3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
airbus píše: karf> Jednoduchá odpověď... všechna starší generace endur (XRV750, BIG, Tenere a podobně) bez zbytečných elektronických chujovin. Dojel si na tom vždy a všude a to že to má výkon pod 100 kobyl? No a co, že budu holt o pár minut v cíli později než ty silnější stroje.V terénu je to stejně o umění a na silnici si poměřovat rychlost je zbytečný... Když jedeš podle pravidel bohatě ti jejich výkon stačí. A hlavně si to opravíš na koleni. I když ono moc nebylo co opravovat... Za mě je jedno na čem jezdíš, důležitý aby to vydrželo, nesralo se to a jezdec měl srovnáno v hlavě a uměl na tom.
souhlas. dobu ale nezastavis... kdyz tehdy prisly prvni vstrikovace, ABS, byl z toho kazdy (vcetne mne) na vetvi, ze se to bude porad srat a pod. dnes uz nic bez toho nekoupis. to same je v soucasnosti napr.aktivni podvozek. a znovu se dostavam k prioritam, ktere ma kazdy jinde. kdyz budu chtit co nejvyssi spolehlivost, nepujdu do elektronikou precpane novinky. radeji si par let pockam a koupim vychytanou vec. dokud jsem sam nevyzkousel ekektronicky podvozek (a to nejen na nove Kachne), nechtel jsem o nem ani slyset. dnes uz je to zcela bezny standart. kazdy hleda neco jineho, kazdemu vyhovuje neco jineho, ale neodsuzujme ty druhe jen proto, ze maji priority nekde jinde.
Naposledy editováno 05.04.2016 14:53:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
airbus píše: karf> Jednoduchá odpověď... všechna starší generace endur (XRV750, BIG, Tenere a podobně) bez zbytečných elektronických chujovin. Dojel si na tom vždy a všude a to že to má výkon pod 100 kobyl? No a co, že budu holt o pár minut v cíli později než ty silnější stroje.V terénu je to stejně o umění a na silnici si poměřovat rychlost je zbytečný... Když jedeš podle pravidel bohatě ti jejich výkon stačí. A hlavně si to opravíš na koleni. I když ono moc nebylo co opravovat... Za mě je jedno na čem jezdíš, důležitý aby to vydrželo, nesralo se to a jezdec měl srovnáno v hlavě a uměl na tom.
Kdyz jedes podle pravidel, je vetsi zabava jizda autem, tam aspon muzes poslouchat radio. A do terenu se pri jizde podle pravidel v podstate nemas sanci dostat....
Naposledy editováno 05.04.2016 16:17:35
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
airbus píše: Dálnice, okresky, rozbité cesty a šotoliny: Jednoduchá odpověď... všechna starší generace endur (XRV750,XTZ750, BIG, ...) ....
No vidíš, pokud v tom výčtu není opravdu těžký terén, tedy jizda volnou krajinou mimo jakékoliv cesty, tahání přes šutry nebo duny, tak pro mě je lepší volbou pohodlný velký alespoň litrový cesťák než tyhle sice bytené, ale dnes již slabé 750.
Jo a docela mě zarazil příspěvek, že prý Dominator dá na dvojku všechno
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |