3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Eso_Rimmer píše: je to tak... kdo hleda i rychlost, poradny zrychleni, kdo si vejska do blembaku, kdyz mu pod prdeli rve tohle nasrany stado bejku, tak po presednuti z Kachny ho nic jinyho, nez Kachna, bavit proste nemuze. muze se vam to nelibit, muzete s tim nesouhlasit, ale to je tak jediny, co s tim muzete delat...
Jakože když hledáš co největší výkon tak si koupíš cenduro jo? Proč si nekoupíš silničně cestovní třináctku nebo něco takového? Zzr 14 nechá tu tvojí kačenu v prachu za sebou a v terénu je asi stejně dobrá jako ta tvoje verze :D bojíš se, že bys přišel o vizáž drsného ADVENTURE cestovatele co se nezalekne ani deště? :D Cendura o výkonu nikdy nebyly, takhle si měřej péra jiný cílový skupiny, chci výkon koupím si silnici a nehraju si na rádoby enduristu co stejně sjíždí slicky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
TomasK7 píše: Jakože když hledáš co největší výkon tak si koupíš cenduro jo? Proč si nekoupíš silničně cestovní třináctku nebo něco takového? Zzr 14 nechá tu tvojí kačenu v prachu za sebou a v terénu je asi stejně dobrá jako ta tvoje verze :D bojíš se, že bys přišel o vizáž drsného ADVENTURE cestovatele co se nezalekne ani deště? :D Cendura o výkonu nikdy nebyly, takhle si měřej péra jiný cílový skupiny, chci výkon koupím si silnici a nehraju si na rádoby enduristu co stejně sjíždí slicky
motorky byly vzdy o vykonu....
mistnim by ale evidentne bohate stacil dominator :)
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
assassin píše: motorky byly vzdy o vykonu....
mistnim by ale evidentne bohate stacil dominator :)
A proč by neměl, je to fajn motorka a jede to dost. V terénu na dvojku pobere všechno a na silnici v pohodě stačí ;) .
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Ďuričko píše: Tak proč jí prodáváš
proc prodavam starou, dobrou 990? no jestli to nebude proto, ty detektive, ze mam novou 1190
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
TomasK7 píše: Jakože když hledáš co největší výkon tak si koupíš cenduro jo? Proč si nekoupíš silničně cestovní třináctku nebo něco takového? Zzr 14 nechá tu tvojí kačenu v prachu za sebou a v terénu je asi stejně dobrá jako ta tvoje verze :D bojíš se, že bys přišel o vizáž drsného ADVENTURE cestovatele co se nezalekne ani deště? :D Cendura o výkonu nikdy nebyly, takhle si měřej péra jiný cílový skupiny, chci výkon koupím si silnici a nehraju si na rádoby enduristu co stejně sjíždí slicky
to ses do toho ale oprel, panecku... podivej, evidentne mas problem s tim, abys pochopil vsestranost masin, jako je Afrika, nebo Kachna. zkusim to znovu a pro tebe v trosku "light" verzi - univerzalnost, univerzalnost, univerzalnost jestli jses schopny srovnavat ZZR s Kachnou v terenu, tak to uz je na diagnozu ja si pero merit nemusim, uz mam neco odlitano a nejakej ten kout sveta uz jsem taky videl, mozna na rozdil od mnoha zdejsich diskuteru na MCZ, kteri dokazi akorat tak kritizovat, soudit, hodnotit, aniz by pomalu kdy vyjeli a to vubec nemluvim o tom, ze jim v drtive vetsine osobni zkusenost s masinou, o kterou se opiraji, schazi a proc si nekoupim silnicne cestovni trinactku? no protoze chci poradny cenduro s vykonem, kapisto? doby, kdy se litalo tri kila, uz mam davno za sebou a to pero si merim maximalne tak v posteli pri trojce, nebo ctyrce... takze nezavid, nepis nesmysly, zamysli se nad sebou a cti poradne vsechny prispevky, na ktere reagujes. pak mozna nebudes vypadat za trumpetu
Naposledy editováno 05.04.2016 10:49:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
TomasK7 píše: Eso_Rimmer> Mě teda přijde, že si hrozně protiřečíš, máš už teda doby kdy si lítal 300 za sebou, nebo potřebuješ mezi nohama cejtit tu raketu? A mě silniční cesťák teda nepřijde o nic míň universální než tvá "neeR" verze, do terénu nemůže ani jeden, kufrů uvezou stejně, múzou jezdit po dálnici stejně jako ve městě ... furt teda to cenduro má navíc jen ten adventure styl, kterej silnici chybí
podivej, kdyz jezdis velmi casto ve dvou a nalozenej az po blembak zjistis, ze ten vykon se proste hodi. pro predjizdeni, vyjezdy ze zatacek a pod. kdyz s tim clovek pujde na sotoliny, coz podvozek v pohode dovoli, hodi se tam jina paliv.mapa a mas tam 100k, coz i to je kolikrat zbytecne moc. miluju na masine zrychleni a to mi od doby litani na SS proste chybi. nebavi me litat pri presunech dve kila, dam cestovnich 140-160 a pohodicka. kdyz letis z vinglu v naklonu, predni ti leti nahoru, to je proste orgac... a stejne tak si uzjijes i nejake ty sotoliny a pod. proste pro me je ta univerzalnost a vykonovy navrat k SS obrovske plus.
Naposledy editováno 05.04.2016 11:20:23
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
TomasK7 píše: To vše umí i silniční cesťák, takže jedinej důvod proč enduro jsou ty nezpevněné silnice zvané šotoliny?
ano, umi. ale tim to taky konci. uz jen kdyz vidis nabalene plast.kufry na tech cestacich, smutny pohled a velka neprakticnost oproti hlinikacum. na Kachne mi vic sedi vyssi posez, pro me prijemnejsi pozice jezdce a navic to nejdulezitejsi - ta masina se mi proste libi, na rozdil od pro me nezajimavych cestaku. a samozrejme jak pises, ty nezp.cesty. letos klasika Alpy a v lete i alpske sotoliny kolem Suzy. takze se znovu dostavame k tomu, co jsem psal na zacatku - univerzalnost. navic po letitych vybornych zkusenostech se starou Kachnou i se servisem jsem znovu zvolil to, co mam vyzkousene a co my vyhovuje.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Eso_Rimmer píše: to ses do toho ale oprel, panecku... podivej, evidentne mas problem s tim, abys pochopil vsestranost masin, jako je Afrika, nebo Kachna. zkusim to znovu a pro tebe v trosku "light" verzi - univerzalnost, univerzalnost, univerzalnost jestli jses schopny srovnavat ZZR s Kachnou v terenu, tak to uz je na diagnozu ja si pero merit nemusim, uz mam neco odlitano a nejakej ten kout sveta uz jsem taky videl, mozna na rozdil od mnoha zdejsich diskuteru na MCZ, kteri dokazi akorat tak kritizovat, soudit, hodnotit, aniz by pomalu kdy vyjeli a to vubec nemluvim o tom, ze jim v drtive vetsine osobni zkusenost s masinou, o kterou se opiraji, schazi a proc si nekoupim silnicne cestovni trinactku? no protoze chci poradny cenduro s vykonem, kapisto? doby, kdy se litalo tri kila, uz mam davno za sebou a to pero si merim maximalne tak v posteli pri trojce, nebo ctyrce... takze nezavid, nepis nesmysly, zamysli se nad sebou a cti poradne vsechny prispevky, na ktere reagujes. pak mozna nebudes vypadat za trumpetu
Takže užší, ovladatelnější a lehčí afrika je horší cenduro, protože má nižší výkon?
Eso_Rimmer píše: podivej, kdyz jezdis velmi casto ve dvou a nalozenej az po blembak zjistis, ze ten vykon se proste hodi. pro predjizdeni, vyjezdy ze zatacek a pod. kdyz s tim clovek pujde na sotoliny, coz podvozek v pohode dovoli, hodi se tam jina paliv.mapa a mas tam 100k, coz i to je kolikrat zbytecne moc. miluju na masine zrychleni a to mi od doby litani na SS proste chybi. nebavi me litat pri presunech dve kila, dam cestovnich 140-160 a pohodicka. kdyz letis z vinglu v naklonu, predni ti leti nahoru, to je proste orgac... a stejne tak si uzjijes i nejake ty sotoliny a pod. proste pro me je ta univerzalnost a vykonovy navrat k SS obrovske plus.
100 koni ti bohatě stačí na sakra rychlé předjíždění bez podřazování a 160 cestovku dá jak nic. Přijdeš mi podobný případ, jako někteří bývalí majitelé SBK, kteří si založí rodinu a prohlásí, že ta litrová silnička už je moc šílená a pořídí si dvanáctku GSo, že s tím budou jezdit na pohodu, ale ve výsledku s tím lítají jako s těmi silničkami a u BMW s tím už počítají a také podle toho tu motorku tak staví.
Máš pravdu, nejel jsem na 1190, takže nemohu soudit tam, ale z GSa už udělali celkem slušnou silničku, jen tam z toho cendura zbyl už spíše jen ten vzhled.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Eso_Rimmer píše: Mr.Dreamer> kluci, ctete poradne, kdyz na neco reagujete vyse jsem psal, ze mi Afra prijde jako vhodnejsi mimo silnice. kde jsem psal, ze Afra neda 160km/h? pochopite uz, ze kdyz byl nekdo zvykly na to, ze mel pod prdeli nejakych cca 180k, tak mu 100k Afrika prijde jako ne moc vhodna a Kachna proste vhodnejsi? co je na tom to pochopit? je mi naprosto sumak, jestli ti prijdu jako byvaly majitel SS a do mych duvodu je ti taky prd a jestli chces srovnavat vykonovou propast 50k, tak to se pak diskuze vede fakt blbe...
V příspěvcích, na které jsem reagoval, jsi nic takového nepsal. V posledních příspěvcích ses pouze vyjadřoval proti cenduru kvůli tomu, že má "jen" 100 koní a to se ti bude obhajovat fakt blbě, protože cenduro prostě tolik nepotřebuje. Tomáš to dobře vystihnul, vzhledem k tomu, co tu vyzdvihuješ, ti u "adventure" jde hlavně o tu vizáž.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
TomasK7 píše: Děkuji, že to nemusím psát první, typycké GS symptomy, jen má v motorce o 30 koní víc
hele, ty symptome... kolik sveta jsi projel? kolik kilasku v kuse jsi dal, abys mohl posuzovat vhodnost cendura? kolik jsi toho od listopadu najel? nebo jen tukas do klavesnice a hodnotis ostatni?
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Mr.Dreamer píše: V příspěvcích, na které jsem reagoval, jsi nic takového nepsal. V posledních příspěvcích ses pouze vyjadřoval proti cenduru kvůli tomu, že má "jen" 100 koní a to se ti bude obhajovat fakt blbě, protože cenduro prostě tolik nepotřebuje. Tomáš to dobře vystihnul, vzhledem k tomu, co tu vyzdvihuješ, ti u "adventure" jde hlavně o tu vizáž.
jste borci kluci, mate me... apropo... nezamenuj vizaz za prakticnost a jeste jedna poznamka - spatne ctes - psal jsem o tom, ze pro me je 100k malo. ne to, ze je 100k pro cenduro malo.
Naposledy editováno 05.04.2016 12:19:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Eso_Rimmer píše: hele, ty symptome... kolik sveta jsi projel? kolik kilasku v kuse jsi dal, abys mohl posuzovat vhodnost cendura? kolik jsi toho od listopadu najel? nebo jen tukas do klavesnice a hodnotis ostatni?
Ano, počítání km patří mezi přední dovednosti majitelů GS :D ale neboj, jim se to taky nelíbí když jim někdo tvrdí, že jsou nemocný
Už nemám co říct, howgh
Naposledy editováno 05.04.2016 14:12:07
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
TomasK7 píše: Ano, počítání km patří mezi přední dovednosti majitelů GS :D ale neboj, jim se to taky nelíbí když jim někdo tvrdí, že jsou nemocný
Už nemám co říct, howg
no, neprekvapil jsi me, klasika... mne je u prdele, co si o mne kdo mysli pro me je dulezity to, co mam na masine odzito a ne odtukano od klavesnice. a kdyz uz diskutujes o cendurech, mel bys byt pripraveny na to, ze se lide, kteri s nimi maji opravdu realne zkusenosti, zeptaji na tvoji fundovanost o dane problematice. jinak se zaradis akorat tak k zastupu internetovych kecalu a rozumbradu, kteri o dane problematice vedi akorat tak kulovi, ale jsou plni teoretickych znalosti a "zkusenosti" ostatnich z ruznych diskuznoch for
Naposledy editováno 05.04.2016 14:58:10
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Eso_Rimmer píše: proc prodavam starou, dobrou 990? no jestli to nebude proto, ty detektive, ze mam novou 1190
To jsem nevěděl,asi jsem málo detektiv,každopádně gratuluju
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
airbus píše: karf> Jednoduchá odpověď... všechna starší generace endur (XRV750, BIG, Tenere a podobně) bez zbytečných elektronických chujovin. Dojel si na tom vždy a všude a to že to má výkon pod 100 kobyl? No a co, že budu holt o pár minut v cíli později než ty silnější stroje.V terénu je to stejně o umění a na silnici si poměřovat rychlost je zbytečný... Když jedeš podle pravidel bohatě ti jejich výkon stačí. A hlavně si to opravíš na koleni. I když ono moc nebylo co opravovat... Za mě je jedno na čem jezdíš, důležitý aby to vydrželo, nesralo se to a jezdec měl srovnáno v hlavě a uměl na tom.
souhlas. dobu ale nezastavis... kdyz tehdy prisly prvni vstrikovace, ABS, byl z toho kazdy (vcetne mne) na vetvi, ze se to bude porad srat a pod. dnes uz nic bez toho nekoupis. to same je v soucasnosti napr.aktivni podvozek. a znovu se dostavam k prioritam, ktere ma kazdy jinde. kdyz budu chtit co nejvyssi spolehlivost, nepujdu do elektronikou precpane novinky. radeji si par let pockam a koupim vychytanou vec. dokud jsem sam nevyzkousel ekektronicky podvozek (a to nejen na nove Kachne), nechtel jsem o nem ani slyset. dnes uz je to zcela bezny standart. kazdy hleda neco jineho, kazdemu vyhovuje neco jineho, ale neodsuzujme ty druhe jen proto, ze maji priority nekde jinde.
Naposledy editováno 05.04.2016 14:53:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
airbus píše: tom-cz> Zásuvku můžeš mít jak pod sedlem tak vedle budíků. Oni to mají tak trošku divně uvedené v katalogu... Každopádně ta cena je šílená.
OK díky za info. Stejně si to tam pak dodělám sám, ta cena je docela mimo. Zrovna tak ty "padáky", resp. držáky mlhovek za 14k
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
airbus píše: karf> Jednoduchá odpověď... všechna starší generace endur (XRV750, BIG, Tenere a podobně) bez zbytečných elektronických chujovin. Dojel si na tom vždy a všude a to že to má výkon pod 100 kobyl? No a co, že budu holt o pár minut v cíli později než ty silnější stroje.V terénu je to stejně o umění a na silnici si poměřovat rychlost je zbytečný... Když jedeš podle pravidel bohatě ti jejich výkon stačí. A hlavně si to opravíš na koleni. I když ono moc nebylo co opravovat... Za mě je jedno na čem jezdíš, důležitý aby to vydrželo, nesralo se to a jezdec měl srovnáno v hlavě a uměl na tom.
Kdyz jedes podle pravidel, je vetsi zabava jizda autem, tam aspon muzes poslouchat radio. A do terenu se pri jizde podle pravidel v podstate nemas sanci dostat....
Naposledy editováno 05.04.2016 16:17:35
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
assassin píše: Kdyz jedes podle pravidel, je vetsi zabava jizda autem, tam aspon muzes poslouchat radio. A do terenu se pri jizde podle pravidel v podstate nemas sanci dostat....
a nebo tak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |