globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odchází svíčky! Pomoc= fin. Odměna!!
Zduřte draci! Potřeboval bych pomoc (radu) mám problém se svojí ČZ 180 /487. 4
Neustále mi odchází svíčky N15C i (N14C). Projevuje se to tak, že po cca 50 km mi motor nechce jít už tak ochotně do vysokých otáček a nakonec chce jezdit jen v nižších a nesnese rychlé přidání na plno, to pak začne cukavě přidávat. Když pak potřebuji předjet auto tzn. Rychle podřadím a dám plnej plyn tak motor se jakoby zahltí prostě zdechne a musím úplně ubrat plyn a motor se zase chytne a pak musím přidávat jen pomalu a pomalu akcelerovat přičemž již neudrží plynule nejvyšší otáčky a jde do nich jen pomalu(někdy trhaně), takže kopce jsou pak velký problém. Svíčka není ulitá ani černá, spíše cihlová, motorka s ní ale chytá bezchybně. Vyměním ji a po cca 50 až cca 100 km a opět to samé odchází postupně, svíčka ale neodejde úplně dalo by se na ni najet asi i 500km ale s těmi problémy to nejde.Ještě co mě napadá je že má horší studené rozjezdy(i když nechám motor před jízdou chvíli zahřát) abych se odlepil z křižovatky musím dát plnej plyn, ale nedosáhnu s rychlostí plný plyn(dusí se) ale to je asi normální, jestli při tom ta svíčka neodchází. Opatření co jsem udělal:Nová 8V indučka, nový kondík, nový palivový filt +vzduchový filtr, nový vn kabel, nová fajfka, nová baterka. Nespočetněkrát vyčištěn a profoukán čistý karburátor, nová jehla, nové šoupátko. Předstih seřízen několikrát hodinkama na setiny výfuk i koleno několikrát vyčištěn po zajetí hlava i píst očištěn od karbonu. Karburátor je tam origo 2836, trysky v karburátoru původní, podle dokumentace správné. Napadá mne už jen vadný karburátor (ale opticky je jako nový, nevychozený). Hned po té co jsem ji koupil se dělalo GO je 6500km po GO a dělá to stále. Prosím o radu už nevím co s tím, klidně dojedu k vám na kontrolu. Svíčky kupuju v balení po deseti a vozím je v kufru. Prosím tedy o pomoc. Finanční odměna samozřejmostí(ať už bude aktivní, či pasivní). Zatím díky za přečtení. 
Rossi 

Naposledy editováno 12.03.2017 21:30:13

Odchází svíčky! Pomoc= fin. Odměna!!

Skvělá odpověď, děkuji! 12.3.2017 v 22:27 | Nahoru | #1
Přiznám se, že se na to moc necítím ti něco radit když to čtu( odměnu bych nechtěl, ale je mi tě líto tak píšu co mě napadá). Napadá mě máš změřeno kolik ti to nabíjí? Můj názor je, že je to v elektrice.

Odchází svíčky! Pomoc= fin. Odměna!!

Skvělá odpověď, děkuji! 12.3.2017 v 22:33 | Nahoru | #2
Jo a určitě bych zkusil dát, úplně jinou svíčku.

1 reakcí na tento příspěvek Odchází svíčky! Pomoc= fin. Odměna!!

Skvělá odpověď, děkuji! 12.3.2017 v 22:45 | Nahoru | #3
V čezetách nejsem žádnej znalec, odměnu nechci, ale pár týdnů zpět tu nějakej klučina řešil, že mu kroska žere svíčky, pomohla mu, pokud si pamatuju teplejší svíčka a někdo další tam psal, že podobnej problém vyřešil tim, že tam praskl svíčku určenou pro auta a od tý doby klid, tak můžeš zkusit

Odchází svíčky! Pomoc= fin. Odměna!!

Skvělá odpověď, děkuji! 12.3.2017 v 22:49 | Nahoru | #4
kuceraz: k tomu se přikláním. Ty svíčky při té ceně 30,-Kč kus budou nic moc, dal bych tam něco lepšího

Odchází svíčky! Pomoc= fin. Odměna!!

Skvělá odpověď, děkuji! 12.3.2017 v 23:57 | Nahoru | #5
měl jsem čízu 250. Jestli to dělá hned odnový svíčky tak bych to v ní nehledal. Neutíká ti to po ohřátí pod hlavou nebo někde z karteru? Nepřidírají se kroužky? Zméř kompresi za tepla.

Odchází svíčky! Pomoc= fin. Odměna!!

Skvělá odpověď, děkuji! 13.3.2017 v 00:42 | Nahoru | #6
Já bych nebyl úplně proti názoru, že bude špatná směs v různé poloze šoupátka/jehly. Hladina v plovákovce je v pořádku? Vzduchový filtr v pořádku? Nějaké netěsnosti v sacím systému? Benzin z nádrže dotéká dost? Případně nedokonale průchozí výfuky...?
Mám podobnou zkušenost, ale bohužel to bylo na čtyřtaktu, takže to asi nepomůže, ale napsat to můžu: problém byl podobný - při prudším přidání plynu se to začalo dusit, barva svíčky ok. Vyřešilo to důkladné seřízení karburátoru, vyladění různých netěsností přírub a naolejování vzduch. filtru. Ale jak říkám, u 2T to může být jinak.

Naposledy editováno 13.03.2017 00:44:22

Odchází svíčky! Pomoc= fin. Odměna!!

Skvělá odpověď, děkuji! 13.3.2017 v 00:46 | Nahoru | #7
Tohle je trochu oříšek, nelze se sázet, ale asi bych se podíval, jak je na tom dynamo, respektive rotor dynama. Nebylo by zcela od věci ho zkusit změřit, pokud možno úplně celé, tedy včetně statoru. Nemyslím si toitž, že by to bylo ve svíčce, spíš to vypadá na to, že se dynamo, respektive rotor ohřeje a začne zlobit. Ale je to pochopitelně jen doměnka, leč za pokus to stojí.

Odchází svíčky! Pomoc= fin. Odměna!!

Skvělá odpověď, děkuji! 13.3.2017 v 00:54 | Nahoru | #8
je to sice už 35 let ale já tu 250 měl stokrát rogebranou do šroubu a vyváděl jsem s ní podobný psí kusy jako se svou současnou moto. Jezdilo to ale na skoro jakoukoli svíčku i pilovanou, rovnanou klleštěma a podobně. Zkusil ych pújčit karbec z něčeho jinýho a pak pátrat dál. Ale sundat válec není snad tolik práce tak bych tam kouknul (u mý to šlo i normálně v rámu)

1 reakcí na tento příspěvek Odchází svíčky! Pomoc= fin. Odměna!!

Skvělá odpověď, děkuji! 13.3.2017 v 06:14 | Nahoru | #9
Jiný typ svíčky. Podobné vlastnosti mi to dělalo s stenýma Briskama na mojem Céčku, vždycky po pár desítkách km to nedrželo volnoběh a nový start vyšel max s novou (chladnou) svíčkou. Ani jinačí teplejší/studenější svíčka od Brisku nepomohla. Při jedné vyjížďce jsem takhle dojel do nějakého skůtr servisu kde mi servisman podaroval svíčku Champion L78C. Použitou, ale funkční. To bylo tak před 5-ti lety a jezdím na ní doteď, dokonce zvládla 12 tisíc kilometrů přes letošní léto (napříč Kanadou, někdy tu bude cestopis, kdyby někdo nevěřil.)

Tyhle Champiionky se ještě dají sehnat, takže zkus je a nebo ekvivalent od NGK, ale tam si číslo nevzpomenu, nemám ji teď nikde u sebe. Rozhodně se moc nevyplatí laborovat s Briskama, když víš že to s nima nejde. U těchto starých mašin je to všechno u každé jinak, každá jede jinak na jiný karburátor, na jinou svíčku, atp.

Za mě si fakt obstarej svíčky stejné specifikace od různých výrobců (Champion, NGK, víc neznám) a zkus jezdit s nima. Určitě to na někteoru z nich pojede lépe. Novodobé Brisky už holt nejsou to co bývaly. I když někdo na ně má štěstí a jeho motorka mu s nima jezdí.

1 reakcí na tento příspěvek Odchází svíčky! Pomoc= fin. Odměna!!

Skvělá odpověď, děkuji! 7.4.2017 v 21:21 | Nahoru | #10
vycukni motor a odvez ho na GO k někomu kdo tomu rozumí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 MindaMour 4 31.3.2024 v 20:23 MindaMour
Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487 [1, 2] ČZ 175/478, ČZ 175/477, ČZ 180/487 Jackun 39 7.3.2023 v 13:38 Kalasnikov
ČZ 180 ČZ 180/487 fek77 12 12.7.2022 v 19:10 fek77
ČZ 180 487/4 blinkry ČZ 180/487 kolmis1 3 12.1.2021 v 00:20 re500
ČZ 180/487 blinkry ČZ 180/487 wolferein 3 16.10.2020 v 22:44 stompik


TOPlist