2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Eso_Rimmer píše: to ses do toho ale oprel, panecku... podivej, evidentne mas problem s tim, abys pochopil vsestranost masin, jako je Afrika, nebo Kachna. zkusim to znovu a pro tebe v trosku "light" verzi - univerzalnost, univerzalnost, univerzalnost jestli jses schopny srovnavat ZZR s Kachnou v terenu, tak to uz je na diagnozu ja si pero merit nemusim, uz mam neco odlitano a nejakej ten kout sveta uz jsem taky videl, mozna na rozdil od mnoha zdejsich diskuteru na MCZ, kteri dokazi akorat tak kritizovat, soudit, hodnotit, aniz by pomalu kdy vyjeli a to vubec nemluvim o tom, ze jim v drtive vetsine osobni zkusenost s masinou, o kterou se opiraji, schazi a proc si nekoupim silnicne cestovni trinactku? no protoze chci poradny cenduro s vykonem, kapisto? doby, kdy se litalo tri kila, uz mam davno za sebou a to pero si merim maximalne tak v posteli pri trojce, nebo ctyrce... takze nezavid, nepis nesmysly, zamysli se nad sebou a cti poradne vsechny prispevky, na ktere reagujes. pak mozna nebudes vypadat za trumpetu
Takže užší, ovladatelnější a lehčí afrika je horší cenduro, protože má nižší výkon?
Eso_Rimmer píše: podivej, kdyz jezdis velmi casto ve dvou a nalozenej az po blembak zjistis, ze ten vykon se proste hodi. pro predjizdeni, vyjezdy ze zatacek a pod. kdyz s tim clovek pujde na sotoliny, coz podvozek v pohode dovoli, hodi se tam jina paliv.mapa a mas tam 100k, coz i to je kolikrat zbytecne moc. miluju na masine zrychleni a to mi od doby litani na SS proste chybi. nebavi me litat pri presunech dve kila, dam cestovnich 140-160 a pohodicka. kdyz letis z vinglu v naklonu, predni ti leti nahoru, to je proste orgac... a stejne tak si uzjijes i nejake ty sotoliny a pod. proste pro me je ta univerzalnost a vykonovy navrat k SS obrovske plus.
100 koni ti bohatě stačí na sakra rychlé předjíždění bez podřazování a 160 cestovku dá jak nic. Přijdeš mi podobný případ, jako někteří bývalí majitelé SBK, kteří si založí rodinu a prohlásí, že ta litrová silnička už je moc šílená a pořídí si dvanáctku GSo, že s tím budou jezdit na pohodu, ale ve výsledku s tím lítají jako s těmi silničkami a u BMW s tím už počítají a také podle toho tu motorku tak staví.
Máš pravdu, nejel jsem na 1190, takže nemohu soudit tam, ale z GSa už udělali celkem slušnou silničku, jen tam z toho cendura zbyl už spíše jen ten vzhled.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |