globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odchází svíčky! Pomoc= fin. Odměna!!
Zduřte draci! Potřeboval bych pomoc (radu) mám problém se svojí ČZ 180 /487. 4
Neustále mi odchází svíčky N15C i (N14C). Projevuje se to tak, že po cca 50 km mi motor nechce jít už tak ochotně do vysokých otáček a nakonec chce jezdit jen v nižších a nesnese rychlé přidání na plno, to pak začne cukavě přidávat. Když pak potřebuji předjet auto tzn. Rychle podřadím a dám plnej plyn tak motor se jakoby zahltí prostě zdechne a musím úplně ubrat plyn a motor se zase chytne a pak musím přidávat jen pomalu a pomalu akcelerovat přičemž již neudrží plynule nejvyšší otáčky a jde do nich jen pomalu(někdy trhaně), takže kopce jsou pak velký problém. Svíčka není ulitá ani černá, spíše cihlová, motorka s ní ale chytá bezchybně. Vyměním ji a po cca 50 až cca 100 km a opět to samé odchází postupně, svíčka ale neodejde úplně dalo by se na ni najet asi i 500km ale s těmi problémy to nejde.Ještě co mě napadá je že má horší studené rozjezdy(i když nechám motor před jízdou chvíli zahřát) abych se odlepil z křižovatky musím dát plnej plyn, ale nedosáhnu s rychlostí plný plyn(dusí se) ale to je asi normální, jestli při tom ta svíčka neodchází. Opatření co jsem udělal:Nová 8V indučka, nový kondík, nový palivový filt +vzduchový filtr, nový vn kabel, nová fajfka, nová baterka. Nespočetněkrát vyčištěn a profoukán čistý karburátor, nová jehla, nové šoupátko. Předstih seřízen několikrát hodinkama na setiny výfuk i koleno několikrát vyčištěn po zajetí hlava i píst očištěn od karbonu. Karburátor je tam origo 2836, trysky v karburátoru původní, podle dokumentace správné. Napadá mne už jen vadný karburátor (ale opticky je jako nový, nevychozený). Hned po té co jsem ji koupil se dělalo GO je 6500km po GO a dělá to stále. Prosím o radu už nevím co s tím, klidně dojedu k vám na kontrolu. Svíčky kupuju v balení po deseti a vozím je v kufru. Prosím tedy o pomoc. Finanční odměna samozřejmostí(ať už bude aktivní, či pasivní). Zatím díky za přečtení. 
Rossi 

Naposledy editováno 12.03.2017 21:30:13

1 reakcí na tento příspěvek Odchází svíčky! Pomoc= fin. Odměna!!

14.3.2017 v 19:44 | Nahoru | #1
Takže jsem shodil dynamo i domeček ložiska. Ložisko vypadá jako nové, i klec s nýty. Hejbal sem s čepem vší silou a nic se nehlo ani nerachtalo, takže ložisko cajk. Nahodil jsem další použité, funkční(bohužel již třetí a hlavně poslední) dynamo a co se nestalo po nastartování: Zvuk jako když se roztáčí turbo a hned poté kouř z vnitřku dynama. Tož jsem to hodil na měřák a nastartoval a rychle zdechl, ukázalo to přes 7V, takže dynamo fachčí. Shodil jsem stator a zjistil, že se samozřejmě rotor fest ohobloval o jeden z "magnetů" ve statoru. Zkusil sem rotor více dotáhnout a pak i méně. Vždy sem jej sundal a znovu nasadil. Nic nepomáhá pořád to fest drhne ve stejném místě.Zkusil jsem i rychle vytočit motor kvůli tomu abych na rychlo zjistil jestli už motor půjde do otáček, ale ukázalo, že ne(dynamem to asi nebude, asi zkusím ještě sehnat jiný karbec) Napřed, ale musím vyřešit to dynamo. Zkusil jsem nasadit 2 rotory z nefunkčních dynam a zdálo se mi, že nedrhnou jenže dynamo sněma dávalo max 2,5V takže pešek. Zítra zkusím vzít 2 statory z nefunkčních dynam a dát je s tím drhnoucím rotorem co to udělá.
Funkční rotor drhne z jedné třetiny (asi 8 cm z obvodu) ne po celém obvodu.
Uvidím jestli ještě nebudu řešit obroušení té placky na tom drhnoucím "magnetu" ve funkčním statoru.
Začínám přemýšlet o VAPE. Jen bych si to musel od někoho kdo to už dělal nechat udělat. Také nevím jestli by mi to nějak pomohlo(i VAPE se může potkat jako dynamo) , ale třetí dynamo za 6500km mne nutí přemýšlet i takto.
Všechna kladiva co doma mám sem již raději dal do batohu a zítra je vezu do práce a tam zůstanou, do té doby dokud nebude motorka opravena, nebo dokud se ty kladiva nerozpadnou v prach.
Dochází mi veškeré morální síly.

Naposledy editováno 14.03.2017 21:20:43

(reakce na) Odchází svíčky! Pomoc= fin. Odměna!!

15.3.2017 v 05:15 | Nahoru | #2
ROSSI01> To není tím,že by byl šišatej rotor dynama, ale máš špatnej čep v klikovce či křivě nalisovanej a to by odpovídalo i té chudé směsi, neboť zřejmě i špatně těsní gufero a jde tam falešnej vzduch.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 MindaMour 4 31.3.2024 v 20:23 MindaMour
Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487 [1, 2] ČZ 175/478, ČZ 175/477, ČZ 180/487 Jackun 39 7.3.2023 v 13:38 Kalasnikov
ČZ 180 ČZ 180/487 fek77 12 12.7.2022 v 19:10 fek77
ČZ 180 487/4 blinkry ČZ 180/487 kolmis1 3 12.1.2021 v 00:20 re500
ČZ 180/487 blinkry ČZ 180/487 wolferein 3 16.10.2020 v 22:44 stompik


TOPlist