myslel že to čerpadlo je na víku....

(reakce na) Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

19.6.2011 v 15:35 | Nahoru | #8
KRAFTWERK> čerpadlo je přidělaný na karteru a je poháněný přímo klikovkou

Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

19.6.2011 v 18:16 | Nahoru | #9
já bych hlasoval pro 477 posi lube,mám ho bohatě ověřenej a nemá problém

1 reakcí na tento příspěvek Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

19.6.2011 v 22:37 | Nahoru | #10
Doma mam 477 a ten je bez cidla neutralu a ma ohnutou jakousi vidlicku razeni ?? nevim co to je, motor jsem nemel nikdy nastartovany , ve svy mam 125/476 motor a na otcový je 487. Chci si tam narvat taky 175, proto ta otazka

(reakce na) Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

20.6.2011 v 13:02 | Nahoru | #11
Jackun> pokud je to jen vidlička,je to v pohodě,jestli vyskakuje kvalt,může být vůle v uložení hřídelky,což je taky celkem v klidu,u obojího musíš půlit motor,pokud máš přípravky,je to na den práce,pokud ne,tak to nekurvi a svěř to odborníkům.

Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

10.3.2013 v 09:56 | Nahoru | #12
proč má 477 uvedeno 13 koní a 487 15 koní? rozdíl ve výkonu je v karburaci? a kde přesně.
jde na 477 otočit řazení jako na 487 ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

10.3.2013 v 09:58 | Nahoru | #13

xhuty píše: tak hlavní rozdíl bude v mazání ložisek na klice, 477 má všechny 3 mazaný převodovým olejem, zatímco u 487 jsou 2 mazaný směsí a 1 převodovým olejem


tím jsi si jistý? slyším prvně že by u dvoutaktu byla klika mazaná převodákem,nedokáži si představit jak ložisko u zapalování bude mazáno převodákem, který se tam nemá jak dostat.

(reakce na) Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

10.3.2013 v 20:54 | Nahoru | #14
Kovi> 477 opravdu má všechny 3 ložiska mazaný převoďákem, gufera jsou zevnitř klikové skříně, to ložisko pod zápalkem je mazané skrz kanálky z převodovky...jinak rozdíl ve výkonu je nejspíš kvůli jiné technologii měření výkonu. Předělání řazení spočívá ve výměně řadící kulisy...

Naposledy editováno 10.03.2013 21:04:41

1 reakcí na tento příspěvek Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

10.3.2013 v 21:48 | Nahoru | #15
takže stačí použít kulisu z 487? a dá se vyměnit od spojky nebo se musí půlit motor?
nahoře píšeš i o jiné karburaci a výfuku ?

(reakce na) Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

10.3.2013 v 22:04 | Nahoru | #16
Kovi> Ano, stačí kulisa z 487, ta má obráceně drážky na vidličky. Jestli jde vyměnit od spojky ti neřeknu, nevim jestli bys to dostal ven přes vidličky a taky nevim jak bys to tam napasoval zpět. O výfuku a karburaci jsem nepsal nic...

Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

11.3.2013 v 07:40 | Nahoru | #17
Kovi: Vyměnit bez půlení to nejde určitě. Musíš vyndat vidličky a tyčku. Taky musíš vyndat řadicí kalhotky, který prochází kulisou skrz kartery a z druhé strany je na ní nasazena vačka poloautomatu spojky.

Takže bez půlení nevyměníš..

Naposledy editováno 11.03.2013 09:35:08

(reakce na) Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

8.4.2013 v 17:55 | Nahoru | #18
xhuty> přesně tak a 477 nema jeste na radicim mechanismu ten vybezek na neutral jetam jen dira, ale vpoho jde vse zamenit se starsimy a novejsimy typy jako treba vydlicky

Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

8.4.2013 v 21:07 | Nahoru | #19
Je ta klika na oilmastera fakt jiná nebo se liší jenom zářezem kterej lze udělat flexou? U bizona a 634 to totiž tak je, jenom zářez

Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

11.4.2013 v 14:15 | Nahoru | #20
Kubeja: Mám takové tušení, že je ta klika ze strany oilmasteru i o něco delší...

1 reakcí na tento příspěvek Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

5.6.2014 v 21:16 | Nahoru | #21
Jelikož jsem to teď řešil tak můžu říct že kliky 477 a 487 záměnné nejsou. Jak tu někdo psal je rozdíl v uložení klik v bloku a v mazání ložisek. tudíž klika 487 má na obou stranách hřídel o stejném průměru až po setrvačníky, kdežto u kliky 477 je hřídel na každé straně setrvačníku v délce asi 5mm rozšířena pro gufero. viz foto, s pístem je 487



Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

5.6.2014 v 21:20 | Nahoru | #22
Záměnné uplně nejsou, ale při troše dobré vůle by to přeházet šlo.

Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

12.11.2014 v 08:03 | Nahoru | #23
Ahoj.
Mám dotaz koupil jsem motor na ČZ o objemu 175 cm3 a na hlavě jsou 2 svíčky. CO to je za motor? Mel by to být podle deklů oilmaster. V motoru chybí klika, ale mám 2 motory jeden bez olejového čerpadla druhý s ním, ale oba jen s jednou svíčkou. Potřeboval bych vědět, jestli jsou kliky kompatabilní a k čemu je dvousvíčka na jednoválci a jaký bude rozdíl v zapojení elektřiny. Předem děkuji za odpovědi.

Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

12.11.2014 v 14:37 | Nahoru | #24
Martyhornet: dobová úprava. Nejlépe kdybys poslal fotku té hlavy. Jinak se to dělalo hlavně v 50 letech na závody šestidenní. Jde tam především o spolehlivost, ztratit pozici v závodu kvůli pecce na síčce byla otrava. Existovali tři varianty zapojení - buďto jedna zapalovací cívka se dvěma vývody nebo soustava jako u dvouválců nebo klasika a přehazovala se fajfka. Čistě teoreticky by to mohlo mít vliv i na rychlejší a rovnoměrnější spalování směsi (pokud by pálily obě svíce najednou).

Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

7.12.2014 v 20:57 | Nahoru | #25
Kovi:" ničemu nerozumíš, ložiska jsou převoďákem mazaný snadno, gufera jsou u prvního provedení 477 jak z vnější, tak z vnitřní strany a olej se tam dostává rozstřikem převodových kol na sběrač, odkud stéká jedním kanálkem k ložiskua druhým zpátky. Právě toto provedení 477 má uvádění vyšší výkon 15k. 487 má výkon nižší, stejně jako poslední provedení 477 těsně jí přecházející, právě pro vyšší jalový objem klikového ústrojí, způsobeneéhomazáním ložisek směsí, první 487 se lišila hlavně provedením zbytku. Nejhorší motory jsou 487.3, který jsou díky přísnějším hlukovým a emisním limitům zdaleka nejlínější a nejproblémovější.

Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

8.12.2014 v 21:08 | Nahoru | #26
to uz tu bylo rečeno odpovídáš asi o 3/4 roku pozdeji..navic mezitim jsem mel motor rozebran a jak je mazan jiz vime..
proc me osocujes ze nicemu nerozumim uz nechapou vubec...ja CZ mel jako malej kluk a ted mam dva kousky,zrovna pred tydnem jsem jednu slozil. a trvam si na tom,ze 477 maji uvedeny vykon 13k a 487 15k bavim se o tech.prukaze a bsech dobovych priručkách.
mám právě 477.01 prvni modely Posilube a prave ty maji uvedeno 13k

se divam na tu co mas v profilu je docela solidni bastl..takovy prurez modelovou radou Cz s prvky Jawy ..zaslouzila by dat do originalu..odborniku..

Naposledy editováno 08.12.2014 21:11:47

Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

9.12.2014 v 21:10 | Nahoru | #27
Kulový hovno, první 477.1 15K, pozdější 13K - takže se potvrzuje že rozumíš hovno.

Co mám v techničáku a na štítku 477-69 vím líp než ty, 487 znám všechny. V profilový fotce mám posilubku v provozním stavu, na níž není nic co by se na čz nemontovalo, samozřejmě včetně funkčního posilube, což zdejší chromáci vesměs nemají. A jestli rejpeš do Roadstera? Ten má z jawy akorát brzdu, společnou s čz a ve 4T je to velká vzácnost

Jen pro doplnění http://www.cezetman...y/index.html?item=97

To, zda se mezitím zpřísnily normy pro měření výkonu jako u automobilů či nikoliv a jestli náhodou není ten výkon ve výsledku krom kurvalíného motoru 487.3 stejný, je na další debatu. Mluvil jsem samozřejmě o výkonu udávaném v technických údajích a technickém průkazu.

Naposledy editováno 09.12.2014 21:26:14

2 reakcí na tento příspěvek Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

11.12.2014 v 08:49 | Nahoru | #28
Viděl jsem v různých dokumentech 13k, 13,5k, 14,5k a 15k. Podle měření normou DIN jsou nižší hodnoty než podle SAE a tolerance jednotlivých motorů je 6%, takže fabrika uváděla různý čísla,takže motor je stejný jen jinou normou meření výákonu je udávan "jiný výkon". Ale já rozumím hovno Ty jsi odborník na výkon uu starých čezet,paráda gratuluj si,třeba tě to uživí.

(reakce na) Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

11.2.2015 v 07:58 | Nahoru | #29
Kovi> Přesně tak

(reakce na) Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487

18.2.2015 v 10:46 | Nahoru | #30
Kovi> Podle mých zkušeností,všechno co píše Pech,je tak.I bez těch sprostých slov. 13,5-14,5 koně jsem nikdy nikde neviděl napsaný. Mužeš uvést tištěný zdroj z kterého vycházíš? Internet neberu v úvahu.Tam se píšou děsný pí....ny. Navíc,podle normy která platí asi 28 let se výkon uvádí v kw. Takže 9,5Kw má 180 v papírech. Mám nebo jsem měl všechny 175 různých roků a typů. Rozhodně nejrychlejší byla ta z 69. 180 je opravdu pocitově líná.Není to ale spíš váhou??Je mezi nima snad 20kilo rozdíl.Vůbec nikdo,ani Pech tady nepíše,proč ty první 477 měly vyší výkon. Protože měly lehkou ojnici a motor dosahoval vyšších použitelných otáček.Jak papírově,tak v provozu.Ten motor navíc ani nevibroval. Mám tu 69 z března,s výrobním číslem 150.Na štítku má 15koní/5750ot V originálním techničáku má 13,ano třináct koní.Teď se hádejte.....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 MindaMour 4 31.3.2024 v 20:23 MindaMour
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 kpant 2 10.3.2024 v 19:20 kokoška.
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 Dejvid55 3 2.2.2024 v 12:53 Kubeja
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 kpant 1 30.1.2024 v 19:53 Drak1
Tryskání balotinou Praha a okolí ČZ 175/477 kpant 6 26.1.2024 v 18:17 assassin


TOPlist